Re: M+S ako letna pneu?
Mug & Snow ?
.
Konečne niekto znovu objavil, že na nákup mi stačí malé prdítko, čo lepšie zaparkuje v meste, rýchlo sa zohreje a príležitostne zvládne aj menšiu dovolenku - resp. ideálne ako druhé auto do rodiny alebo pre decká. To len slovač potrebuje auto univerzál na nákup do Tesca 4x4 s hmotnosťou zásadne nad 2 tony a najlepšie minimálne so šeťvalcom.
.
Ešte by som dodal, že mal veľmi zákerné jazdné vlastnosti, šofér ho musel riadne držať v rukách.
Re: ?
Už som robil kde-kade po svete. A nie tri dni aj s cestou. Pokiaľ bol niekto ufrflaný, večne nespokojný, podrazácky a závistlivý v blízkosti, bol to na 90% Slovák. Bohužiaľ, zasa až tak si teda nelichoťme, akí sme všetci dokonalí.
?
1. musia robiť nadčas
2. nesmú sa tam rozprávať pri robot
3. mobil tam už vôbec nemôžu mať, matke sa nikto nedovolá ..
Akosi mi unikol zmysel, kde je chyba.
Re: ehmm
Podľa mňa najkrajší Fofo bol prvý model. A zvlášť interiér, aspoň čo sa týka účelnosti. Na prvý pohľad to bol príšerný chaos, ale tak niečo geniálne ergonomické nie je podľa mňa v žiadnom súčasnom aute. Škoda že ďalšie generácie sa od tohto tzv. NewEdge konceptu odklonili. Súčasná generácia? Sterilita na entú, ani by som ho na ceste nerozoznal od Astry.
Re: krabica
Palubovka vo Fábii v základe = múr nárekov
Re: mozu s tym robit co chcu
Fordu. Inak nerád by som sa púšťal do nejakej extra konfrontácie, lebo tvoje motoristické názory celkom kvitujem.
Re: mozu s tym robit co chcu
Veru a ani som nekúpil. A starej som sa už chvalabohu pred časom zbavil (škodovky) :-) . Kedysi som sa cítil škodovárom telom aj dušou. Dnes ďakujem, neprosím.
Re: farba
Mňa už u terajších výrobcov áut neprekvapí nič. Svet naruby; Porsche má SUV a štvordverovú limuzínu, Jaguar jazdí na naftu, Bentley a Rols vlastnia Nemci, Ferrari je zelené, Lotus navrhli v Číne. Nech ešte Lexus začne robiť dodávky a Lamborghini kolobežky a vražda bude dokonaná :-) .
Re: zase nam chcu cosi nabulikat?
Šírava je pokiaľ viem na desaťročia kontaminovaná PCB z Chemka Strážske či odkiaľ . Inak tá Vietmanmská ryba nie je zlá chuťovo, mne skôr vadí, že je poobaľovaná v nejakej chémii. Obyčajne produkty z európskeho rybolovyu takto nebývajú. Kvôli transportu alebo bohvie čomu.
Re: ........
Asi tak. Je to skôr otrava a behačka hore-dolu. Kto je super technický antitalent, aj tak si to aj tak dá nainštalovať firme.
.
Inak neviem, že koľko z tých mercedesov stojí len tak vonku pred panelákom. To sú všetko na 99% garážované autá, tak o nejakom vykúrení z -10 na x stupňov nemá cenu hovoriť. Možno tak kdesi u smotánky na horách na lyžovačke
A zabudlo sa ešte aj na žigulu :-)
Pekný...
Predok mi trochu pripomína Murano, aj keď Nissan je XXL - tu skôr výhoda. Nafťák nie je náhodou 1.6-ka? Ak už kórejca, veľmi ťažko by sa mi rozhodovalo medzi 35kou a Sportage.
.
Podľa tohoto je potom svinstvo aj údená klobása a slanina a ranná prechádzka okolo Slovnaftu. Akurát že príjmy za spotrebné dane z klobás štát nezbohatne :-)
Re: pre mna bolo šokom
Keď si všimneš, zmenený je len čumák, všetko ostatné zostalo po starom. Celá karoséria bola samonosná, až na valník, s veľmi čudnými výliskami, zrejme kvôli tuhosti a vtedajším lisovacím nástrojom. Predok šlo zmeniť len za cenu neúmerného predĺženia už beztak dlhého predného previsu. No a zadok so zvislými svetlami zo Š1000 MB to isté. Počas celého životného cyklu sa prakticky nezmenil, lebo by si to vyžiadalo takú zmenu karosérie, že by išlo prakticky o iný model.
Re: pre mna bolo šokom
Bohužiaľ alebo našťastie 1203 mala totálne dizajnovo nemodernizovateľnú karosériu. Aha a ešte čosi, mala slušný polomer otáčania.
1203
Ešte by som upresnil, že "dvanásťtrojky" vo verzii valník poslúžili aj na montáž campingových nástavieb - nie tých zdvíhacích, ale klasický karavan. Tie mali podstatne lepšie trakčné vlastnosti, vzhľadom na tiaž na zadnú nápravu, ale tiež dosť veľkú čelnú a bočnú plochu. Tiež existovali chladiarenské, mraziarenské nástavby valníka a verzie s hydraulickou rukou, aj keď tých bolo asi super minimum.
Passat
Tiež celkom závažné problémy s palubnou elektronikou.
Nafta
Bavme sa o (ne)kvylite nafty a nie o naftových motoroch. Tie keď sú dobre servisované, naštartujú bez problémov. Mne to bez problémov chytilo aj bez žhavičov pri -17°C. Síce sa štartér nadrel, ale chytilo. No a teraz s vymenenými žhavičmi pri týchto mrazoch na prvý brnk.
Odporúčame