Súhlasím.
Tu je národný šport porušovať pravidlá: jazdiť cez plnú, nedovážiť, nedoliať, predať zhnité, staré, pokazené, ošmeknúť na daniach, cestovať načierno atď. a samozrejme popri tom nadávať na štát, aký je tu bordel.
Súhlasím.
Tu je národný šport porušovať pravidlá: jazdiť cez plnú, nedovážiť, nedoliať, predať zhnité, staré, pokazené, ošmeknúť na daniach, cestovať načierno atď. a samozrejme popri tom nadávať na štát, aký je tu bordel.
To zo 40 km/h znížia na koľko? Tu by x rokov plánovaný obchvat mal význam.
To, komu to prihrali mi je úplne jedno. Ak si Španieli myslia, že by im to pomohlo obnoviť ekonomiku, tak sú na veľkom omyle (môžu byť radi, že to priklepli iným).
Reflexná vesta je v obci hovadina na entú. To už sme naozaj všetci takto retardovaní? V GB sa cez deň nesvieti, dokonca aj za šera sa často jazdí bez svetiel, krajnice žiadne, hranice obce vymedzené zástavbou a verejným osvetlením. Za 10 r som tam videl nehodu len výnimočne. Ale dodržiavanie pravidiel musí byť v ľuďoch a to na Slovensku nehrozí.
Čo by sa stalo, keby ich vyrazili z parlamentu oboch: 2:0 pre Slovensko.
Dotyková obrazoka za 15 mega. No páni - rád by som tú stavbu aj so zázemím videl.
Panák mi je ukradnutý, ale rozmýšľam nad jedným: vo Veľkej Británii je buď zebra s pruhmi a žltými guľami, kde má chodec automaticky prednosť (panák tam nie je) alebo svetelná križovatka, kde si chodec svetlá zapína sám. Potom je to len otázka naprogramovaného intervalu zelenej, nie? Raz predsa pôjde jeden človek, inokedy skupina, ako sa zrýchlenie prejaví na ušetrenom celkovom čase? Nekritizujem, len sa pýtam.
Borbý článok, ešte stále sa Pravda oplatí sem tam aj prečítať.
No vidím, že sa tu nižšie ozvali mudrlanti, ktorí vedia všetko o tomto povolaní. Nech Vám táto ilúzia obom vydrží.
Tak nejako.
A začne to návrhmi loga pre každú spoločnosť, tak povedzme 1M Euro povedzme za jedno.
Vďaka za článok. Definitívne ma presvedčil, aby som sa týmo umelinám vyhýbal, ako sa dá.
Toto je článok dogoogli si sám. Samá skratka, zašifrované označenia technológií a nejasné vágne vyjadrenia. Strčte si to kdesi.
Keby neboli vôbec žiadni primátori a zastupiteľstvá, tak neviem, či by bolo vôbec poznať nejaký rozdiel.
Ja teda priznávam nie som ktovieaký fanúšik francúzskych áut (dizajnu ani techniky), ale toto auto veľmi pekne postupne dozrelo.
Čo je z prírody, ba ani BIO ešte nemusí znamenať, že je aj zdravé: koľko rastlinných alkaloidov je smrteľných? No a jasné, že ide najmä o koncentráciu.
Mňa by zaujímalo, či už konečne odstránili tú trčiacu maticu pod pedálom, ktorá stále tlačí do chodidla. Tou nohou by som dizajnéra neustále kopal kdesi.
Netreba vôbec žiadne Okresné úrady. Väčšina vecí by šla vybaviť elektronicky a tých pár ostatných vecí by sa riešilo sprostredkovane. Stačia kontaktné, nazvime ich teda klientske miesta, ktoré môžu byť kľudne v každom meste. Tieto by boli obsluhované pár administratívnymi pracovníkmi, poverenými v podstate len zberom údajov, zadelením žiadostí na spracovanie centrálnou autoritou a vydávaním rozhodnutí. Zvyšok by sa dial centrálne, hromadne a na diaľku povedzme v troch krajoch + BA. Tiež by vyššie kraje slúžili na uvedený kontakt vo veciach, ktoré nie je účelné vybavovať elektronicky.
Väčšina vecí sa dá vybaviť elektronicky.
U nás by to dopadlo tak, že k jednému počítaču by sa zamestnalo 5 IT odborníkov a vznikli 4 nové odbory na novovzniknutom úrade, ktoré by ich riadili. Ale rád by som sa mýlil.