Ako je to s recyklovateľnosťou?
Oceľ sa dá recyklovať prakticky donekonečne, tie plastové pružiny tiež?
Ako je to s recyklovateľnosťou?
Oceľ sa dá recyklovať prakticky donekonečne, tie plastové pružiny tiež?
Ááááááááááááááhahahahahaha!!!!!
T eraz som zvedavý na reakciu Rakúska, či vyrazia s traktormi blokovať hranice s nemeckom. :-)
Hlavne že rakušácie teraz masovo importujú elektrinu z nemecka, nakoľko fotovoltaika práve teraz vyrába prd (ekoteroristi radi ukazujú ideálne hodnoty za letné mesiace), vrtulky tiež vyrábajú prd a vodné elektrárne pozamŕzali, resp. vďaka malému prietoku (ako každú zimu) nedosahujú dostatočný výkon.
Vyzývam všetkých ekoteroristov aby okamžite povypínali všetky elektrické zariadenia, zhalsli svetlo a vypli kúrenie ak kúria elektrinou. V prípade že by poklesa spotreba do tej miery, že bude možné odstaviť atómky, tak ich odstavme. Ak nie, tak ich treba necahť bežať aj keď sa oteplí a odstaviť miesto nich uhoľné a plynové elektrárne. Ekoteroristi nech držia huby.
Žitňanská sa u mňa práve diskvalifikovala!!!!
Som sklamaný ako môže práve ona kryť rozkrádanie štátu! Uvažoval som nad tým dať hlas SDKÚ ak by ona bola lídrom a kandidátom na premiérku. Ale dnes vidím že SDKÚ je prehnitá až do základov!!! Nahrávam Ficovi? No a čo ?! Nič iné si skorumpovaná pravica nezaslúži!!!!!
Poznám osobne jej dcréru, ktorá odchádza na materskú (nebudem menovať ani meno ani spoločnosť kde robí). Pani Žitňanská by sa mala sama seba spýtať, či je pre ňu dobrým vzorom, keď odmieta odchod Dzurindu z kandidátky SDKÚ. Vie sa na seba pozrieť ráno do zrkadla a skonštatovať že nezradila národ?
A to je taký problém výrobky klasifikovať ako čistiace prostriedky na báze alkoholu s arómou po jablkách, ríbizlích a pod.? Akurt sa socky presunú z potravín do drogérií, kam as presunú asi tak či tak. Oficiálne sa bude čúčo predávať ako čistiaci prostriedok a nie nápoj. Vie niekto aká je sadzba dane na čistiace prostriedky na báze alkoholu?
oprava: Keď otec v roku 1998 kupoval jedného z prvých Matizov... Slúžil dobre a do mesta je to ideálne približovadlo. Aj preto som si kúpil v roku 2007 Chevrolet Spark - ešte pôvodný Spark, nie to čo sa predáva teraz.
Vyzerá ako Chevrolet Spark model 2008. Dokonca je to tiež trojvalec. Vidno že Matiz predbehol svoju dobu, keď v roku 1998 kupoval jedného z prvých Matizov, ani netušil že koncert VW toto auto raz okopíruje...
ČOŽE???
Mali by byť radi že im to ľudia nepodpálili, týmto trestným oznámením iba nas...štvú viac ľudí. Bol som sám pred parlamentom a pacifikoval pár hovád ktoré chceli hádzať kamene. Na chodníku pri hrade bola rozpadnutá dlažba a "náboje" ležali ľahko dostupné na zemi. Aj som na to upozorňoval policajta aby ich odpratal, odpovedal mi že ich "stráži". Áno, z desaťmetrovej vzdialenosti, opretý o auto. Nezabudol dodať že nás podporuje. Tak neviem či to stráženie myslel vážne alebo čo. 99% ľudí demonštrovalo slušne, pár individuí chcelo robiť bordel, organizátori rozdávali sviečky a vyzývali na kľudný pochod. Boli tam ľudia s malými deťmi, kočíkmi, dôchodcovia, celé spektrum spoločnosti, ktorá si povedala dosť! Ak v piatok polícia brutálne zasiahne, vyústi to v generálny štrajk. Súčasní politici svojími vyjadreniami iba potvrdili že žijú mimo realitu a mali by sa okamžie spakovať. A nech sa neopovážia huckať políciu, nebodaj armádu na prvom naštvaných ľudí, bude to ich koniec.
Nezabránia.
1. Sú príliš vysoko nad strechou, pričom kopírujú maximálny prejazdový profil ktorý je u osobných vagónoch, aspoň tých vo videlu, výrazne menší.
2. Uvedené riešenie nie je aplikovateľné na elektrifikovaných tratiach.
Keď chcú zabrániť aby sa substrát vozil na streche, tak by ju mali napatlať vazelínou a spraviť ju v tvare polkruhu (polgule na koncoch vagónov) aby sa nik na ňu ani nedostal a keby aj , aby sa neudržal. Akýkoľvek pokus vyliezť na strechu by skončil pádom ešte v stanici.
Pravicové strany sa úspešne zničili aj sami navzájom, SMER k tomu naozaj nepotrebujú.
Veru, dobré slovo na ne nemám. :-) Zrejme myslíte porovnanie s Ikarusmi 280. Tie boli doslova "tanky", nečudo, však jedná sa o licenčné nemecké komponenty (motory, prevodovky, tuším aj kastla vychádza z nejakého MANu). Ikarusy mali oveľa lepšiu tuhosť karosérie, síce vysokohorský výstup (v tomto Karosa nebola o nič lepšia), hlučnosť od náprava zn. Rába, ale priestrannejší interiér bez sedadiel 2+2. Pre "ost" prevádzky kde je slovíčko bežná údržba neznámy pojem oveľa vhodnejšie autobusy než Karosy radu 700. Iste, aj Ikarusy mali svoje muchy, ale celkovo boli robustnejšie ako Karosy. Škoda že sa k nám nedovážal model Ikarus 260 ("sólo" verzia legendárnej 280ky), určite by boli lepšou voľbou ako Karosy 700, konkrétne mestské B732. Kým v Maďarsku jazdia ešte značné počty Ikarusov radu 200, u nás Karosy radu 700 už konečne dožíjvajú. Nie som Ikarusofil, ale musím uznať že rad 200 sa im naozaj podaril - nenáročné, nezničiteľné vozidlo. Rad 400 a krach Ikarusu je iná story...
K tomu tie zámky dverí, často nezamkli, klasutrofobická búda vodiča ktorá nebola vôbec izolovaná, okolo predného okna a pri streche unikalo teplo a vodiči tam pchali rôzne kusy kartónu a podobne, cez strechu bežne zatekalo pri daždi, príšerný smrad, harmoniky držali v hornej časti také rebrá ktoré boli chytené na stredovej tyči, takže bola v harmonike diera. Aby to celé príšerne nevŕzgalo tak to celé bolo napatlané vazelínov, počas dažďa kvapkala dovnútra zmes vody a sajrajtu, občas celé rebro viselo aj 15 cm do priestoru lebo sa hore uvoľnilo a držalo na harmonike. Na niektorých vozoch doslova odhnité schody s dierami v podlahe, doslova radosť tlačiť sa na nich v špičke - pre milovníkov adrenalínu. Síce boli novšie nápravy z Detvy tichšie ako pôvodné Ráby ale o to viac bolo počuť hučanie diferenciálu a dodnes ho neviem dostať z halvy, pri daždi príšerne pišťali brzdy až to pílilo uši. Dvere sa zatvárali ako gilotína, síce široké gumy zachránili ruku, ale na hlavu to už nestačilo.
Vrakosa
Nikdy som nemal rad 700 v obľube a 900vka je iba 700vka s novým čelom a drobnými úpravami. Tenučké bočné a stropné panely praskali už pri pohľade na ne, nie to dotyku, kĺbová verzia v oblasti kĺbu nemala dostatočnú tuhosť karosérie a madlá zabraňujúce pádu cestujúcich do harmoniky ľúbili praskať, nakoľko prenášali zaťaženie medzi bočnicou a podlahou. Debilný interiér tomu nasadil už len korunu. Na vysokopodlažný autobus naozaj zlý, obzvlášť u mestskej kĺbovej verzie. Na dvojsedadlách sa často ohla stredná tyč držiaca dvojicu operadiel, takže sa nedalo oprieť bez toho aby to netlačilo do jednej alebo druhej strany. Sedadlá boli pohodlné pokiaľ neboli deravé a poprelepované kúskami koženky, podlaha často vyzerala ako vzorkovník podlahovej krytiny. Umelohmotný (gumový?) poťah na madlách sa lúpal jedna radosť, počas jazdy všetko hrkalo a čvirikalo (trenie rôznych gumičiek), občas niečo dobre rachlo. Tuhosť karosérie mizerná, zadné vypadnuté zadné okná, malé zaseknuté vetračky...
Aj ja im niečo odkázujem:
Nie ste volení zástupcovia, v žiadných voľbách vám občania Slovenska nedali mandát rozhodovať o ich prostriedkoch. Klamete a zavádzate verejnosť, Euroval nie je o záchrane grécka, ale o bankách, najmä nemeckých a francúzskych, ktoré dlhé roky vykazovali tučné zisky a hazardovali s peniazmi, ktoré im nepatrili! Grécko je prípad sám o sebe a ukážka kam speje kupovanie si hlasov vo voľbách. Zároveň vidno akí sú vodiči sprostí a nechajú sa opiť rožkom. Slovákom žiadna vláda za posledných 20 rokov nedala to, čo dostali gréci, skôr naopak, iba sme trpeli pod reformami. Centralizované hospodárstvo a RVHP zlikvidovali životnú úroveň, dôsledky čoho nesieme dodnes! Ale nie sme masochisti aby sme sa trestali za niečo, čo sme nespôsobili. Páni Barroso a Van Rompuy, ste to Vy ktorý ste viackrát porušili vlastné pravidlá a správate sa ako arogantní diktátori. Hlasovanie sa bude opakovať dovtedy, dokedy sa to Vám nebude páčiť? Kam sme to dospeli?!
Pravdu povediac, ostal by som robiť v Bratislave aj za 30% nižší plat ako mám vo Wien, ale jedine keby mi na Slovensku dali rovnaký sociálny, zdravotný a dôchodkový štandard aký mám v Rakúsku. Lenže zdravotníctvo je des, sociálny systém je des. A to nehovorím o takých veciach ako 13. a 14. plate, ktorý na Slovensku nebol, 25 dní dovolenky, čo som nemal ani po piatich rokoch odpracovaných v Bratislave a iné, ďalšie výhody. Keby mi všetky tieto veci ponúkli na Slovensku, tak sa tam vrátim aj za 30% nižší plata ako dostávam tu. A nesmeli by sme mať vo vláde parchantov, za ktorých sa musím ako Slovák hanbiť. A to platí aj o istých členov súčasnej koalície, ktorých vôbec nemusím a myslím si o nich svoje a ani som ich nevolil.
A už vôbec nechápem ako je možné v Rakúsku natankujem na Shellke Super 95 za 1,349 € a u nás minimálne o 10 centov za liter drahšie. Pri plnej nádrži je rozdiel 150-200 Sk v starej mene! Slovensko OKRÁDA vlastných občanov!
"Asi desať percent slovenskej pracovnej sily – pričom tej lepšej, kvalifikovanejšej – je v súčasnosti vonku. Ide o jednu z najvyšších mier emigrácie v Európe. Tento problém by nás mal trápiť viac ako otázky imigrácie."
A keď vyhrá Fico najbližšie voľby a bude vládnuť sám, tak ich utečie ešte viac. Nemyslím si že súčasná vláda je skvelá, mám voči nej veľké výhrady a s niektorými krokmi nesúhlasím. Ale to čo tu predvádzal Fico spolu s HZDS a SNS bola katastrofa! Nejde pritom ani tak o to čo robil, ale najmä ako to robil a hlavne o to že rehabilitoval HZDS a SNS a nechal ich tak okato vo veľkom kradnúť a ešte ich kryl! Nie som proti sociálnej politike, ale Fico nerobil nikdy sociálnu politiku! Na Slovensku NIE JE normálna sociálnodemokratická "lavičiarska" strana, detto nie je ani normálna pravica. Všetko sú to skupinky vagabundov, len niektorí väčší, niektorí menší, niektorí xenofóbni, niektorí robia v zahraničí hanbu. Jedni sa pchajú do zadku západu, druhí východu.
Nie je problém. Niekedy v 1980-tych sa nielen že vybrala na chodník, ale prerazila murovaný plot a navštívila areál Fakultnej nemocnice.
A čo II. pilier? V systéme DSS musím byť 15 rokov aby som mal nárok na dôchodok, ale zároveň musím platiť odvody v štáte, v ktorom pracujem. Slovenská DSSka nemá nárok poberať odvody od Rakúskeho zamestnávateľa. Čo sa stane s mojimi našetrenými peniazmi v II. pilieri?
Doma mi funguje ešte väčšina osemročných Philipsiek... Takže neviem v akých podminkach žiarivky používaš, keď ti odídu po dvoch rokoch. Prvá mi odišla ako päťročná, ďalšia šesťročná a zvyšných cca 10 ešte stále funguje. Majú síce slabšie svetlo ako nové šetrné žiarivky rovnakého typu a dhlšie im trvá nábeh, ale fungujú.
oprava prvého linku:
http://www.aqpl43.dsl.pipex.com/MUSEUM/P OWER/unusualICeng/toroidalIC/toroidalIC.htm
Odporúčame