Re: Poriadne drahe kyble :-)
Ale figu - V3S nič nežerie, veď jazdí na naftu z JRD :-)
Re: Poriadne drahe kyble :-)
Ale figu - V3S nič nežerie, veď jazdí na naftu z JRD :-)
Re: Konecne a neskoro!
Preoperované Exeo síce tiež nie je ako náhrada nejaká výhra, ale je pohľadné, nie ako tá hrča Toledo. Priestor a motory nie sú všetko.
Konečne
No hurá - konečne. Podobný stánok si Slovensko už dávno zaslúžilo. Keď som túto správu čítal inde ráno, myslel som, že sa jedná o žart, ale 1 apríl nie je. Je zaujímavé, v akej tichosti sa toto všetko zomlelo. A to je dôkaz o tom, že keď sa chce, všetko sa dá, dokonca aj u nás a bez zbytočných kecov večne múdrej Slovače pri pive a politických debatách. Inak som zvedavý, kedy v tejto diskusii odznie meno Fico alebo Dzurinda, lebo niektorí diskutujúci majú asi načisto zatemnený rozum aj pri takýchto témach (viď SME). Je mi jasné, že to investori nepostavili ako charitu a polemiku vyvolajú ceny, ale aj tak ako motorista a fanúšik motošportu - ĎAKUJEM!
Kontroverzný
Dizajn je vecou vkusu, ale nie o tom chcem. Priam ma dvíha, keď počujem slovo kontroverzný v každej možnej súvislosti zo všetkých strán, médií a v akomkoľvek čase: kontroverzný dizajn, kontroverzná spotreba, kontroverzný politik, kontroverzneé všetko možné. Celá naša spoločnosť je asi kontroverzná, keď nevie použiť iné slová: čo takto rozporuplný a pod.?
Panda
Pekný nadčasový dizajn. Načo meniť víťaznú zostavu, Talianom v tomto prípade stačia drobné retuše. Práve dnes som v kolónach v meste rozmýšľal, čo vlastne sledovali všetci tí ľudia v SUVčkach a všetkom ostatnom nad 2 tony kúpou takýchto áut. Typické autá do práce.
Účinky
Ok - beriem, rooibos je zdravý, treba vypiť 5 šálok denne. Rovnako je zdravý aj zelený čaj, treba tiež vypiť 5 šálok denne. A zdravá je aj kapusta, mrkva, zakysané mliečne produkty, čučoriedky a X iných potravín. A ku každým z nich vedci odporúčajú, koľko čoho treba denne zjesť, aby nás ochránilo pred všetkými možnými chorobami. Jedálny lístok by potom vyzeral asi takto
6 šálok rooibosu denne, 5 šálok zeleného čaju, 350 g mrkvy, 300 g kapusty, pol kila brusníc a čučoriedok alebo ekvivalent 5 litrov, kýbel bieleho jogurtu, kilo orechov, slnečnice a iných semiačok
atď... atď..
Teraz už len zohnať Aviu, aby to človek odviezol na jeden deň a 5 žalúdkov navyše.
7 kecov o chrípke
Aha, takže farmaceutické koncerny sa nám na jeseň ako vždy zobudili v sladkom očakáví tržieb za vakcíny, vitamíny, antivirotiká atď... Ďakujem, neprosím.
Facelift
Interiér je vydarený, aj keď rádio mi pripadá tak trochu Focusovské. Zvonka môže byť, len sa mi vidí, že je to taký facelift za každú cenu, viac sa mi páčil pôvodný ňufák á la Masserati - bol nádherný.
Re: trocha pripomienok
OK, veď to je v pohode. Hlavne že je diskusia pragmatická a k veci, to je fajn. Inak podľa mňa Ravka je dosť dobrým príkladom toho, že byť prvý v segmente (rozumej SUV) ešte nemusí znamenať byť na vrchole naveky, aspoň čo sa týka povedomia (neberme teraz predané počty v jednotlivých rokoch). Pri diskusii o najväčších MPV sa asi každému okamžite vybaví Renault Espace, príp. Chrysler Voyager, ale neviem, neviem, koľko ľudí by si spomenulo na Toyotu RAV pri zakladaní segmentu "light" teréniakov. Možno je to škoda, lebo Toyota je Toyota ak hovoríme o spoľahlivosti, ale trh si žije vlastným životom.
Re: trocha pripomienok
Plne súhlasím - neviem či v Toyote vôbec registrovali že nejaká Niva existuje (aj keď na ňu nedám dopustiť, ale je to predsa len mimo misu). Prvá fotky Ravky boli v magazínoch na pláži so surfistami a ich haraburdím a tak podobne.
Čipnutie
Toto je asi diskusia, na výsledku ktorej sa asi nikto nikdy nedohodne. Každá strojárska konštrukcia je predimenzovaná. Na druhej strane dnes býva predimenzovanie relatívne malé (úspora hmotnosti, drahého materiálu, náklady na spracovanie atď...) No lenže kde je práve tá medza, kedy to auto ešte znesie a kedy dosť? Výrobcovia vôbec nie sú hlúpi a nižší výkon nedávajú od buka do buka, ale nechávajú si rezervu do budúcnosti, kedy relatívne drobnou úpravou zlepšia parametre transmisie a tradáá, nový modelový ročník je na svete. A za minimálne náklady. Načipovať auto má asi zmysel len pre také rozumné doladenie kriviek výkonu a točáku, na väčšie úpravy už treba aj tak upraviť vačkový hriadeľ, nasávanie, výfuk, brzdy, pritvrdiť podvozok a tak podobne.
Ujde
Nie je to podľa tých pár fotiek zasa až taká tragédia - z profilu a zo zadu len drobné retuše v hesle osvedčenej politiky zmeňme grafiku svetiel, dajme smerovky do späťákov (keď roztrepať zrkadlo a urobiť škodu, tak nech riadnu) a máme facelift, takže v pohode. Interiér určite krok vpred, podsvietenie, ktoré doteraz vypaľovalo sietnicu na oku asi nadobro zmizlo. Hm hm, no a ten predok á la Soul, no uvidíme čo je to zač v reáli. Tak celkovo 2+.
*****
Túto taktiku používajú úspešne v niektorých našich ubytovacích zariadeniach, kde nepochopili, čo je to náš zákazník náš pán už dávno. Akurát presne v obrátenom garde. No čo už. :-)
500
Som zvedavý, ako do tej päťstovky fešáci z USA natrepú pažravý minímálne štvorliter, tuhú zadnú nápravu, sedačku pre stodvadsaťkilového vodiča a guľu na ťahanie trojtonových obytných prívesov :-)
Re: asi rozbijem prasiatko :)
Ja asi tiež :) Hmmm, kombíky, to je moje.
Hm
No nechcem kuvikať, ale zatiaľ každý, kto sa pustil na komerčnej báze do Linuxu, tak dieru do sveta neurobil, lebo sa to samo o sebe vylučuje. Aby to neboli veľké oči a katafalk Googlu a nedopadol ako IBM v prípade OS-2, aj keď toto nie je celkom to isté.
Isostar
Tvrdo pracujúci roľník, strýko sváko, ktorý obhŕňa volkami celý deň krumple na kopaniciach, si po 120 minútach intenzívnj námahy povedal. Ech, idem si ja veru dať Isostar
Chvalabohu, že nekupujem papierovú verziu, lebo na takéto články škoda pol centu.
Odporúčame