Vo voľbách sa uvidí či a čo obháji.
"aby zabránila mladým Britom pripojovať sa k militantom Islamského štátu"
Tak toto je vlastný gól ako hovado.
Elektrická energie sa žiaľ zle skladuje. Pri všetkých úžasných snoch, fyzikálne zákony neobídeme. Aj keby sme mali zázračnú batériu o veľkosti a hmotnosti basy piva ktorá by nám dala dojazd 500 km vedela sa nabiť za 5 minút, viete si predstaviť aké tučné káble by museli k nej pri nabíjaní viesť?
Snažím sa, aby bol obraz perfektný, aby svetlo sedelo. Komunikácia s kameramanmi, kostýmovou výtvarníčkou aj s hudobným skladateľom dáva dokopy jeden celok.
Škoda že sa nesnažil o histrickú vernosť. Zo zverejnených trailerov je jasné, že Bratislavu vykresľuje úplne fiktívnymi scénami, doslova nakreslenými. Do záberu historickej budovy divadla zakomponoval pohľad ktorý nikdy neexistoval a po koľajniciach jazdia akési vyrendrované električky ktoré sa ani v najmenšom nepodobajú tým, ktoré vtedy jazdili. Škoda, dúfal som aspoň v historickú vernosť vykreslenia starej Bratislavy. Nebolo by to ani náročnejšie, ale asi im o to vôbec nešlo.
Navyše žiadna väčšina sa menšine podrobovať nemusí. Kto pozval ekonomických migrantov? Merkelová. Tak teraz nech sa o nich pekne postará sama, keď ich chcela. Ja si pozvem do bytu ľudí na párty, príde ich 100 a začnem obťažovať susedov, aby si na základe povinných kvót niektorých zobrali?! A na domovej schôdzi si vo väčšinovom hlasovaní bohatí majitelia veľkometrážnych bytov pretlačia, že ty v maličkej garsónke povinne ubytuješ dvoch hostí, ktorých si ty nepozval, navyše tí k tebe ani nechcú. To kde sme?!
Prečo potom Dánsko, Írsko a GB majú výnimku a pre nich žiadne kvóty platiť nemusia? O tom naše médiá príliš nepíšu. Takže: Buď platia pravidlá pre všetkých v danom spolku, alebo platia iba na základe medzinárodných zmlúv medzi jednotlivými členmi ktorí dobrovoľne do toho spolku vstúpili. Je absurdné aby niektoré štáty diktovali iným štátom akí ľudia majú žiť na ich území, bez akejkoľvek medzinárodnej dohody! Toto sa inak ako diktátom nazvať nedá. Tu ide o samotný princíp! Pokiaľ si slobodne odhlasujeme a odovzdáme isté kompetencie do Bruselu, tak potom to diktát nebude. Neviem však o tom, že by sme odovzdali Bruselu rozhodovanie o tom, akí ľudia budú na Slovensku žiť.
Diktát Bruselu
Máme uzavreté medzinárodné zmluvy a neviem o tom, že by v nich bolo spomínané prerozdeľovanie utečencov. Toto, čo predviedol Brusel nemá žiadnu právnu oporu. Toto nie je demokratické hlasovanie, lebo EÚ nie je štát, ale dobrovoľné spoločenstvo štátov, s istými medzinárodne uznanými zmluvnými vzťahmi. Toto čo sa stalo je otvorenie Pandorinej skrinky. Zajtra si môžu súdruhovia v Bruseli odhlasovať kľudne aj rozpustenie národných štátov, keď budú mať chuť. A rovnako sa nám snažiť to nanútiť. Tiež to nie je v zmluvách medzi SR a EÚ, ale princíp je rovnaký.
OK, keď kvóty, tak pre všetkých.
Napr. máme istú polmiliónovú menšinu. Rakúsko ich má iba 50 tisíc. Som za to aby boli kvóty aj pre nich! Keď nám chce natlačiť Migrantov zo Sýrie, tak nech si vezme v rámci solidarity aj nemalú časť z našej menšiny, alikvótnu časť zodpovedajúcu hospodárstvu Rakúska. Aspoň nám budú môcť všetkým ukázať ako ich dokážu integrovať!
Navyše muži ktorí dnes utekajú do západnej európy a nechávajú za sebou celé rodiny zo Sýrie, Iraku, Afganistanu nie sú utečenci. Pokiaľ viem tak pojem "ekonomický utečenec" nie je definvaný v Ženevskej konvencii o právnom postavení utečencov. Takže by ich mali vrátiť tam, odkiaľ prišli.
"Podľa vyšetrovateľov sa v nákladovom priestore auta tiesnilo na metri štvorcovom päť ľudí."
Nuž a teraz si zoberte, že Dopravný podnik počíta obsaditeľnosť vozidiel tak, že pri výpočte stojaich cestujúcich počíta s piatimi osobami na meter štvrocový plochy určenej na státie (teda mimo schodov, kĺbov a samozrejme sedadiel). Aspoň vidno "komfort" verejná doprava poskytuje - už v samotnom plánovaní štandardov dopravnej obslužnosti.
Riešenie je jednoduché:
Začať na SK strane hranice stavať podobné kontajnery, akurát ich označiť symbolom ionizujúceho žiarenia. Keď sa budú naši susedia pýtať čo to tam staviame, tak odpovieme že staviame dočasný suchý medzisklad vyhoretého paliva, tak max. na tri roky. Bude v ňom umiestnených maximálne 60 ton, z toho tretina vo forme vyhoretých palivových zväzkov a max. dve tretiny samostatných vyhoretých palivových tyčí (samozrjeme to čo píšem je blbosť a technicky hovadina). Už len pre tú srandu by som to však spravil a použil aj takú blbú argumentáciu. Povedal by som aj že rádioaktívny odpad na rozdiel od migrantov nie je mobilný a nemá žiadne ambície pohybovať sa v okolí a určite nechce prekročiť hranice. Celú túto srandu by som samozrejme nerobil vážne a žiadne vyhoreté palivo by som tam nevozil. Ale aspoň by to ukázalo na susedské vzťahy a recipročne by dostali susedia okoštovať jedlo podľa ich vlastného receptu. To by bolo kriku!
Resp. preto že poukazovali na chyby, zlé rozhodnutia a dostali sa do konfliktu s ješitnými obracačmi kabátov... Pozdravujem zo zahraničia.
"K otázke utečencov je potrebné pristúpiť v duchu kresťanskej lásky, ktorá si nezatvára oči pred pravdou, vidí problémy, ale zároveň hľadá rozumné, ľudské spôsoby riešenia."
A čo k tým utečencom, ktorí majú homosexuálnu orientáciu? Tí už nie sú ohrozením, kultúrou smrti, ktorú treba vyhnať za hranice? Alebo k nám utekajú iba heterosexuálni utečenci?
Jáj, z utečencov nemôže KBS vytĺkať politický kapitál, nemôže ísť otvorene proti pápežovi, tak sa ide hrať na tých dobrých a mravných čo hľadajú ľudské spôsoby, riešenia. Neskutočné farizejstvo z ich strany.
Zbytočné stĺpy na Obchodnej
Pozrite si fotky:
http://imhd.zoznam.sk/ba/media/gn/00015178 /7…
http://imhd.zoznam.sk/ba/media/gn/00015177/ 7…
To z nás niekto robí hlupákov? Aký šum? 0 a 1 je jediné čo sa z tej karty číta, je to DIGITÁLNE záznamové médium. Šum vzniká až v D/A prevodníku a samozrejme hodne záleží aj na kvalitnom vstupe. Pochybujem že niekto je schopný nielen počuť, ale vôbec nejakým sofistikovaným meraním v akustickom laboratóriu dokázať že táto karta má vplyv na výslednú kvalitu, teda nižší šum v ľubovoľnom audiofilskom prehrávači. A kľudne nech púšťajú 192 kHz, 24 bitové FLACy alebo iné, podobné formáty. Ak niekto tvrdí že počuje rozdiel, tak je to čiste psychologická záležitosť lebo tomu VERÍ. Vyzývam všetkých audiofilov aby sa zúčastnili slepého testu pri ktorom nebudú vedieť či je použitá bežná microSD karta alebo tá predražená, aby mi dokázali identifikovať rozdiel na základe toho, ako znie tá istá nahrávka z jednej a druhej karty cez to isté zariadenie pripojené k tej istej sústave. Ak to niekto dokáže, tak beriem späť čo som tu napísal.
"Práve človek, ktorý by mal ísť príkladom, podlieha nejakým mýtom, dezinformáciám a predsudkom, ktoré by boli pochopiteľné u ľudí bez vzdelania..."
Teologické "vzdelanie" práve na mýtoch stojí. Náboženské bludy dávajú niektorým predstaviteľom cirkvi pocit patentu na rozum a názory a potom sa správajú naozaj neprimerane. Celé kresťanstvo stojí na výnimočnosti svojich ľudí ako vyvolených bohom. Keď im beriete túto výnimočnosť, tak sa bránia a útočia. No a keď nemajú na čo, tak si nepriateľa nájdu a môžu nasadiť taktiku ktorá im úspešne funguje už tisícročia: vyvolávanie strachu a nenávisti voči iným ľuďom. Kedysi to boli pohania prípadne ľudia iných vierovyznaní. Dnes sú to homosexuáli. Ovečky v kostoloch sú ideálne podľahnúť takejto manipulácii ktorá nestojí na faktoch a pravde, ale na predsudkoch a pocitoch.
A akéže lokomotívy na rozchod 1520 mm to tretia ríša vlastnila a zobrala zo sebou do Ruska? Premýšlaš aj nad tým čo píšeš?
"Na akúkoľvek stratu nálady, ktorá trvá dlhšie, by sa mal pozrieť lekár."
Škoda že som sa nikde v článku nedočítal aký je ten časový limit, kedy to už je príznaom. Lebo dlhšie môže byť dva dni alebo aj dva mesiace, záleží od toho ako sa na to pozeráte. Táto základná informácia mala byť súčasťou článku.
Tie "nárazníky" vyzerajú skôr ako pochrómované kusy plastu.
"Obrátenie smeru si vyžadovalo zmenu dopravného značenia a vo veľkých mestách s verejnou električkovou dopravou, akými boli Praha alebo Bratislava, aj prestavbu výhybiek a nástupných ostrovčekov, ale aj zmenu samotných vozňov."
Toto nie je pravda. Všetky električkové vozne boli obojsmerné, takže im bolo úplne jedno na akú stranu vystupujú cestujúci. Akurát linkové označenie mali počas ľavostrannej premávky vľavo, aby cestujúci lepšie videli linku. Po zmene na pravostrannú premávku linkové označenie ostalo vľavo. Aj na fotke v článku je vidno označenie linky a aj historické vozne č. 18 a 31 majú linkové označenie na ľavej strane predného čela, lebo boli stavané pre ľavostrannú premávku.
Zmena výhybiek a prestavba ostrovčekov tiež nebola rozsiahla. Napr. Štrossmayerovo náměstí v Prahe je dodnes v prevedení pre ľavostrannú premávku a nič nenasvedčuje tomu že by sa to v dohľadnej dobe zmenilo. Oveľa väčšie zmeny a prestavby koľajových križovatiek prišli až neskôr pre nové vozy T2 a T3.
Komfort!
Denne jazdím už nejaký ten rok na trati Devínska - Wien. Staré rakúske vozne bez klímy a prepadovým WC a s veľkými spúšťacími oknami sú komfortnejšie než modernizované voze ZSSK Bdteer. Nechápem prečo ZSSK kupuje také tvrdé, zle tvarované a nepohodlné sedadlá, rovnako ako ČD. Po 45 minútach ma bolí chrbát, operiky na ruky sú iba do chodbičky a to tiež nie všade, navyše sú zle tvarované. Rakúske staré vozne majú všetky polohovateľný sedák a opierky na ruky vždy a všade. Kašlem na celú klímu, kašlem na zástuvky 220 V, keď sa nemôžem pohodlne usadiť! Odporúčam ZSSK aby vyhodili tie odporné, tvrdé a nepohodlné sedadlá a dali tam miesto toho normálne ako na západe. A západom nemyslím ČD, lebo tí používajú tiež také isté shity v Ešusoch...
Odporúčame