Filozofiou absolutne zhodné auto s 107/ Aygo/ C1... Alto bude štvrtý musketier :-).
Filozofiou absolutne zhodné auto s 107/ Aygo/ C1... Alto bude štvrtý musketier :-).
Toto je zaujímavá predstava. Ale dnes doba je taká, keď naozaj možeme všeličo očakávať :-)...
Nič neje 100%, ani Toyota nie. Doležite preto je, ako postaví sa k problému značka alebo servis...
Pozri, keď to malé auto má dobrý podvozok a dobrý motor, prečo nie? Može aj toto miniautíčko - ako ty pomenoval si to :-) - prekvapiť na ceste a potrápiť aj večšie autá. A druhá vec je to, nie každý má potrebu veľkého auta keď on chce jazdiť športovo ;-).
Re: Toto
Americká anketa spokojnosti v Europe nemá relevantnú výpovednú hodnotu keďže v USA sa predávajú iné značky a modely oproti Európskom trhom...
Re: Toto
V prvom rade treba si uvedomiť rozdiel medzi SUV a Off-Road... ;-)
Problem
Nierozumiem jednej veci: prečo taký "test" prišiel až teraz, tri roky po uvedeni tych aut na trh? O aky zámer ide tentoraz ADAC-u? ...
Nissan design.
"Nissan je zvláštna automobilka... dokázala zabodovať v nekonvenčných segmentoch." Nissan je celý nekonvenčný! Ale to zjavne prináša im irčitý úspech
Design je jedna vec a funkčnosť automobilu je druhá vec. V minulosti bolo už niekoľko áut, ktore boli tak škaredé až ľuďom sa začali páčiť :-). A neskôr z nich sa stali legendy! Juke vyzerá tak, ako vyzerá. Doležité bude ako bude funkčný...
design
Veľmi zvláštny design má toto auto. Ale to je blízke značke Citroen...
Re: Aká je pravda?
"Amik je tvor divny..." to súhlasím, a sám nenapísal by som to lepšie :-) . Ano, Toyota vyrába auta v Amerike a dáva prácu Američanom, ale do stratových koncernov GM alebo Ford nepatrí a zisky idu do Japonského vrecka. Azijské značky rozmohli sa v Amerike, domáce koncerny čelia naozaj veľkým stratám pre ktoré asi sú schopné urobiť čokolvek...
Re: Suzuki SX4
Otázka na teba je, prečo prekáža ti výroba v Maďarsku? Ak preto, že nie je kvalitná, potom nerozumiem tomu, lebo autá vyrábané v Poľsku horšie sú v kvalite a v spracovaní. Ale ak preto, že ty niemaš rád Maďarov, potom problém je v tvojom software v hlave, na ktorý nie je možný upgrade, žiaľ...
Aká je pravda?
Vzhľadom na problémy ktoré americký automobilový priemysel má, si myslím, že problém Toyoty bol výrazne nadnesený a prehnaný z ich strany, možno aj úplne vykonštruovaný! Azijské značky (a najviac Toyota) majú v Amerike obrovský podiel na trhu. Čo ak bol celý tento "pedálovy problém" cielene zameraný na diskreditáciu Toyoty, aby američania prestali ich kupovať a podporili domáce značky ktoré majú existenčný problém? Nie bol by to prvý krát, čo by Amerika niečo také urobila...
Re: za cenu takmer 30 000
Naštastie možností je ešte viac aby každý si vybral ;-)
Re: už dávno som nevidel niečo tak príšerné
Akokoľvek vyzerá to auto, medzi zberateľmi má hodnotu pre 2 dovody: 1. je to Aston Martin a 2. je ich málo. Ale ano, toto je krajšie: http://www.fantasycars.com/sedans/HTML/aston_martin_virage_lagonda.html ;-)
Re: ďaľšie zbytočné auto
Predajné výsledky už sú, inak značky nevytvorili by tieto projekty!!! Ďalšia vec je, niemožeš čakať aby autá v premium B predávali toľko ako klasické malé autá! Tieto malé a drahé nájdu si svoju klientelu (najme aj kvoli službám premiových značiek) a to budú ľudia, ktorí už majú veľký sedan, SUV alebo combi v rodine a oni nepotrebujú ďalšie veľké auto. Ako napísal Zbino vyšie, do práce a domov... Ale opakujem, to je iné myslenie ludí v Západnej Europe a iné tu. A práve pre nich určené su "malé a drahe."
Re: ďaľšie zbytočné auto
Ja som Nór. Ak ty budeš vedieť norsky jazyk aspoň takto, ako ja viem slovenský, potom možeš kritizovať... :-/
Odporúčame