Ja som tento článok pochopil ako rozhovor s rozumným, racionálne uvažujúcim človekom. Čo s tým má v reakcii Soči a podobné nezmysly?
Ja som tento článok pochopil ako rozhovor s rozumným, racionálne uvažujúcim človekom. Čo s tým má v reakcii Soči a podobné nezmysly?
Divné je najmä to, prečo ľudia na týchto 0,1% ešte nevytiahli vidly z humna.
Údaj sa môže líšiť o max. minútu.
Koľko maľoval ten obraz - 15 s.?
Schválne - nejaký príklad.
Mám dojem, že sa tu nadáva na Škodovku len za to, že je to Škodovka. Iné diskusie v rubrike auto sú úplne prázdne. (Mimochodom, nemám Škodu, ale odpľuť si tiež za každú cenu nemusím.)
Gratulujem Octavii k získanému titulu Auto roka.
1. Spoľahlivosť.
Ak sa auto kupuje každých max. 4-5-6r., tak ju nemá cenu moc riešiť. Kým sa vyskytnú väčšie chyby a výmena drahších celkov, auto ide preč. Ak sa to sype skôr, tak to je horšie. Vtip je v tom, že u nás sa autá kupujú často na pol života.
2.Dizajn.
Subjektívna vec. Francúzi sú majstri v uplatnení toho najhoršieho riešenia z možných a v sústavnom použití slepej cesty. Nadsadené prístroje dúfam zmiznú po prvom facelifte.
3.Cena
Asi prestrelená.
Mne sa nepáči, ale nevnucujem to nikomu, iba konštatujem.
Ja si tiež túto cestu pamätám ako dobre udržiavanú a zjazdnú bez problémov aj v zime. A to že tam z polí poriadne v zime nafúka pozná každý, čo tade jazdí.
Pokiaľ viem, tak cesta z Martina po Hornú Štubňu bola pôvodne projektovaná na plný profil, ale nakoniec sa postavil len polprofil. Je to vidieť miestami dodnes na polomeroch oblúkov a sklonoch stúpania.
Dobrá betónka má podstatne lepšiu statickú nosnosť a odolnosť proti tečeniu, čo hrozí v lete v každej kolóne. Na údržbu treba potrebnú technológiu, ktorú majú napr. Nemci - veľkoplošné brúsky atď.
Takže nie súdruhovia, ale humpľovači po 89tom doničili cesty.
Za 8 mld EUR sa dajú vytrhať všetky koľajnice na Slovensku a postaviť nanovo na 200 km/h. Zmodernizujeme 77 km tratí...
Kuna vie narobiť peknú paseku. Mne chodila k motoru pravidelne. Nepomohlo nič - ani plašiče, ani chémia. Potom ju chytil kocúr, ale pre zmenu sa pri baterke usalašil on. Raz som dolieval vodu a po otvorení kufra na mňa vyskočil spod kapoty. Rukami som rozhodil 2 m vysoko. A to je ešte dobré, lebo známa pomlela kocúra remeňom na kašu.
Kým to prerazia na plný profil, tak sa v masíve zatiaľ vyextrahujú aj diamanty.
Tí by poisťovňu netrafili, ani keby na ňu z kanónavystrelili zvnútra.
Buď je to irónia alebo som nepochopil. Ktorá električka bola vyrobená na Slovensku? Veď aj dnes sú dohromady traja výrobcovia v Európe, čo tvrdia muziku: Alstom, Bombardier Siemens a Škodovka.
1. Električky ešte ani nie sú vyrobené a už novinári vedia, ž sa budú kaziť?
2. Ak sa budú kaziť, tak to je preto, lebo pre moderný výrobok bude šok jaziť po tej dráhe pre banské vozíky, vyrobené pri testoch nastavenia valcovacej stolice.
3. Typický príklad prežratia peňazí - filiálkou sa mala šancu Bratislava zaradiť k metropolám Európy. Teraz peniaze zhnijú na električkách.
Nechcem. Náhrada Felicie; to je asi žart - ktorý je rok?
Použitie priečnych pásov v našich podmienkach,ako je uvedené v odkaze je diskutabilné.
Záleží, ako to má tá - ktorá krajina právne ošetrené. Vo VB sú napríklad štandardom tieto prechody pre chodcov a chodci na nich nemajú právo prednosti. Samozrejme, pokiaľ nie sú doplnené semaforom, ktorý si zapínajú. Klasická zebra tam tiež existuje (doplnená čierno-bielymi stĺpmi s blikajúcimi žltými guľami navrchu) a znamená okamžité stop pre auto, ak naň chodec stúpi.
Ja som skôr za trvalé dopravené značenie na vozovke, ktoré je tvorené nie farbou ale niečím ako lepidlo na dlažbu a zafarbené na bielo. Je to síce trochu menej reflexné, ale podstatne trvalejšie riešenie. Bavíme sa o rokoch. V zahraničí to majú x-krát zmáknuté, len v tomto buranistane sa zasa hľadajú divné riešenia.
Škoda tej plavárne a kupka, ale na Ostrove to tiež nebude zlé. Vlastne možno aj lepšie, väčší kľud. Len mám otázku - nie je to náhodou už kataster Zamaroviec? Tým pádom dane a tak...
Jednoducho chmatáci už mali rozdelené trafiky na povrchový variant a zosuv pri šútove tomu urobil škrt. Teraz sa hľadá spôsob, aby sa najvodnejšie riešenie (Korbeľka) zasa zhodilo zo stola a pretlačil sa povrchový variant - samozrejme pre vyvolenú firmu(y).
(Autovlaky sú fantazmagória - Slovensko na takéto riešenie nemá veľkosť, aby sa to oplatilo, ani infraštruktúru - železnice sú ešte viac v zadku ako cesty.)
Inteligenti budú jazdiť v policajných autách.
Aha a ešte nech mi autor vysvetlí, ako to vlastne na aute budú tí policajti sedieť, nezošmyknú sa na majáku?
Odporúčame