Už dosť Hlina, je to trápne. Tank radšej do šrotu.
Už dosť Hlina, je to trápne. Tank radšej do šrotu.
Tých 14 l je podľa mňa reálnych:
- odpory celejk transmisie, aerodynamika, terénne gumy, hmotnosť,
- automat s hydromeničom,
- 3,0 CRD je prekopaný motor.
Ale veď štát si nevie poradiť (jedno aká vláda) s jednoduchšími vecami, tak čo možeme čakať?
Hm... Zasa tu ideme čítať alibistické reči o tom, ako je pes nevinný, majitelia neschopní a kecy, kecy, kecy. Útočné plemená tu nemajú čo robiť u kohokoľvek.
Pes napadol? Zastreliť.
Majiteľ nezvládol? Zbičovať.
Z dnešného vydania: Termín dostavby diaľnice sa zasa posúva približne o 4 roky. Dôvodom je vplyv kyseliny mravčej na hrdzavenie zemskej osi. Námietku podalo združenie, ktoré sa uchádza o výstavbu a ponúklo ministrovi cenu 250 000 000 jüanov. (Pravda, 24.Júla.2064).
Jasné - nepredávajme ani hrudu pôdy zlým, zlým kapitalistom zo západu, ktorí nás chcú vyžmýkať. Pozerajme sa radšej na role plné buriny od nevidím do nevidím, rozpadnuté štátne majetky, kde majú pofidérni súkromníci prenajaté sklady na pivo a lacnú drogériu, kupujme poľský šmejd a nadávajme všetci na EÚ!!! Od piva v krčme to ide najlepšie. Mimochodom - českého, vyrábaného juhoafrickým konzorciom a kapitálom... fuj už som sa skoro preriekol. Vivat slovač!
Pre mňa osobne po dlhšej dobe článok, ktorý ma zaujal a s chuťou som si ho prečítal. Jasné, čisté, pragmatické odpovede, žiadne moralizovanie ani presviedčanie.
Stredovek. Už aby Jančura naplnil sľuby a pustili ho aj na naše ďalšie vnútroštátne trate. To ale asi súdruhovia čakajú drobnú pozornosť. V zahraničí je bežné WiFi už aj v autobusoch, vo vlakoch je úplná samozrejmosť. A my sa tu bavíme o WiFi v prvej triede??? Včera som sa vracal z Bratislavy jednotkou - špinavý, preklimatizovaný, posprejovaný vagón. Na opierkach jednorazové papiere z toaletného papiera, smrad zo záchoda. Mrzutý personál. Ďakujem, radšej si odhladujem naftu, ale do vlaku ZSSK tak skoro nenastúpim. Teraz na mňa ziapte, ako sú ľudia na železnici zle zaplatení, v akých podmienkach robia atď... Je mi to ako zákazníkovi úprimne uradnuté.
Ja som si myslel, že C-Élysée je nový, resp. autonómny model, dvojča 301ky, nezávislý od C4 a nie C4 s kufrom. Tá mala byť pôvodne len pre Čínu a tam aj vyrábať. Ako je to vlastne? Základná 1,2 bude zrejme tragédia, ale pre strýkov po nedeliach do Kauflandu môže stačiť.
Pre mňa osobne ani Rapid, ani toto. Keď niečo do mesta, tak malé, ak na diaľkové cesty, niečo lepšie motorizované - neverím na univerzálne auto do rodiny.
Vodičák pre 17 ročného -> výhovorky v škole na vodičík a blicung, v autoškole výhovorky na školu. Gratulujem!
Mňa zaujala tá líška na prednej náprave. Nové auto na test - no ďakujem pekne. Ukľudňuje ma akurát to, že je to kus ocele, ktorý hádam tak skoro neprehnije.
Odkedy je "stredné" MPV Caddy? Veď patrí o pol priečky nižšie k Berlingu a Partnerovi. Možno to so zvýšenou strechou a dlhším rázvorom, ale koľko z tohto prevedenia je zahrnutých do uvedenej štatistiky? Veď veľkostný/hmot. rozdiel v tabuĺke so Sharanom vidí aj slepý.
Európa pomaly nemá čo do huby - koho teraz zaujímajú takéto šplechy?
Rozmýšľam, koľkoi Abarthov sa vyrobí/predá normálne, povedzme za rok - aby náhodou limitka 199 ks nebola pomaly polovica ročnej produkcie. To už asi potom nebde moc rarita.
Mňa viac zaráža to, že po svete behá už pomaly tretia generácia nízkopodlažných električiek a v Bratislave je vrchol modernizácie prestriekanie a zmena čela na muzeálnych T4kách (ktoré mimochodom zhoršuje výhľad vodiča oproti starému sklu).
Odporúčame