V tom máte absolútnu pravdu. Konštruktéri motora HDi si už preskákali svoje a za roky vývoja prišli na veci, ktoré len spoza počítačov nezistia (odstránenie ochranných sitiek z olejového okruhu, zjednodušenie rozvodov, nekonečné úpravy vstrekovačov, zmeny dodávateľov a pod.). Navyše mám pocit, že na rozdiel od Nemcov (TDI) až tak nešpekulujú nad šetrením a vymýšľaním "zlepšovákov", ktoré ušetria centy, ale žerú mechanikom a zákazníkom nervy. Pritom sú motory HDi dosť pokrokové (verzie tých istých motorov vo Fordoch sú jednoduchšie). Uvidíme, čo Honda. Bez nejakých detských chorôb to asi nebude. Navyše 1.6 i-DTEC je aj z hľadiska konštrukcie "ekonomickejšou" verziou motora 2.2 i-DTEC (menej pokrokových a drahších konštrukcií). Som zvedavý, čo ukáže čas.