Asi myslia tým aj očkovací bonus?Mnohi z nich sú žiaľ už +,alebo opakovane viackrát chorí čo mi je naozaj úprimne ľúto.
Asi myslia tým aj očkovací bonus?Mnohi z nich sú žiaľ už +,alebo opakovane viackrát chorí čo mi je naozaj úprimne ľúto.
vďaka za Vaše objektívne informácie @neuspešná na Klondajku
@neuspešná na Klondajku za Vaše objektívne informácie .
Som nútená sa opakovať ,nakoľko mnohí ani nevedia ako to bolo po prijatí z461 od roku 2004,ktorí mal byt objektívne spravodlivý /vypracovanie stálo viac ako 4mld sk/mal povodne vychádzať z celoživotnej karieri poistenca !
Ale metodika výpočtu od 2004-jún 2005 ho upravila tak aby zvýhodnila tých ,ktorí od roku 90 neodviedli nič boli v evidencii ÚP 90-03,poberali z toho plynúce benefity a robili len tak aby nemuseli priznať príjem !
To malo byť teda verejne oznámené : ľudia choďte do evidencie ÚP,ak nedokážete zarobiť ako pred rokom 90 a robte len načierno,dôchodok budete mať vypočítaný len z rokov do roku 90 a roky v evidencii sa vám započítajú /ako nulový príjem /nepokazíte /nerozriedite/si príjem do roku 90!
@počtár ,Vy to veľmi dobre viete ,že príčina je aj iná ,neobjektívne nastavená metodika výpočtu Pomb v roku 2004-jún 2005! Výpočet Pomb len z 10 rokov,pre tých ktorí boli ochotní sa uživiť sami v tom hektickom obdobi 90 tých rokov. Ak by sme išli do evidencie ÚP a robili načierno ,boli by sme mali nadpriemerné dôchodky ! Väčšina z nás dosahovala pred rokom 90 Pomb 1-1,5 ako bývali technici ,konštruktéri ,HTP ,robotníci vo vysoko náročných zodpovedných profesiách a tieto roky nám neboli brané do úvahy pri výpočte POMB !
Dôvod ?Aby boli zvýhodnení :tí ktorí sa dostali k nadpriemerným zárobkom len od roku 93-03,a tí ktorí od roku 90 neodviedli nič,boli v evidencii ÚP,poberali z toho plynúce benefity,roky v evidencii ÚP sa im do roku 03 započítali do dôchodku !Aj keď s nulovým príjmom ,nepokazili si tak priemer do roku 90!
To je pre niektorých považované za spravodlivé byť v evidencii ÚP a robiť len načierno ?Alebo zvýhodniť len tých čo dosiahli nadpriemerné zárobky len od roku 93-03?
Tak sa vždy rozčúlim na toľkou nespravodlivosťou na Slovensku, doteraz neriešenou,že nepostrehnem,že klávesnica mi vloźi čo nechcem.
……..vypočítali ho aj z rokov 84-93 teda celkom z 84-03,čo je podstatne objektivnejsí výpočet Pomb ako len z 10 rokov,vzhľadom na situáciu aká tu nastala od roku 90,vysoká nezamestnanosť ,likvidácia podnikov atď !
….. najllepšie obišli tí,ktorí od roku 90 neodviedli nič ,boli v evidencii ÚP…….
“Geniálne “nastavená metodika výpočtu Pomb v roku 2004-jún 2005!
…….všetkým ,ktorí nedosiahli Pomb 1 z posledných 10 rokov 93-03vvypičitali ho aj z rokov 84-93.
Teda 84–03!
Aj tak najlepšie obišli tí ,ktotinod roku 90 neodviedli nič,boli v evidencii ÚP,poberali z toho plynúce benefity /roky v evidencii sa im započítali do dôchodku s nulovým príjmom ,nepokazili z rokov 93-84! Väčšina v evidencii ÚP samozrejme pracovala ale nikdy nepriznali príjem .
“Geniálna spravodlivosť “ na Slovensku!
@záhradka pisala som to Vám,viem že vy mladi si všetci väčšina tykate.Ja som z generácie ,ktorá si zvykla vykať .Mozete si viac pozrieť v mojich príspevkoch .
My znevýhodní ,poškodení teda preukázateľne diskriminovaní v roku 2004-jún 2005 nechceme nič naviac ,len to čo nám patrí,čo už bolo umožnené všetkým,dopočet aj za roky 84-93.
@výpočet z 10 rokov bol v2004-jún 2005.
Upozornili sme na tú nespravodlivosť a neobjektivitu poslancov SDKÚ,tí to riešili novelou platnou od júla 2005!
Keď všetkým ,ktorí nedosiahli z posledných 10 rokov Pomb vypočítali ho aj z rokov 84-93 ,nielen 93-03.
Je maximálne diskriminačné pre nás takto poškodených ,že nám doteraz nedokázali dorovnať dôchodky aj za roky 84-93!
Pritom viaceré iné novely riešili aj retroaktívne ,čo je logické lebo žiadny občan by nemal byť zákonom poškodený .NEMINEM LAEDERE .
…..viacerí vieme, že mnohí nakupujú už s tým ,že za dohodnuté odmeny im tieto fingované osoby po dohodnutom čase ,predmetné nehnuteľnosti časom vrátia .VIVAT spravodlivosť na Slovensku!!!
….nemám slov………
Aj preto sa asi mnohí zameriavajú na diery v zákonoch,aby získali maximálny osobný prospech na škodu štátu ,zdravotných poisťovni a iných veriteľov .
@Emana máte pravdu ,je to tak ako píšete a je to naozaj …………nemalým slov aby som vyjadrila zhrozenie na tým ,akí sú politici “zhovievaví “……?!?
K niektorým áno ,ale brutálnu nespravodlivosť najmä pre tých ,čo odvody vtedy platili pri výpočte Pomb v roku 2004-jun2005 doteraz neriesili!
Doteraz im neboli dorovnané dôchodky za roky 84-93,ako to už všetkým od júla 2005 bolo umožnené .
….by som si…,
….že zákony v demokratickej krajine v EÚ môžu byť také tolerantné k tým ,ktorí neplatia ,a doslova brutálne nespravodlivé a neobjektívne k tým,ktorí platili,keď v obdobi 2004- jún 2005,im nebolo umožnené vypočítať Pomb minimálne z 20 rokov,ako to už 1.5.2005 bolo všetkým umožnené !
Vďaka ,za Vaše komentáre k témam,nikdy v živote by dom si nepomyslela,že v demokratickej krajine v EU, môžu byt také tolerantné,k tým ktorí neplatia a doslova brutálne nespravodlivé a neobjektívne k tým,ktorí platili najmä v obdobi 2004-jún 2005!
Asi preto,že mnohí veľkí neplatiči v konkurze boli často sponzori politických strán ?Tak sa “spoľahli” na to,že po ich zvolení im pomôžu ?
Máte pravdu odo mňa žiadali 100,- sk v zdravotnej, hoci som si toho vôbec nebola vedomá ,platila dom si vzdy načas a dokonca niekedy viac.
Povedali ,že sa im to nedá vyhľadať pre takú malú sumu.
Ako je možné ,že boli dlžníci s 5 eur?A následne také veľké penále?
Ak by bolo potrebné pred vyhlásením konkurzu dokladať všetky prevody nehnuteľnosti 10 rokov minimálne dozadu /alebo počas obdobia podnikania/,tak by sme videli akí sú to “poľutovania hodni” podnikatelia.
Aj keď vieme ,že mnohí nakupujú už s tým,že dohodnuté odmeny im to tieto fingované osoby časom vratia.
Máte absolútnu pravdu,viacerí poznáme fiktívnych bankrotarov,ktorí si zo štátu ,poisťovni urobili banku,lebo zákony a predpisy im to tolerujú .
Mnohí pred vyhlásením konkurzu/bankrotu / prepísali svoje nehnuteľnosti na “spriaznené “osoby a nemanželské deti,ktorým ani nedali ich priezvisko/“aby sa nedalo”zistiť ,že patria k nim.
Boli aj takí čo si 1 rok platili a 1 rok boli na ÚP,vraj aj tak sa to dalo.
Nebola som v evidencii ÚP,lebo som mala zábrany/myslela som,že zdravý človek by sa mal sám snažiť uživiť .
Systém nastavený od roku 90 bol a stále je veľkorysý voči tým ,ktorí vedia využívať diery v zákonoch /čítala si že niekde sa to považuje za trestný čin,aj pre toho kto ich na to nevedie ?/ A vždy sa odpustili penále neplatičom ,ktorí sa vytešujú ako si za ušetrené peniaze nakúpili nehnuteľnosťi samozrejme na iné osoby.
Viem to ,lebo som mala vtedy dosť nepríjemný úraz a nemohla som pracovať ,ale PN mi vtedy nebola preplatená .Ešte ,že mi to potom čiastočne komezovala životná a úrazová poistka.Živnostníci samozamestnanci sme to mali v rokoch 93-03 naozaj ťažké .Dobre sa mali tí čo boli v evidencii ÚP s robili načierno alebo v zahraničí ,privatizéri ,jednoosobové sro ,ak vedeli využiť diery v zákonoch ,umelci tí tiež nemuseli platiť nič.
Boli aj takí
,čo sa c
Samozrejme ,súhlasím keď mohli vybrať tým ,ktorí len od 93-03 mali najvýhodnejšie zárobky ,tak mali všetkým .
Viem ,väčšina z našej generácie si odkladá všetky potrebné dokumenty .Respektíve zavolať niekoho kto by tomohol dosvedčiť .
Tí čo idú teraz dôchodku sú natešení lebo je ADH 15,1 a bude viac.
V roku 2004 bola len 183,sk cca 6 eur.
A je pravda, že ex ministerka Radicová to tiež chcela riešiť ,bol o tom článok na SME.
Načo vytvorili z.461 /ktorý mal vychádzať z celoživotnej kariéry ,vypracovanie stalo viac ako 4 mld /keď si ho potom “metodicky upravili po svojom”
.Veď my chceme,len to čo nám patrí a iné nie.
Keď mohli fiktívnym bankrotárom tolerovať ,že previedli majetky na iné osoby .Kataster mal každý prevod majetku bankrotára hlásiť Finančnej správe .
Mnohým veriteľom ,zostali tiež oči pre plač.
Dlhy v SP aj zdravotných poisťovniach .
My mali živnostníci sme dokonca v tých rokoch po 93.nemali určité obdobie ani platenú PN.
Odporúčame