Nech bude to auto akékoľvek, veľmi chválim značku pre odvahu experimentovať priniesť v dnešnej automobilovej dobe niečo uplne odlišné, nesterilné...
Nech bude to auto akékoľvek, veľmi chválim značku pre odvahu experimentovať priniesť v dnešnej automobilovej dobe niečo uplne odlišné, nesterilné...
Skvelé, keď niekto kecá a nevie o čom. Keď Citroen použival toto riešenie, to malo svoj význam. Lenže ty so svojou obmedzenosťou nemožeš a ani nedokážeš to pochopiť. Prepáč...
Celý tento test pripadá mi ako marketingová aktivita Ford. Uvedú novinku na trh, chcú mať výhodu oproti konkurenčným modelom alebo v reklame. "Zorganizujú" tento porovnavací test, kde samozrejme použijú staršie modely, ktoré už sú na konci životného cyklu, majú inú konštrukciu podľa iných noriem, nemajú na palube neskor vyvinuté asistenčné systémy a pod. Kto bude víťaz je jasné! A zaujímavé ešte je, prečo v tomto teste nebol aj aktuálny VW Multivan? Žeby preto lebo to je novší model a mohol by ohroziť "suverenitu" Transit Custom???
Určite majú tieto testy nejakú vypovednú hodnotu, súhlasím. Ale pre mňa je toto celé naozaj účelové s jasným cieľom a priehľadné. Posobi to na mna ako PR aktivita Ford. Navyse, na youtube je aj iné video: http://www.youtube.com/watch?v=P3cXFEsptqI ...a tu našiel som aj logo ADAC. Pre mňa táto organizácia je nedoveryhodná a jasný manipulátor. Presvedčil som sa už pri inych testoch. Nerád nadobúdam tento pocit aj pri EuroNCAP...
bola??? stále je! :-) ...vždy nejakú stretnem keď prídem na Slovensko. stále to je impozantný zjav na ceste a stále dokáže v teréne veci čo nedokážu niektoré ine "terénne" nákladné autá...
Ak nemýlim sa, 2.2 DI-D (2179 ccm a 110 kW) je od PSA a tento motor nikdy nemal variabilne časovanie ventilov. Diesel Mitsubishi 2.2 DI-D MiVEC s technológiou variabilneho časovania ventilov má iný objem: 2268 ccm a výkon 130 kW... nie je to tak?
Ak myslíš číslo uvedené vpravo, nie je to počet príspevkov ale hodnota príspevku. ;-)
Priznám sa, mám THP 155 už druhý rok a najazdených má viac ako 100000 km (trasy medzi Norsko-Slovensko), problém s preskočeným zubom na rozvodoch auto nemá. Jazdí výborne! Kolísanie otáčok pri studenom motore som zaznamenal, ale myslím, príčina nie je v zlej konštrukcii motora. Nekvalitné palivo bude príčinou. Ak natankujem v Nórsku alebo v Nemecku, auto nemá žiadny problém... ani zhasínanie motora ani kolísanie otáčok. V akekoľvek ročne obdobie. Ak tankujem palivo v Čechách alebo na Slovensku, vtedy zaznamenal som nepravidelné otáčky studeného motora. V servise na Slovensku pýtal som sa na tento problém, odporučili mi pridať aditiva do paliva pri tankovaní, produkt priamo od koncernu PSA.
Myslím, u nás v Nórsku bolo to označené VTR PACK. Každá krajina má iné požiadavky, preto tolko rozdielov vo výrobných platformach. :-)
Pán Lipavský, prosím, aké negatívne skúsenosti máte s 4-valcovými motormi VTi a THP?
Toyota v technickej špecifikácii pre Yaris HSD uvádza iné údaje: výkon elektromotora 45 kW a max. krutiaci moment 169 Nm...
VTS? alebo séria By Loeb? :-) Manželka má na DS3 205/45 R17. Ona nevie oceniť to, ale ja som spokojný velmi. :-)
Auto na fotografii ma 16" kolesá, keď bude to ako pri C4, rozmer bude mať 205/ 55 R16. Mne nepripadá to ako malé koliesko... v porovnaní s 195/ 65 R15 na vačšine Golfov jazdiacich v SR už vobec nie. ;-)
...a aj napriek 1,2 HTP s vybrakovanou sparťanskou výbavou s dierou na rádio a cenovkou vyššou nájde si svojich zákaznikov. Nie každý totiž chce Cruze, Fluence, Cee'd, i30... ;-)
Samozrejme, je to autonomny model. Nie je to priamo odvodená iná verzia karosérie od C4. Ak zdiela niektoré podvozkové prvky ešte neznamená to C4 sedan. Interier a exterier su úplne odlišné. S C4 spája ich okrem niekolko detailov iba zaradenie do rovnakeho segmentu vozidiel.
C4 sedan je niečo ine. Bude to C4 L a na trh strednej a zapadnej europy nedostane sa, určeny je pre Čínu a Rusko.
http://www.netcarshow.com/citroen/2013-c 4_l/
V čase kedy sa bude do aut inštalovať to čo píšeš, už to nebudu auta, technologia LCD a LED bude uz iba ako exponat v muzeu a my dvaja uz budeme "niekolko" rokov po smrti. ;-)
samozrejme, vyskúšam tento motor lebo som zvedavý. z 1.6 dCi 130PS mal som veľmi dobrý dojem...
Odporúčame