Preboha, to sa neda citat. Editor ma dovolenlu?
Podradovacie suvetie v podradovacom suveti a dalsia veta v zatvorkach...
"A až donedávna sa myslelo,...."
Navzajom nesuvisiace vety, nezmyselne odbocky....
Preboha, to sa neda citat. Editor ma dovolenlu?
Podradovacie suvetie v podradovacom suveti a dalsia veta v zatvorkach...
"A až donedávna sa myslelo,...."
Navzajom nesuvisiace vety, nezmyselne odbocky....
No... bude to zase drahsie ako Lexus?
Ceny Superbov pred inflaciou boli na smiech - co v zasade nevadilo, lebo Superb je skoro 100% fleetove auto a bez brutalnych fleetovych zliav bol nepredajny.
Z hladiska komfortu, ekonomiky prevadzky, spolahlivosti, a dovolim si uz teraz tvrdit, aj ceny, bude hybridna Camry lepsia volba. Nehovoriac o modernejsom spalcovacom motore.
Naozajstne hybridy nezahanbi - leda ak tie z Koncernu, ktore ako hybridy nefunguju.
Udavane cisla su na urovni mojho 8 rokov stareho hybridneho Aurisu s HSD tretej generacie. A to ma Auris automaticky prevodovku a benzinovy motor.
Nova generacia Corolly jazdi este za menej. Takze super, nove auto koncernu je asi tam kde bola Toyota pred 8 rokmi. Kvalitou a spolahlivostou sa Koncern na Toyotu ani len nedotahuje.
Mimochodom, Mazdy s benzinovym SkyActiv X maju spotrebu rovnaku aj bez hybridu.
Este natvrdo zakazat predaj vyrobkov s THC.
Mimochodom, priemerny vek motoriek v Cesku je 32-33 rokov.
A to je este vacsina opravovana na kolene 'zlatymi ceskymi rucickami' :)
Preco toto nie je top clanok? Je asi na 10 mieste a pritom je to top udalost na SK.
Ktokolvek prisiel so fonetickym prepisom 'jorkšír' si zasluhuje zavesit do prievanu. Rovnako ako blbec, co prisiel s 'cunami' - desatorcia sa to pisalo tsunami, pretoze vyslovnost C a TS nie je totozna.
Takze Michelin je vitaz testu :)
V praxi si Micheliny udrziavaju svoje vlastnosti najdlhsie - a su schopne fungovat skoro na 100% aj pred koncom zivotnosti. Continentaly v polovici svojej zivotnosti stracaju vacscinu svojej povodnej funkcnosti.
Diesel do osobakov nepatri.
Mam osem rokov stary hybrid - od Toyoty, samozrejme, lebo ine hybridy nefunguju.
Dolezity je total cost of ownership. Celkove naklady na vlastnenie auta pocas casu, ktory ho clovek ma. Fakt je, ze skodovky sa nekupuju, ale fasuju, takze je to asi jedno. V kazdom pripade, akykolvek hybrid od Toyoty je ekonomicky lepsia volba.
V meste jazdim za 3-5 litrov podla okolnosti, na dialnici 5-5.5, na okreskach za 3.5 - 4.5. Parkrat som jazdil Praha - Strasburg cez Nemecko s primerom 4.9 tam a 4.1 naspat.
Tieto parametre v realnej premavke tato Skodovka skratka neda. Navyse je to diesel, ktory si skratka BUDE vyzadovat nevyhnutne servisne zasahy. Toyotacky hybrid ich potrebovat nebude.
Jedina vec, co som doteraz za 140 tisic menil, bola ziarovka na smerovke. Za pravidelny servis v Toyote platim menej, nez svagor, ktory servisuje skodovky a VW.
A teraz si zoberte, ze porovnate tuto Skodvku s novymi hybridmi od Toyoty....
Rozklad tajnych sluzieb zacal ked isty novinar dennika SME, ktory robil otvorenu politiku skrz svoje clanky, bol zaroven agentom SIS. Tato primitivna stranickost, a zneuzivanie statnych penazi, sa potom skrz spriaznene politicke sily dostala aj do vojenskeho spravodajstva.
Cim viac sa amaterizovali vlady (kindermanazment za Dzurindu, Sulik za Radicovej, az po dnesny okresny prebor amaterskych suborov) tym viac mohla rast korupcia.
Dobry reklamny clanok. Nejak som sa nedocital, v com je ten monitor iny. Okrem uplne nezmyselnej ceny 1250 eur.
Atakuje 5K (5120x2160) 40-palcove monitory - ktore sa v akcii daju kupit za rovnaku cenu. Rovnake DPI, thunderbolt hub a zakryveny display, vdaka ktoremu je monitor pouzitelny.
BenQ ma uplne bezne parametre a 4K na plochych 32 palcoch je nezmysel na kancelarsku pracu.
Problem Jozefa Sedlaka je, a vzdy bolo, ohromne nadsenie pre slovenske 'rolnictvo', ktore ma obrovsku tendenciu sklzavat do nekritickeho, vlasteneckeho, odusevnenia - vsetko, co je vypestovane na SK je automaticky lepsie ako cokolvek ine, slovenskemu 'rolnikovi' sa vzdy krivdi, a to vsetko v budovatelskom autorskom style.
Preboha, 100 'najlepsich' vin??? a dalsi 75 akoze na druhom mieste? A nie je to malo? Nemozeme mat najlepsich hned 300 slovenskych vin? Ved je to fraska. A od novinara by som cakal, ze tuto sutaz roznesie na kopytach.
Sutaze vina... jeden velky podvod na zakaznikovi. A 'somelieri' si svoje dristy tahaju z pr..sta. Nejaky belgicky vinar, ktory uz mal toho dost, prihlasil vino zo supermarketu a ziskal zlato.
Nemecke automobilky nedokazu konkurovat uz davno. Ani kvalitou, ani spolahlivostou, ani technologiami.
Jedna vec je napchat (nespolahlivu) cool hracickovu elektroniku, druha postavit dobre auto.
Zoberte si spalovacie motory, Toyota a Mazda maju dvojgeneracny naskok.
Nie len privatizacnych
No, pamatam si na oficialnu fotku SK reprezentacie spred par rokov, tusim na MS v Juznej Afrike, kde bol trener v teplakovej suprave. Slovenskoooo.
Ano to suvisi aj s chapanim postavenia trenera - v Anglicku sa im hovori 'manager', nie 'coach' (trener). Pretoze tam chapu ulohu toho cloveka v teame. U nas maju poniektori, vratane trenerov samotnych, predstavu, ze uloha trenera je stavat kuzelky a drzat v rukach stopky.
Ale ako clanok spravne poznamenava, tazko mozu manazovat team, ked majitelovi ide len o to, aby zarobil na predaji hracov. To sa na to moze kazdy schopny trener vybodnut.
Klasicky zohrate. Nech zije korupcia vo futbale
1500 eur je smiesnych. Z Budapesti za toto dostavaju viac, to sa DS oplati.
Za fasizmus a rasizmus mali dostat pokutu v radoch 100-tisic eur a natvrdo zavriet stadion na par mesiacov.
DS funguje ako nastroj madarskeho ultranacionalizmu uz roky.
"Nakoniec vzniklo z Tatry 600 len 6 342 kusov"
Niekto bud neovlada historiu alebo podlahol mytu o 'seriovej vyrobe' v Tatre pred druhou svetovou vojnou.
T600 viac ako zdvojnasobila vyrobu oproti T87. Z T77, o ktorom Cesi siria, ze to bolo prve seriovo vyrabane aerodynamicke auto, sa vyrobilo len 255 kusov, v ziadnom pripade neslo o seriovu vyrobu. Existovalo niekolko serii, boli to kusovky, rucne vyrabane.
Skoda Popular - za 12 rokov (do roku 1946) sa vyrobila menej ako 20-tisic kusov tohto lacneho ludoveho vozidla.
Na porovnanie... Citroen vyrobil v JEDINOM roku (1937) 35 tisic kusov modelu Citroen Traction Avant - a to bol top model. Inymi slovami, za 3 roky vyrobil z jedineho modelu viac ako kusov (127 000) ako vsetky CS automobilky za vyse 20 rokov trvania CSR.
Stat nebol automobilova velmoc, bol to bezvyznamny trpaslik.
A neboli to Cesi?
Tato ceska vychcanost bola znama v takej miere, ze pred rokmi museli Chorvati (a ine destinacie) kontrolovat kazdeho pri vychode z jedalne.
Odporúčame