. Odkedy sa začalo vyberať mýto, je na cestách 1 a 2 triedy niekoľkonásobne viac kamionóv a nájkl. aut , ktoré ich úplne zničili Len aby ( majiteľom ? ) ušetrili z nákladov, aby viac zarobili. Hádam nikde v Európe nenájdete také zničené cesty , ako u nás, doslova tankodromy. Opravovať ich musia aj obce a mestá ....na úkor iných investícii. Dopravcovia si cyjednali si, že štát im tento spôsob zarábania zákazmi neobmedzuje. Hovorí sa o ekológii - koľko kamiónov chodí po Európe ( v Nemecku súvislý pás, niekedy aj v 2 pruhoch, stovky kilometrov...)Tento typ prepravy by sa všade tam kam vedie železnica , lodná doprava mal zakázať, alebo poriadne predražiť., obce by mali mať vlastné mýto. Je treba presne ukázať na ľudí , ktorí uzatvárajú pre štát nevýhodné dohody a zmluivy , pretože jevysoký "predpoklad" že tak urobili preto, že za to "niečo dostali".