Elektronickú uzávierku predného diferenciálu (XDS) má v cene kazdy jeden model Golfu 7, nie len GTI/D. Osobne by som pri rovnakej cene o GTD ani nezakopol.
Elektronickú uzávierku predného diferenciálu (XDS) má v cene kazdy jeden model Golfu 7, nie len GTI/D. Osobne by som pri rovnakej cene o GTD ani nezakopol.
*s ultra nizkym.. *neznizili och musim to pred poslanim citat po sebe :)
1.6 77kw ma realnu spotrebu 5l.. takze toto obude mat mozno 4,8. Fifth gear test s pneumatikami z ultra nizkym valivym odporom dokazal ze je to blud a nijako neznisili spotrebu, tie aerodynamicke zmeny budu mat velmi maly vplyv takze jediny prinos bude dlhsia 6 stupnova prevodovka ak to navysenie vykonu nezvysi aj spotrebu.
Inac vsetky Golfy maju v cenniku privlastok BlueMotion Technology tak nechapem titulku. Star bol uz davnejsie.
Osobne nevidim zmysel kupovat tento model.. bude este drahsi ako 1.6TDI 105k a ten potrebuje najazdit vyse 130 000 km aby sa vysia nakupna cena vyrovnala tichsiemu a vykonnejsiemu 1.2TSI 105k a to nehovorim o drahsom servise, DPF, zotrvacniky a vacsia zataz na prednu napravu a tvrdsie pruzenie..
Ze ta to este prekvapuje pri tomto "autorovi" resp. prekladatelovi a prepisovacovi PR sprav...co clanok to "perla", jeho testy neobsahuju ani jedinu realnu fotku auta a cuduje sa mu ludia neveria ze to nie je inzercia..
Fuu ha, ale zakladna vybava je dufam bohatsia ako na SR. Golf v nemecku stoji o 2k viac ale ma o 1k lepsiu vybavu.
Neseriem si do huby, namiesto DPF som napisal PD - moja chyba. Ak pises o poruchovych rozvodoch a myslis tym remen a nie retaz tak pises nezmysli ako ti to uz dalsi diskutujuci vysvetlil. Klude mi sem napis cisla styroch modifikacii a zistis ze su to rozvodove retaze ktore maju problem s vytahanim a sposobuj problemy. Platforma MQB taketo problemy nema, chod sa radsej opytat do servisov ty nech ti vysvetlia konstrukciu uplne novych TSI motorov. Co pisem o 1.6 TDI CR plati, sme.sk robilo test "Hladame superdiesel 1.6" a dali mi z parvdu.. skus si precitat a previezt sa v niecom inom VAG TDI a zistis ze zlata era VAG diselov bola prave pocas PD motorov, dnes uz nestihaju za CR konkurenciou.
Iba kvoli tomu pristupu: nepoznam ceny ale Skoda je vzdy najlacnejsia. Asi to nie je tvoj pripad ale vela Skodakupcov tak zmysla. Ale tym padom asi ani octavka u vas nestoji 13990.
Tych "pat litrov" v titulku je akoze 5000€ ktore si uctuje Skoda navyse oproti Golfu 1.2 TSI a to pritom este oktavke chybaju elektricke okna vzadu?? :) och hanba tomu kto si ju kupi..
Loool ty si ten neveriaci Kryptonit, ktory si ani nepozrie cennik ale uz hned neveri by default? :) Potom si uplne cielova skupina pre Skodovku :)
Ano sedel som, keby si sedel v Renaulte, PSA, alebo nebodaj Honde tak vies tiez povies ze je to traktor. Inac ak si precitas clanok tak to tam tiez pisu.
Vidno ze sa v motoroch neorientujes, tieto TSI nemaju so starymi (vyfuk dopredu) spolocne ani jednu skrutku a retazovy rozvod sa nemoze vytahat pretoze tam ziadna retaz nie je. VW urobil chybu tam kde aj Toyota, Honda a BMW a mnohe ine znacky pred nim.
Zase vidno ze nepoznas rozdiel medzi starym 1.4TSI ktory vypaloval katalizator palivom a novym.. nastuduj si to a citaj pozornejsie, hovorim o relne dosiahnutej spotrebe na auto.cz teste, o ziadnych udajoch od vyrobcu.
TDI je najmenej kultivoavnejsi a najhlucnejsi 1.6 diesel, najtichsi diesel v triede je stale hlucnejsi ako TSI.. o tom sa nema vyznam bavit.. to si dufam nemyslel vazne. Vykon, ci uz pruznost alebo zrychlenie z 0 je lepsie pri 1.2TSI a priepastne pri 1.4TSI. Pruserov 1.6 s PD je plny web, jasne ze ma vykonove rezervy ked je taky slaby :) a cipovat mozes aj TSI..
Ak sa uz niekto kvoli hocijakej uchylke rozhodne pre Octaviu III, pricom velky kufor neberiem za argument kedze Golf Variant ma vacsi kufor (610l u octavie - 22l za rezervu ktoru Golf Variant ma), tak URCITE NIE s 1.6TDI. Je to najhorsia (vykon, spotreba, kultivovanost, hlucnost a hlavne cena ) 1.6tka diesel na trhu a hlavne ju uplne kanibalizuje 1.2TSI cenovym rozdielom ktory pri spotrebe 6l zvyhodni TSI na dlheee roky (vyse 130tis km), vykonom, servisnymi nakladmi a hlavne zvukom, 1.4TSI je stale lacnejsia, ovela vykonnejsia so spotrebou 5,2l a nizsimi servisnymi nakladmi je to volba pre vykon pozadujucich chaluparov :). Sorry ale iba milovnik traktoroveho zvuku a pomaleho zohrievania si moze kupit 1.6TDI, nie setrni ani kufor pozadujuci ludia alebo firmy.
Udaje spotreby su realne z testu identickych octavii na auto.cz.
Takze BMW zaraba najviac, kedze ma viacnasobne vyssie predaje ako nasobok zisku porsche + Porsche klesli predaje v 2013 o 30% a jedine BMW (hlavne kvoli 3 ke) a Golfu stupli.
Andrejcakove clanky.. to su perla za perlou.. otras...
Motor je vyborny?? Pre boha, na com si ty doteraz jazdil? Stary Auris je cely zly.. o tom jasne hovoria aj predaje aj Toyota to priznala, vsetky pre prelomove veci v nom stopli a nepokracuju dalej.. 1.6 je absolutne bez emocii.. vykon je podpriemerny, zvuk surovy a spotreba v meste je velke sklamanie.. nanestastie Mazdacky 1.6 tiez nie je zazrak ak jed ma ovela lepsi zvuk a lepsiu spotrebu a spolahlivost celeho auta je este lepsia.. skoda ze nikde na obzore nie je nova 1.6 alebo turbo :(
Takze kufor Octavie Combi je vlastne mensi (610 -22 = 588) ako kufor Golfu Variant (605) ?? Takze Octavka Combi je uz vo vsetkom okrem miesta na nohy vzadu horsia ako Variant? ..ak si vsak Golf ponechal aj vo verzii Variant plnohodnotnu rezervu..
No este ze upravili cennik, neviem koho napadlo dat Rapidu iba o 500e nizsiu startovaciu cenu ako ma Golf.
Odporúčame