Leon s Golf interierom ale bez Golfovskej el. rucnej brzdy by bol pre mna ideal..
Leon s Golf interierom ale bez Golfovskej el. rucnej brzdy by bol pre mna ideal..
Ospravedlnujem sa.. :) ale niekedy je menej viac.. a u Golfu Variant 7 to urcite plati.. bude to prvy pekny golf combi kde nezabiju svetla ako keby ich designer robil o 14:25 (cize za 5min vikend).
Golf Variant 7 (testovany na Auto Motor und Sport s prelepenymi zadnymi svetlami ale ponechali male dynamicke ako na Hatch.) ma 605 l kufor, lepsi vybavu za nizsiu cenu + technika, servis, spolahlivost identicka (a pre mna je Golf Variant krajsi) a teda pre mna jasne vyhrava nad Octavkou.
Urcite by som pockal na Golf Variant - lepsie auto za menej penazi a totozny "hardware".. ale ty vies..
Neviem to pochopit, lebo ak chcem lepsie vybavene auto s este vacsim kufrom tak si kupim Golf "Combi", nie?
Ratal som to pri ozaj pre vacsinu slovakov pouzitelnom 1.2 TSI 105k a obe auta v zaklade.
Len si to zhrnme: Octavia je o 400e drahsia ako Golf, obe s identickym motorom, prevodovkou a platformou, ale Octavii chyba:
Elektricky diferencial XDS, el. rucna brzda (nehovorim ze to je vyhoda ale stoji viacej), 5" dotykovy multimedialny system, vonkajšie spätné zrkadlá a kľučky dverí vo farbe karosérie, asistent rozjazdu do kopca, zadne el. okna, kvalitnejsie plasty v interieri a mnoho dalsieho.. ... sorry, ale kazdy kto nema na hrudi vytetovany znak skoda a nie je do nej tak zalubeny ze si rad priplati, jednoducho neovlada matematiku.
:) Takze nakoniec je drahsia ako lepsie vybaveny Golf s kvalitnejsim interierom.. a Cechoslovaci si urcite najdu aj vyhovorku preco ju kupit oproti Golfu "combi" s 605l kufrom, proste logika bude opat potlacena pocitom "domaceho" auta.
Ano.. zamestnanec VW ktory jazdi na Mazde :) Vsetky motory smeruju k downsizing-u a turbam a neda sa popriet ze po BMW je VW vo vyvoji najdalej.. o chvilu budu vsetky motoy maloobjemove a s turbom a problemy urcite pridu u kazdeho.. v tej dobe moze mat VW a Ford mozno uz vsetko vychytane. Nepoznam nikoho kto ma TSI a CR TDI a ma nejake problemy (pri TDI samozrejme iba vtedy ak tankoval kvalitnu naftu a k turbu sa nespraval ako ku firemnemu) ale na druhej strane sa neda ignorovat pocetne staznosti na forach na vytahane retaze a prehrievanie turba - o vaznosti svedci aj vymena za remen a zmena turba. Ale prave tieto upravy davaju aspon aku taku nadej ze mozno teraz na druhy pokus sa im podari spravit ozaj dobre motory.. ale to ukaze iba cas. Ja len hovorim nech sa nezatracuju a neprirovnavaju k zufalym MPI.. kto jazdil na TSI musi uznat ze to je prijemne ako to taha od spodu bez diery a bez cakania na tah v otackach okolo 4tis a vykon pri 6tis.
No ty si uz len odbornik, asi by si ani nerozoznal vlecne rameno od multilinku.. ale ty si dokonca aj jasnovidec lebo uz z fotky vies ako bude auto vrzgat. Podla tvojej logiky vrzgaju tvrde plasty kvoli vlecnemu ramenu aj v novom Aurise, Civicu atd?
Ak sa clovek nevie pohnut z krizovatky, mal by ist do autoskoly, nepomoze mu ani trojliter. 1,2 TSI (este aj ten slabsi) je do Octavky vhodnejsi ako 1.4 a 1.6 MPI a tvoje pletenie uplne odlisnych TSI motorov ako ma OIII do tejto diskusie je tiez uplne od veci.
Cena Octavie je prehnana voci Golfu a trochu aj voci Leonu, ale predajnost ukazuje ze Slovaci a Cesi si viac cenia kufor ako vybavu a ted Skoda vyraba presne to po com je na trhu dopyt a za cenu aku ludia budu ochotni zaplatit. Well done Skoda! Kde su hlupi zakaznici, predajca by bol hlupy aby to nevyuzil.
Gramaticke chyby a "hrubice" v celom clanku, stylizacia otrasna.. nechcem byt Grammar Nazy, ale co je vela to je vela..
vsevedko asi nevie vsetko.. po anglicky uricte nie. mas to tam jasne napisane.. "but this is not the origin of the logo itself" a "blue and white colors of the flag of Bavaria". Daj si to do google translatora..
Pan Andrejcak.. nedajte sa zaskocit, ale znak BMW nema nic s vrtulou.. ale je to bezny omyl..
Obzeral som si vystaveny kombik v jednom nakupnom centre.. nikdy sa mi nepacili kombiky.. su nelogicke z pohladu tuhosti, skor evokuju praktickost a nakladanie nakupov ako radost z jazdy.. ale na zadok tohto noveho kupe som sa nesiel vynadivat.. skoda tych nudnych diskov na testovanom kuse.
Aj BMW trojka je stale lepsia ako Fabia.. a preco sa preda na slovensku stale viac Fabii? Zeby cena? a to iste + emisie plati pre 2L vs 1.2T.. zisti si kolko stoviek az tisic eur stoja automobilku emisie nad limit na kazdom jednom aute..(a bude to kazdym rokom iba horsie) a bud to musi zaplatit zakaznik pri 2litri alebo tie emisie tam nebudu a nemusi nikto nic platit.. win-win pre zakaznika aj automobilku. ..no pre zakaznika iba ak turbo neodide skor ako nizsia spotreba posle zakaznika do dlhodobeho plusu. Nepoznam majitela TSI co by si nepochvaloval spotrebu, ak si da opravit rozvody na naklady VW ako rozumny clovek.. tak je celkovo spokojny. Nove TSI s vyfukom dozadu, 16v pri 1.2 a remenom by mali byt ideal na take to domace jazdenie :)
Noo to mnohe vysvetluje, to je tak ked z 1.6 ky z 96teho odrezu jeden valec a prezentuju to ako High Torque motor s 5 stupnovou prevodovkou s ktorou zerie na dialnici 11l.. a tu sa ukazuje sila CSSFR: ludia aj firmy to kupovali ako divyi..
Skus uz konecne uviest o akom motore pises, alebo dat link na recenziu.
Klima je v zaklade zadarmo pre prvych 10 000 zakaznikov.. potom daju inu akciu.
Motory su nove, nepliest si to so starymi TSI s rozvodovou retazou.
To si si ocividne pomylil 1.2 HTP s tu ponukanim 1.2 TSI ktory urcite nebude mat problem vystverat sa hore kopcom ked ma krutak 160Nm :D, to by mali problem vydriapat sa hore tym tvojim kopcom vsetky 1,6 a 1,8 cky atmosfery.
1.2 105k je uplne v pohode, pruzny a vykonny motor ktory ma vacsi tah ako 2l atmosfery a zrychlenie 10,3s .. to taka Honda Civic ma v zaklade 1.4 100k a zrychlenie 13s.
Ja by som volil prave tento motor, disel pri jeho spotrebe nema velmi vyznam, priplatok za 1.4 je vysoky a vykon navyse mu nezodpoveda a 1.8cka ma znizeny krutak kvoli slabej prevodovke.
Odporúčame