Alebo sa rovno pozriem do škatule, čo v nej je a či to tam ešte je.
Všetko vcelku OK za tie prachy, len ten múr nárekov na mieste palubnej dosky v základe...
Dizajn perfektný, nádhera...! Technika uvidíme, či má šancu.
Čo to táraš - musia brať viac, veď si prechlastali pečienky, tak si musia platiť kúpele a pod. Aha pardon, kecám, aj to majú často grátis. Darmo, treba sa narodiť.
Áno. A na rovnaké neduhy vraj pomáha aj destilát z mačacích hláv (potrebujete lavór, kolónu, kilo kryštálového cukru a kilo mačacích hláv) a prášok z rohu jednorožca.
Nebavme sa o vrecúškových čajoch, ale o pozametaných smetiach, kostrnkách a zvyškovom väzive z rastlinstva z CTC strojov - teda o tom, čo kedysi bolo čajom. Sypaný čaj je niečo kvalitatívne úplne iné a nejde ani v 80% o sypané druhy z hypermarketov. To sú tie isté nenasáčkované smeti. Ebay to istí.
Zrušiť armádu - pardon - už iba Ozbrojené sily aj s výsluhovými dôchodkami a hneď je o ministerstvo menej.
Takže už viem, čo je riešením na regionálnu dopravu - hor sa na bicykle! (Ráno za rosy, poobede po osem a pol hodinovej šichte s vyplazeným jazykom šlapať 17 km do pedálov domov a nechať sa zmiesť z cesty prvým poľským kamiónom) :) - Samozrejme žartujem.
Sám rád vysadnem na bicykel, vždy keď sa dá. A vidím ten nevyužitý potenciál. Často cestujem Považím a priam sa núka vyasfaltovať chodník, napríklad na korune hrádze kanálu Vážskej kaskády. Ideálne prostredie - od severu hory, každú chvíľu nejaký hrad, často sa prechádza aj civilizáciou (ZA, PB, TN...), t.j. nejaká tá podporná infraštruktúra by bola poruke. Ďalej smerom na juh pekné roviny, všade výborný výhľad. A najmä - od severu celý čas dolu kopcom (alebo aspoň po rovine), čo je v prípade kanálu logické - pre rodiny s deťmi, mimo áut. V Rakúsku vyvezú ľudí proti Dunaju a späť idú na Viedeň na dvoch kolesách. Na Morave tiež, tam myslím aj na vodné cesty. Prečo to nejde u nás? Časť trasy je úplne zarastená,pri takej PB je tráva...
Desivé čítane - a je to presne tak. Ale iba ako konštatovanie stavu. Ja osobne by som si rád kúpil nielen slovenské, ale aj miestne výrobky - čerstvé mäso, pečivo, mlieko, zeleninu, atď. Žil som dlho v zahraničí, tam výrobky balia dobreže nie do zástavy. Miestny obchodník je milý usmievavý človek, ochotný poradiť, vybrať, odrezať, nechá ochutnať, pozdraví predstavte si.
Ale pozrime si aj druhú stranu, ktorú mnohí nechcú vidieť. Prídem do jednej z mála podnikových predajní na Slovensku, ak to tak ešte môžem nazvať, je jedno kde,za pultom znudená ochechuľa alebo fagan žujúci žuvačku, ktorí fľochnú na človeka, keď slušne poprosí, hodí na pult ako psovi a ešte na vás nakričí, že otravujete alebo nemá čas. Ďakujem.
Celý tento článok je úplný nezmysel! Výrobné náklady sú takéto, ALE s týmito výnimkami:
-
-
-....
-
Takže vlastne vypočítali nič - lebo toto je údaj, ktorý je úplne dokrútený.
Vys... sa teraz na tých v podhradí! Prišli sme o nevyčísliteľnú kultúrnu hodnotu, ktorú nikto nevráti spät. Obávam sa, aby to nedopadlo ako po požiari strechy Kuneradského zámku - áno, áno, ihneď opravíme, investičný zámer, kecy, kecy, kecy.
Rozhodené ruky - rozkročené nohy. Mimoriadne príjemný pozitívny postoj poliša, ktorí sa rozpráva so záchranárom. Pomáhať a chrániť.
Je bežná vec, že americké autá sú premotorizované a je otázka, či by vôbec niekto vedel taký výkon a kruťák využiť aj v aute na to lepšie stavanom. Ja osobne by som sa veru rád započúval do brblavého zvuku tohto veľkoobjemového osemválca. Stará škola - u mňa paráda! Mimochodom - u spojky hovorme radšej o druhej sade lamiel, než o druhej lamele - to je predsa len jedna šmiešna lopatka, ktorá by toho asi moc nepreniesla :).
Už najmenej dvadsať rokov čítam v článkoch o dodávkach, že konštruktéri poslali do výroby úžitkový automobil s interiérom osobného auta. A keď som do takéhoto "osobného" auta (výrobca - to je jedno) sadol, stále to bola len dodávka. Tu mám prvykrát z fotiek interiéru pocit, že to bude inak. Uvidíme v skutočnosti. (Dosť som bol sklamaný, že Ford na náš trh neposiela verziu Sportvan - to bolo aj je úžitkové auto, ktoré pohladím okom, keď ho stretnem v UK.)
Ja osobne mám z tohto auta pocit, že bude zákazníkov loviť o triedu vyššie - u nového ceed´u. Menšie, ale nie výrazne, dizajn veľmi podobný, cena nižšia. Vcelku sa čudujem, že sa nepredáva tak, ako by sa očakávalo, možno trochu zaspal importér s promom. 1,2 litra - výhodná poistka, pružný do mesta, priestorovo fajn, vyzerá k svetu, úplne dostatočné auto po každej stránke. Keby som kupoval kórejca, bral by som a asi nečakal na nového ceed´a.
Ja osobne si nemôžem pomôcť, ale vidím v tom roky deväťdesiate - ich prvú polovisu. Celkovým tvarovaním aj farebnosťou. Tým ale nehovorím, že je to zle - na fotke sa mi to páči. Ten voľný priestor pod klimatizáciou a oblúk stredovej konzoly mi pripomína napr. Feliciu. To bola práve jedna z časí interiéru, ktorá sa mi páčila.
Meteoritologofógovia nám oználmili šokujúcu správu - bude mrznúť (v zime).
V prípade strukovín ma zvlášť ukľudňuje, že hygienici ich nechcú povoliť. Veď naše staré matere tiež nechali zakaždým analyzovať nasušenú fazuľu zo žihľavového vrecka v akreditovaných laboratóriách s riadením ISO 9001a nechali si vyhodnotiť amino profil, percento vody, sušiny a ďalšie mikro-fiozio-biologické ukazovatele.
Vďaka našim pseudotelevíziám (jedna horšia ako druhá) som sa po rokoch opäť vrátil ku knihám. Vďaka za osvetu TV, len tak ďalej, za chvíľu budete vysielať sami pre seba!
Odporúčame