Zvodidla su v tom nevinne.
Som motorkar.
a) ten blbec si za to moze sam
b) vacsina slovenskych motorkarov nevie jazdit a na motorku nepatri
c) za 99% krizovych situacii si motorkar moze sam
Takze, pani, necudujte sa, ze zvysok ucastnikov cestnej premavky vas radi asi tak o tri urovne nizsie ako mladeho vodica v ojazdenom bavoraku.
Ja som motorkar. Zvodidla za to nemozu. Ten kreten si za to moze sam.
Hlavne su extremne nehygienicke a potencialne zarezavaju (slovna hracka je zamerna) na dalsie zdravotne problemy.
Clovek rozumny si kupi plug-in Mazdu CX-60, bude jazdit za menej, s lepsim a spolahlivejsim autom. A zaplati menej.
Lexus spravidla nepredavas, ale jazdis na nom. Inak povedane, Lexus bude pri najazde 100-tisic km v lepsom stave ako tento superb po 20-tisic.
A nemusime ist za Lexusom ES. Sestersku Camry si nalozis a mas auto, ktore sice nie je radoby sport, ale je skratka lepsie, kvalitnejsie, spolahlivejsie ako lubobolny auto z dielne VAG.
Super, Skodovka je skoro tam, kde bola Mazda v roku 2006.
Mazda 6 MPS davala okolo 260 koni z 2.3 litroveho preplnaneho priamovstreku, bez problemov sa s nou dalo jazdit za 9 litrov a okolo Superbu by dokazala tancovat.
Superb ma sice marginalne lepsie zrychlenie z 0-100 (pretoze je vyladeny na vyssi vykon), ale jazdne vlastnosti MPS boli take, ze v zakrutach nalozila aj vykonnejsim masinam. Stvorkolka, podvozok a priebehy vykonovej a krutakovej krivky boli vyladene tak, ze Clarkson to auto oznacil za jedno z 10 najlepsich produkcnych aut na svete.
A potom je tu otazka pohodlia. MPS bola poholdne auto. Standardny Superb je rebrinak.
Hybridny Yaris jazdi za 3.5 litra. Ano, stojij viac. Ale je neporovnatelnej spolahlivejsi. Takze ak si vezmemem o 40% nizsiu spostrebu a servisne naklady, tak je Yaris z dlhodobeho hladiska lepsia volba.
Inak... 4-rocny Yaris bude spolahlivejsi a v lepsom technickom stave ako nova Dacia.
Skodovka v CR a SR nepredava auta, predava sluzby spojene s fleetovym nakupom automobilu pre firmu. Firma pravidelne odpisuje naklady, a pravidelne plati VAGu za udrziavanie a obnovu vozoveho parku.
Dalsim miestnym faktorom je 'nakup na ICO', oblubeny sposob majitelov hot-dog stankov na 'optimalizaciu' danoveho zatazenia kupou G-wagen. Bez dane atd.
A potom zotrvacnost a brutalny medialny pretlak - VAG ma v reklame take dominantne postavenie, ze vypadok prijmov z reklamy polozi aj velkych medialnych hracov, specializovane media do par tyzdnov. Preto nenajdete jediny kriticky test automobilov od VAG.
Normalny clovek, nepodnikatel, ktory nema v hlave nasr...ne si kupi Toyotu alebo Mazdu.
Geneticky modifikovane potraviny jeme uz starocia. Co myslite, ze je slachtenie.
Blbost. Platby sa zo zakona musia zuctovat do jedneho pracovneho dna. Tri trvajuca transakcia je nerealna uz peknych par rokov.
Otvara sa pole pre danove uniky. Pravnicke osoby A zivnostnici by mali mat este nizsi limit nez doteraz, fyzicke osoby max 5000.
a) Nekupujte si europske auto. Japonci maju pred Europou v spalovacich motoroch naskok 2 generacii.
b) Kupte si hybrid od Toyoty. Yaris bude jazdit za 3.5 litra, Corolla si vypyta o liter viac. Aj so starym hybridnym aurisom sa bez problemov dostanete pod 5 litrov (jazdil som Praha - Strasburg cez Nemecko s primerom 4.8)
Takze vazeni, par faktov, nostalgia moze ist niekam.
- Vystavbe mosta SNP padli za obet bratislavske slumy, spinave a otrasne miesto. Rovnake stvrte zburali napriklad v Londyne. Hovori sa tomu pokrok.
- Domom v Petrzalke casto chybala zakladna infrastruktura, takze pre vacsinu ludi znamenalo prestahovanie do panelaku zvysanie kvality byvania.
- Je Petrzalka hrozna? Je. Ale to su aj sidliska vo francuzskych ci britskych mestach. A dovolim si tvrdit, ze tie petrzalske bytovky su lepsie nez tie britske z rovnakej doby
Situacia pri Kiska vs Fico bola taka, ze keby proti FIcovi kandidoval kelimok od jogurtu, tak ho Slovac zvoli.
Holt, Kiska bol prepasirovany masivnou kampanou, za sialene peniaze, s dobrovolnou podporou medii. Ti, ktori ho podporovali, toto vsetko vedeli. Ale nevadilo to, lebo Fico.
A tento politicky primitizmus vyustil v prijatelnost Matovica, Kollara a dalsic klaunov.
Pozri, ked moze Chvala so svojou primitivnou formou slovenciny a pochybnymi znalostami aut robi motonovinara, moze aj Andrejcak.
U Chvalu mi stacili tri jeho videa spred 8-10 rokov. Kopec faktickych chyb, pri popise hybridu tliachal nezmysly, jazdil ako keby nikdy nerobil vodicak...
Andrejcak sa aspon na nic nehra. Okrem nezavislosti - tam je jasne, ze protezovanie VAG atd je normou.
Ako hovori moj znamy, co zil roky v Cine... All our crap comes from China. All the crap you can buy in Chine comes from India.
Pises blbost, pretoze
a) podla zakona nesmies vojst do krizovatky ak ju nevies bezpecne a vcas opustit - paragraf 20, odsek 3, vid nizsie citat.
b) Znacka nie je prikazova a len ilustruje literu a interpretaciu zakona.
c) Zelena na semafore neznamena 'musis ist', zelena na semafore znamena 'mozes ist' ak plati podmienka uvedena v paragrafe 20, odsek 3.
(3) Vodič nesmie vojsť na križovatku, ak mu situácia nedovoľuje pokračovať za križovatkou v jazde, takže by bol nútený zastaviť vozidlo na križovatke; to neplatí, ak vodič musí zastaviť vozidlo v križovatke z dôvodu dávania prednosti chodcom prechádzajúcim cez vozovku alebo pri odbočovaní doľava podľa § 19 ods. 4.
Banda pozerov, vacsina z nich nevie jazdit, motorky si na zrazy vozia na privesoch, urobia par km, end of story.
Ak idu na navstevu, tak vyslu hliadku na obhliadku trasy, a v 'kritickych' miestach pozametaju cestu. Nekecam.
Ono, na druhej strane ich chapem, tie harleje prd vydrzia, kvalita mizerna, spolahlivost neexistujuca, technika z paleolitu.
Odporúčame