Samozrejme že sa čaká na povolebný chaos, aby sa to rýchlo zbúralo!
Mimochodom, prečo pravda zmazala článok v ktorom sa Vášáryová tak strápňovala vrátane diskusie? Koľko za to dostali?
Samozrejme že sa čaká na povolebný chaos, aby sa to rýchlo zbúralo!
Mimochodom, prečo pravda zmazala článok v ktorom sa Vášáryová tak strápňovala vrátane diskusie? Koľko za to dostali?
Zaslepenci sú známy nechopnosťou uvažovať vlastnou hlavou a kriticky premýšlať. Je jedno akej fraby sú. Najrozšírenejší sú tzv. červení, nasledovaný modrými. Dilino1, ty patríš do druhej skupiny...
Jo a ešte jeden detail: Tých 471 miliónov Euro je vyčlenených na etapu Predmestie - Filiálka. Na tunel pod Dunajom nie sú ešte žiadne vyčlenené peniaze. Vášáryová klame, lebo sama sa nechala oklamať "odborníkmi" okolo jej. Aspoň vidíme akých ľudí má okolo seba... Reálne nákldy na tunel začáínajú na trojnásobku tej sumy ktorú uviedla! Fiktívnych peňazí, ktoré nikto nesľúbil.
Prevádzkové náklady tohto "S-Bahn" systému nie sú dodnes vyčíslené! Dôvod prečo sa nikdy nerealizovalo metro je ten, že ako systém by bolo predimenzované a náklady na jeho prevádzku neumerne vysoké. Železničné riešenie má presne tento istý problém, ktorý ale zaslepenci nevidia a nabulíkali ho Magde. Navyše oproti metru, ktoré malo ísť do centra mesta, vlak ide okrajom CMO.
Kvôli tomu sa sabotuje výstavba električky v Petržalke a vytvára sa obraz akejsi "konkurencie". To však vôbec nie je pravda, pri rozumnom budovaní sa električka a vlak dopĺňajú! Nastoluje sa tu obraz, že električka by vlak zabila, lebo by pobrala ľudí priamo do centra a vlak by nebol dostatočne vyťažený, aby vôbec "naplnil" tunel popod Dunajom. Takže en preto, aby sa tie "vlaky" vôbec naplnili a vozili ľudí na okraj CMO, kde by boli nútení prestúpiť na iné formy dopravy, sa sabotuje výstavba električky ako mestského nosného systému. VÁŠÁRYOVÁ ÚPLNE MLČÍ O TOM, ŽE CHCE PETRŽALKU ROZSEKNÚŤ ŽELEZNIČNOU TRAŤOU, KTORÁ HOCI BY BOLA V "TUNELI", TAK NA SEBA VIAŽE VÝSTAVBU ŠTVORPRUHOVEJ CESTY A BOHVIE ČOHO VŠETKÉHO "METROPOLITNÉHO" NAD SEBOU. VÁŠÁRYOVÁ CHCE UKRIŽOVAŤ PETRŽALKU traťou pre ťažké železničné vozidlá s nápravovými tlakmi 20 ton a viac. Prečo? Lebo jedine výstavbou tejto trate sa dá ako tak obhájiť zmysluplnosť tunela popod dunajom.
"Máme k dispozícii 471 miliónov eur na železničný tunel europrojektu TEN-T pod Dunajom, ktorým by mohli jazdiť mestské vlaky. Či nám tie peniaze na výstavbu vystačia, to vo veľkej miere závisí od manažovania projektu. Ak to podzemné spojenie nevznikne, o niekoľko rokov sa v meste zadusíme. Brusel čaká na naše rozhodnutie."
Toto je BLUD! Ten vlak vôbec nerieši dopravu do centra mesta. Nikdy nenahradí autobusy, v ktorých sa denne tlačia tisíce ľudí a posúvajú sa v zápche po moste smerom na Hodžovo námestie a iné destinácie v centre mesta. Sama kandidátka priznáva že si nie je istá či tých 471 € vyčlenených bude stačiť. No už vidím ako to dopdne - stavba sa predraží a zaplatíme ju my všetci! Aby mal železničný tunel budovaný popod dunajom vo veľmi nevhodných podmienkach (tekuté piesky, všeobecne veľmi zlé podložie) vôbec aký-taký ekonomický zmysel, tak do neho treba natlačiť čo najviac vlakov, vrátane tých vymyslených "mestských".
Myslím že Lasica by bol ako záhradník oveľa kompetentnejší ako Vášáryová ako primátorka. Vlastne, on by bol možno kompetentnejší v akejkoľvek práci.
Problém je v tom že dobrý človek nekandiduje (zatiaľ). To že máš kľud je fajn, ale ja nie som nejaký blavák, ja som bratislavčan, piata generácia. Osobne tiež "blavákov" nemám rád (arogantní a povýšeneckí, mysliac si o sebe bohviečo, robia mestu skôr hanbu!). Ale v oblasti dopravy som expert a viem že električka cez Starý most na koniec Petržalky je presne to, čo potrebujeme.
Keby za pravicu kandidoval ešte niekto, napr. Budaj, a jasne by podporil električku cez Starý most do Petržalky, tak má na 10000% môj hlas.
Asi žije v inej Bratislave, keď nechce električku do Petržalky!
Blbosť. Náklady na jeden osobokilometer sú pri autobusovej doprave dvojnásobne vyššie ako pri električkovej. Z dlhodobého hľadiska je prevádzka autubusu na tak vyťaženej linke nezmyselná. Nehovoriac o inách negatívnych aspektoch ako hlučnosť, ekológia, nízka rýchlosť, etc.
Za prvé dopravopat a za druhé vôbec nie som členom Ftáčnikovho volebného tímu, dokonca som pravičiar a SMER vôbec nemusím ani ľudí ktorí chcú (alebo majú) jeho podporu! Ale keď vidím túto senilnú osobu a počujem jej reči, tak mi je na blitie! Stelesnenie inkompetentnosti. Na jedej strane nechce električku, lebo by "urkižovala" Petržalku, nechce električku na moste, páči sa jej "zelný most" (projekt spred dvoch rokov), ale zároveň chce na Starom moste autá (to si protirečí). Potom nechce metro, ale nechce ani električku. Takže čo vlastne chce? Mýtický vlak popod Dunaj, ktorý ide na Nivy, obchádza centrum mesta? Alebo čo?
Skôr sa v Bratislave nenarodila a nepozná ju a jej skutočné problémy a hlavne skutočné riešenia!
Práveže tá električka na Šafárikovom námestí nekončí, ale pokračuje do mesta! A ako pomáha Petržalke autobusová linka 95, ktorá končí na Šafárikovom námestí a šuchce sa po cestách v Petržalke? Určite menej ako električka!
PROSÍM VŠETKÝCH SÚDNYCH ĽUDÍ ABY RADŠEJ VOLIŤ NEŠLI, AKO KEBY MALI DAŤ HLAS VÁŠÁRYOVEJ! Ona si nie je istá električkou tak ako je navrhovaná, som zvedavý čím všetkým si ešte nie je istá! A prečo nepovedala akou električkou by si bola istá? Na estakáde? V tuneli? Na rozchode 1435 mm? A z čoho to chce akože zaplatiť?! Alebo by si bola istá metrom, alwegom, vlakom? Bože môj, treba ju zastaviť, lebo na najbližšie štyri roky sa v oblasti verejnej dopravy NIČ nezlepší a nenastane žiadna systémová zmena a mám vážne obavy že aj v iných oblastiach to dopadne rovnako! Herečka patrí do divadla, nie na post primátora, obzvlášť ak nevie povedať ako a za čo chce riešiť nosný systém do Petržalky. Doprava je najpálčivejší problém Bratislavy a keď sa o ňej takto vyjadruje, tak pomôž nám pán boh aby pri vyjadrovaní ostalo. Reči o ukrižovaní Petržalky sú vyslovene hlúpe a o námestí pred univerziou už dvojnásobne. Za takú primátorku by som sa hanbil!
NEVOLTE JU, PREBOHA!
Pravica si píli konár na ktorom sedí. To že navrhli Vášáryovú vyvolalo oprávnené obavy a rozruch na diskusiách. A tie obavy sa potvrdili! Kandidátka na primátora je úplne pomýlená, nevhodná na ten post! Akých to má odborníkov na dopravu, preboha? Je električková trať napr. v Ružinove bariéra ktorá ho pretína tak ako oplotená diaľnica pretína Petržalku? Nie je! O akom námestí pred univerzitou to vraví? Však tam je už dnes tramvaj, hoc len jednosmerne. Aké námestie by univerzita stratila? Čo je zo za nezmysel? Práve naopak, námestie by získala, lebo by sa mohlo zrušiť obratisko autobusov, ktoré zaberá oveľa viac priestoru ako jednokoľajová trať, ktorá by tam pribudla možno aj v existujúcom jazdnom pruhu!
Higgsov bozón nenájdu
Ani keď sa im podaria kolízie zväzkov na úrovni 7 TeV. Higgsov bozón je iba hypotetická častia popísaná teóriou. Každopádne je činnosť CERNu zmysluplná, totiž aj vyvrátenie teórie je výsledok.
Pripájam sa k diskutérom
Na Slovensku Vás všade iba ozbíjajú tak potom si dvakrát rozmyslíte či niekam pôjdete a rovnako upozorníte aj známych. Ľudia sa nechcú nechať ozbíjať a okrádať typickými slovenskými rýchlokvasenými podnikateľmi čo konajú podľa hesla "chcem byť milionár a najlepšie už zajtra, keď sa nepodarí ešte dnes." Sprostá "podnikateľská" slovač bude musieť padnúť na hubu aby sa poučila a naučila ako sa správať k hosťom! Verím že za takých 20 rokov to už bude lepšie, vyčistené. [>-]
Re: Ten velky handrovy urychlovac
Aj keď nič nenáhdu, nie sú to vyhodené peniaze. Aspoň sa potvrdí že štandardný model nie je správnou teóriou. Osobne neočakávam že Higgsov bozón nájdu, mám svoju vlastnú hypotézu. ;-)
Je to auto
Tých kempingových verzií s laminátovou dvíhacou strechou sa vyrobilo iba 87 a dodnes existujú štyri, jednu mám. :-) Momentálne zimuje bez baterky ale na jar ju do nej šupnem a po GO zadnej nápravy a motora bude hotová, pustím sa do interiéru.
Odporúčame