Značka Volga je jednou nohou v hrobe
Europa pochopila presýtenie trhu a začala orientovať sa na východ. Tam vedie cesta! A (predpokladany) koniec Volgy neznamená neschopnosť rusov. V Rusku postavilo sa (a stále pribúdajú) mnoho továrni a vyrábajú tam pre východný trh určené autá roznych značiek svetových výrobcov. Možno sám netušíš čo všetko tam produkujú. Aj pre to ťažké je konkurovať svetovým značkám. Značke Volga pomohol by zahraničný investor, ktorý poskytol by svoje know-how. Presne ako urobil to VW so značkou Škoda a Renault s Dacia. Polož si otázku, kde by bola Škoda dnes ak nedostala by investície zo západnej Europy? Už 20 rokov by neexistovala...
Čo sa týka ruských lietadiel, ak mal by si prehľad odpovedal by si si sám. A keď prehľad nemáš, klikni link: http://en.wikipedia.org/wiki/Irkut_MS-21. Toto je odpoveď ruských konštruktérov na Boeing a Airbus. MS-21 bude mať reálne nižšie náklady na prevádzku a s motorom P&W vie uspieť aj v západnej Europe. Ale to je iná téma...