Zase raz Andrejcak.. Autor nech si overi fakty.. dnes sa kazde velkoseriove auto montuje za menej ako 60 minut, niektore ako napr. Nissan Micra pod 20 minut. ..ale tento podtitulok uz nie je taky "sokujuuuci".
Zase raz Andrejcak.. Autor nech si overi fakty.. dnes sa kazde velkoseriove auto montuje za menej ako 60 minut, niektore ako napr. Nissan Micra pod 20 minut. ..ale tento podtitulok uz nie je taky "sokujuuuci".
Och.. dalsi Andrejcak clanok.. tieto fotky su stare pol raka!! a su to 3D Max fotky modelu auticka od spolocnosti Humster 3D (vid SPZ).. dost trapas.. znovu raz. Fotky realneho auta boli uz davno odhalene ale expert na auta Andrejcak si to akosi nevsimol.. http://www.autoblog.com/photos/bmw-2-series-…
SME.sk uvadza cenu 20 960.. to za tych 20 500 by som bral hned.. (hlavne ked paradna Mazda 3 Sedan stoji 15990) .. ale 20 960 je uz proste vela :)
Leon je naozaj najkrajsi + ma klasicku rucnu brzdu, ale ten lacny interier to pokazil :(
Lacnejsi, krajsi, s vacsim kufrom, krajsim interierom, lepsou vybavou a kvalitnejsimi materialmi a kusok menej miesta na zadnych sedadlach... Golf Variant hocikedy..
Dalsia Andrejcakova perla.. unikatny system stary uz dlhe roky.. prislo s tym uz davno BMW (neviem ci ako prve).
Joooj preco neobnovili radsej posledne naaadherne 9-5?
V clanku je vela nepresnosti.. XDS v GTI ani v R nefunguje na zaklade pribrzdovania preklzujucich kolies a teda straty vykonu do tepla na brzdach ale sila sa posla na druhe koleso napravy (pri GTI) a mozno na ostatne 3 kolesa pri R (nie som si isty). To ze Haldex vie poslat 300k na jedno koleso je tiez vymysel..
DSG prevodovky nemaju problem s omnoho vacsimi krutiacimi momentami, kazda je nadimenzovana na konkretny motor a zivotnost je velmi dobra (info od nemeckych taxikarov co maju silnejsie diesle).
Pleties hybridy s elekrickymi autami. V hybride nie su baterie zdaleka tak namahane ako vo full el. autach. Prvym priusom odchadzaju baterie v USA po 7-8 rokoch, Avsak v USA vacsinou plati za baterie Toyota a zakaznik plati len za vymenu ako serivsny ukon cca $500. Toto u Nissanu nehrozi a predavat 30k auto po 5rokoch s nutnou investiciou cca 6tis e za cenu ktora ma byt lakava pre malu skupinu ludi ktorym nevadi dojazd a dlhe nabijanie.. to hovorime o cene 10 a menej tis e a tym padom to bude stale iba trendovka ktora stoji viacej :(
V Top Geare ho testovali uz daaavno a cena bola 35 tis libier tusim a prispevok od statu 5000 libier. Avsak zivotnost baterii je toretickych 7 rokov ak sa bude vzdy vybijat do prazdna pred nabitim, v reale nemyslitelne, takze 5 rokov zivotnost a po nich treba vymenit baterie za 7tis libier!!! Este stale sa to oplati? :)
To myslis dufam ironicky.. Stara mazda 3 (posledne 2 generacie) mala podvozok z Focusu - najlepsi v triede, tento je este vylepseny.. Octavia ma o triedu horsi, absolutne nesportovy podvozok (a to myslim ten multilink, o tom buchajucom tvrdo naladenom vlecnom zadku z 90 tych rokov ani nehvorim) zamerany na zvladanie nalozeneho zadku cim trpi aj komfort, a Rapid.. lowcost pretiahnuta fabia.. skoda reci. Starej trojke moze Golf 7 zavidiet odhlucnenie (a teraz uz aj multilink) a v Octavke sa este viacej setrilo na odhlucneni..
Len tak pre info, v USA sa predava Jetta ktora = Golf 6 s multilinkom takze podla autoblog.com poraza mazda aj Golf-Octavku.
Aku zodpovednost? :) Ja nehovorim nic o predajoch.. ak je auto lepsie, lacnejsie a s vacsim kufrom, nemusi to znamenat ze sa ho preda v CS viacej. Slovaci a Cesi su v tomto hlupi.. Iba v Nemecku sa preda kazdy mesiac tolko octavii ako na SR a CZ za cely rok, takze tie CS predaje su smiesne a dovody kupy Skodoviek este viac...
Nebyt toho skaredeho zadku a skaredeho interieru tak poviem: Dobraa cena za japonske kombi.
Taka Sportage/ix35 (podla vkusu) mi pride ako lepsia/krajsia kupa.. kus lacnejsia pri rovnakej vybave ako tento Samsung/Renault a moznost vyrazne lacnejsich verzii bez 4x4 a s tichuckym benzinom.
Tak ty si pekne mimo.. Toledo je technicky identicke s Rapidom a ma masku Seatu.. s Octaviou nema okrem typu karoserie Liftback nic spolocne.
Tak toto je jedno zaujimave pekne rodinne auto do ktoreho ma otec rodiny chut nasadnut aj bez toho aby ho cakalo 300k a zadny nahon..
Az teraz som si vsimol cenu.. 28tis ???? Za tento francuzsky srot? To je cena lepsie vybavenej CRVcky ktora je o dve triedy vyssie a je to ozajstny japonec, alebo Sportage v absolutnej plnke ktora je o triedu vyssie.
Qashqai je asi tak japonsky ako bageta.. ta lacna Daciovska pristrojovka je otrasna.
Odporúčame