Len tak na okraj.. Iba v nemecku sa za mesiac preda 5x tolko golfov ako octavii na slovensku za cely rok..
Len tak na okraj.. Iba v nemecku sa za mesiac preda 5x tolko golfov ako octavii na slovensku za cely rok..
Keby si trosku porozmyslal tak ti dojde ze cennik Golfu Variant este nie je stanoveny a pretom som porovnaval dostupne cenniky. Priplatok za kombi bude u oboch znaciek cca rovnaky a tym aj cenovy rozdiel... nech sa paci. Neocakavam ze niekto kto pise "povecme" pochopi ze ak je skodovka ziadanejsia iba na svojom "domacom" a zaroven veelmi malom trhu tak to neznamena ze je ziadanejsia.. a VW urcite neupravuje Golf podla situacie na smiesnom CS trhu.
Diskusia je o Octavii Combi a Golfe Variant .. ak si si nevsimol.. argument "ak niekto potrebuje kufor" je tym padom uplne odveci.. kedze rozdiel medzi nimi je 5l.. a tam ziadny kocik nenapchas.. takze zase sa mylis.. Octavia nie je uzitocnejsia, iba drahsia a horsie vybavena + po rokoch si bude Golf drzat vyssiu cenu ako Octavia a tym sa este zvysi jeho vyhodnost.
Ale nemyslim si ze golf je kralom triedy - je to najvyvazenejsie auto so super turbo-benzinmi (dizel by som si nekupil, vsak naco aj.. o liter nizsia spotreba?) pre ludi ktorym nevadi sterilny design. Ano je to ikona, VW nim zalozil kompaktnu triedu, zalozil hothatch/GTI triedu atd.. ale v 2005 mu jasne dal na frak Focus a v 2009 na focusovskom podvozku a s najlepsim dizlom od "pezotu" Mazda 3. Dnes kazdy jeden vyrobca nieco pokazi na svojom kompakte a preto sa Golfu bude darit.. Cechoslovak kupi pred panelak alebo do firmy Skodu nech sa deje co sa deje aj ked si priplati..
Platil si v hotovosti? Ku Golfu davali 380l paliva zadarmo co je vyse 570e a 460e usetrenych pri tej 1.2ke (pri drahsich viacej) a vybava za skoro 2000e hovoria jasne v prospech Golfu, na dorovnanie tejto ceny neponukne zlavu ziadny Skoda salon.
A predstav si ze je, nemci kupuju Golfy v ovela vyssej/drahsej konfiguracii a zaroven totozne modely su v nemecku podstatne drahsie, takze zarabaju na jednom aute ovela viacej + dotacia zo strany statu je tak velka ze sa im stale oplati vyrabat v nemecku. Predaje Octavie su oproti Golfu male.. a preto je Octavia stale drahsia a kludne mozu do nej napchat vsetku techniku z Golfa ale potom by ta cena bola uplne smiesna a pre Octavku likvidacna, takze je jedno ci im to VW zakazuje alebo nie.. na rozdiel od niektorych diskuterov nemam info ktory zamestanec kolko pije a ake ma premie..
Co tu pleties japoncov ked porovnavame dve velmi podobne auta Octaviu a Golf? Ked ti dosli argumenty a nevies uznat ze som ti uviedol padne fakty na tvoje pochybnosti tak uplne scestne rozsirujes diskusiu? Napisal som niekde ze golf je ikona? Mimochodom vlastnim Mazdu.. Neviem z kade mas "celerocne akcie" a z akeho cudneho dovodu sa im vyhol oficialny cennik.. ja porovnavam fatky a nie "overene info" zo zakulisa vedia automobilky..
Nech sa paci: 1.2 105k zaklad: Golf - 14810, Octavia - 15270 a pritom Octavka nema:
el. diferencial XDS, 5" dotykovy mult. system, AUX-in, SD citacka, el. okna vzdau, , el. rucnu brzdu, klucky a spataky vo farbe karoserie, Auto Hold, Kontrola tlaku v Pneu, Alarm s kontrolou vnut. priestoru, rozpoznavanie unavy vodica, stredova opierka, Start-Stop system, fajciarska vybava ... atd.
Takze iba Idioti a zalubieni do skoda designu si mozu kupit Octavku !
Keci o triezvych turkoch a opitych rusoch su dojmy a nie fakty, faktom je ze technika aj vyrobny proces su rovnake.
Zhodu vybav nenajdes lebo uz aj zakladny golf ma vybavu aku Octavia nedostane v ziadnej verzii :) Ale najdem ti porovnanie.. len cennik golfu stiahne za sekundu a cennik Octavky taha uz 10 minut :( ..
Neviem co s tym ma skola ale VW nerobi ziadnu Hospodarsku Pomoc ale business.. a je mu uplne jedno ci preda Golf alebo Octavku.. ak golf odlaka niekoho od skody tak zisk VW ostane rovnaky, jedine tym ziskaju keby niekto chcel koncernovu techniku ale Octavka sa mu nepacila alebo Golf znamenal vacsiu prestiz.
V com by mala byt kvalita Golfu ina oproti Octavke ked su to technicky totozne auta s roznym nastavenim a s tvrdsimi plastami v interieri v pripade Octavky ktore nemaju vplyv na kvalitu? :)
U mna ano. Golf je lacnejsi 1:0, lepsie vybaveny 2:0, Octavka bez moznosti XDS, ani za priplatok 3:0, Golf je oooovela krajsi z vonku 5:0 :) a ma krajsi a hodnotnejsi interier 6:0. Absolutne nevidim dovod aby som si ja kupil Octavku Combi.. ked je tu konecne prvy pekny Variant s velkym kufrom..
Gof .. keby dnesny pesudo novinari po sebe aspon raz precitali co napisali...
Golf Variant deklasuje Octaviu Combi.. aspon u mna.
Gof .. keby dnesny pesudo novinari po sebe aspon raz precitali co napisali...
Golf Variant deklasuje Octaviu Combi.. aspon u mna.
Test je ako cez kopirak oproti ostatnym portalom.. ziadna pridana hodnota :( dookola kazdemu uz davno zname fakty a udaje, copy/paste.. skoda ze test nerobil V.Lipavsky...
Pre mna stale skarede, drahe a zle vybavene auto s designom ktory je uz dnes "stary" a uz o rok dva to bude medzi novymi autami na parkovisku jasne vidno.
Malo tam byt "ako Octaviu III" .. kedze jediny argument na kupu (a priplaok) octavie namiesto golfu je kufor.
Ak by ste potrebovali velky kufor.. brali by ste ho radsej ako Octaviu Combi III ? Ja ano, hlavne kvoli interieru, lepsej vybave a cene a subjektivne sa mi paci viac.. asi este viac ako Hatch...
Ak by ste potrebovali velky kufor.. brali by ste ho radsej ako Octaviu Combi III ? Ja ano, hlavne kvoli interieru, lepsej vybave a cene a subjektivne sa mi paci viac.. asi este viac ako Hatch...
Tak ak neratam superchudobnu zakladnu verziu, cena je rovnaka ako u zakladneho Golfu s "nutenou" zakladnou vybavou (v nemecku este bohatsia ako u nas) a teda Leon urcite cenou nazaujme..
Odporúčame