Vy ste večný optimista.
Zaujímavá technika.
Stiepky na kúrenie sa menia na autá, obrazne povedané.
A drevo nekoroduje!
Možno aj podvozok aj motor budú z dreva!
Fantázia, len to moc ešte neverím.
To ste nejako rýchlo usúdili.
Sme len po 3. etapy. Trúfam si ale povedať, že Contador asi celkový viťaz nebude.
Ale nikdy nehovor nikdy. Vuelta končí až 10. septembra a jazdci majú pred sebou ešte cca 3000 km.
Problém je (aj) inde.
Nové autá sa dajú kúpiť aj lacno, ale koľko stojí servis a koľko km vydrží motor?
Pred 50-rokmi väčšina áut vydržalo krátko, hrdza zničila karosériu a motor musel po 100 000 na GO
Postupne sa obidva parametre zlepšili. Zápas s hrdzou je skoro vyhratý, ale s motormi to ide zasa dole
kopcom, spolu s kvalitou jednotlivých komponentov, ktoré nie sú súčasťou karosérie.
Výmena je drahá až nemožná a záruku na nich nevzťahuje.
Či hovorí pravdu, by sa dalo pomerne rýchlo zistiť. Určite rýchlejšie ako je táto kauza už stará.
Všetko je na webe, takže stačí od pár hodín do pár dní.
Stačilo by, aby niekto urobil webovú stránku, blog, vlog, alebo You Tube kanál, kde všetky tie rozdiely budú podrobné vysvetlené, za každý jeden výrobok,
A už 3 roky sa tešíme, že jeden politík držal aj to svoje slovo, a to, že naozaj skončil v roku 2014.
Plťou smer MT - ZA OK, až na možné padajúce skalky. :-)
Ale neviem si predstaviť opačný smer, proti prúdu.
Človek na bicykel sa dokáže zastaviť skôr ako vodič auta: menšia hmotnosť a zvyčajne aj nižšia rýchlosť.
Chodec sa ešte skôr zastaví ako cyklista.
Koľko peniaze sa zbiera vo forme cestnej dane a elektronické mýto?
A kde tie peniaze končia?
Pekný článok. Máme to na skok a ani sme o tom nevedeli. Dobrý tip na celodenný výlet.
Akosi ten článok nechápem?
Ide len o nových áut?
A ľudia mladšie ako 37,5 rokov v Nemecku nekupujú nové autá?
A čo ojazdené autá? Ten trh je oveľa väčší.
Čo kúpi 18 ročný, 20 ročný, 25 ročný, 30 ročný?
Havarijný stav! A začiatok odstránenia až o dva mesiace???!!!
Porovnávať mzdu a životné náklady na Slovensku a v Nemecku je veľmi ťažké.
Keby mzdové a ostatné náklady pre Volkswagen na Slovensku boli rovnaké ako v Nemecku (na MJ = 1 auto),
by koncern zostal v Nemecku. Rovnaká mzda pre rovnakú prácu je utópia, alebo prinajmenšom veľmi ďalekú budúcnosť (možno aj ďalšie 25 rokov). Kto povie niečo iné.............
Je ale škoda, že v okolí Bratislavy (do 100 km) je priveľká percenta "bohatých" zahraničných firiem.
1800 priemerná hrubá mzda je skoro 2x toľko ako slovenský priemer.
A stále nie sú spokojní. Ktorá firma mimo Bratislavy dá také platy, ponukne 8% navyšenie za 7 mesiacov (až rok)?
To áno, skoro každý človek obeduje. Ale podstatná časť nejde na obed do reštaurácie.
Gastráče, a to je jedno či papierové alebo elektronické, sú najvýhodnejšie pre ich vydávateľov.
Čo oni na tom zarabajú, ostatní na tom stracajú vo forme poplatky a preto aj drahšie obedy.
Pravdou je ale tiež, že bez gastračov by veľa reštaurácie možno by už ani neexistovali.
Neviem, kto kedysi vymyslel, že zamestnávateľ alebo škola musí zabezpečiť pre svojich zamestnancov/žiakov teplý obed. Pokiaľ viem, takú povinnosť neexistuje napr. v Nemecku, Holandsku, Belgicku.
To sa nikdy nedozvieme, ale si myslím, že Sagan by zostal ešte dopredu aj ďalšie 50 až 100 m,
možno aj viac. Posledné 30 metrov nešiel už plnou silou keď obzeral za sebou a nikoho nevidel v jeho
blížkosti.
Stále sa zlepšuje. 17., 8. a 2.
Škoda, že len víťaz dostal bonifikáciu. Inak by bol aj druhý v celkovom poradí.
Nápad je to celkom dobrý. Aká je životnosť pneumatík ak sú takto vystavené poveterných vplyvov?
A čim sú uzatvorené stredové diery pneumatík?
Žiaden človek nemôže za to, kde sa narodil. Žiaden človek nemôže za to, kto sú jeho rodičia,
prarodičia alebo iní členovia jeho rodiny.
Každý človek môže len za to, čo robí alebo nerobí.
Každý človek má právo na šťastie, na slobodu, na dostatok jedlo, pita, na strechu nad hlavou.
Váš príspevok, mojmir122, je veľmi krátkozraký. Som si istý, že by ste niečo také nepovedali/napísali, keby ste sa narodili v nejakom Africkom štáte, ako 10 ročný chlapec stratili otec a denne by ste 5 kilometrov chodili, aby ste v studni získali dva litre vody, ktorá je znečistená. Určite by ste sa život tak nepredstavovali a začala by ste najprv snívať a potom reálnejšie rozmysľať o tom, ak dosiahnuť niečo lepšie, možno aj v inej krajine.
Horolezectvo je skoro ako ruská ruleta. Dá sa to prežiť, ale treba mať šťastie.
Ruská ruleta má len jeden neznámy faktor. Nad 6000 m je ich oveľa viac.
Odporúčame