"Dostať ho bolo v celom bývalom socialistickom bloku ako náhrada nedostatkových západných vozidiel."
Čo je toto za kravinu?
"Dostať ho bolo v celom bývalom socialistickom bloku ako náhrada nedostatkových západných vozidiel."
Čo je toto za kravinu?
Automobilová divízia Samsungu je pokiaľ viem join-venture alebo niečo podobné Nissanu, teda Renaultu, takže presne to isté.
Skvelá správa. Môžeme hľadať zasa toho správneho trénera, ktorý ešte repre netrénoval. Už zostáva iba Macko uško a ujo Imro.
To že bola odjakživa vyššia úrovaň politiky v Čechách je jasné, nech si každý hovorí čo chce (nejaký pripitý Zeman na tom nič nezmení, nemá relevantnú výkonnú moc). U nás ticho po plešine: právo siaha len tam, kam dostrelí brokovnica.
Zostanem radšej pri káve :)
Fínsko je prekvapenie. Poriadne Espresso som tam nikdy nepil.
Toto som presne chcel napísať (asi 50).
Inak myšlienka to nie je z cesty, neodpružených hmôt by som sa tiež nebál, s týmto nikto nebude závodiť. Ale nie na naše cesty, tam by to výtlky zničili raz-dva.
Červené mäso: menej ako jednu porciu denne. To znamená, že vlastne žiadnu, lebo 0 < 1 :)) Hydina je mimoriadna výhra, všetky tie antibiotiká, mäsovokostné múčky a hormóny. Jedine, ak by behala po dvore.
Práve tomu som sa chcel vyhnúť (je v tom Kia? je v tom Leon, Golf, Giuletta atď...?)- konkrétnostiam. Jednoducho dizajn kompaktov posledných 5-7 r. sa mi zlieva do jednej masy podriadenej aerodynamike a homogenizácii vkusu budúcich majiteľov.
Všetky nové autá sú dizajnom na jedno brdo. Tu už fakt nie je z čoho vyberať.
Mohli radšej kúpiť od Žabožrútov kus pevniny smerom do vnútrozemia a ušetrili by si námahu a nepofušovali rezerváciu. O prachy evidentne nebude núdza.
Ja nechápem, ako je možné, že sa článok o akomkoľvek aute zvrhne na Škudu vs. ostatní a sú tu dva tábory:
1. Škoda je najlepšia, načo mi je imidžovka/kombi/kabriolet/traktor, keď v Rapide mám xxx l kufor
2. Škoda nestojí za nič a radšej imidžovku/kombi/kabrio/traktor.
Som zvedavý na najbližší test napr. Ikarusa alebo BVP2.
Majú dvojtakty katalyzátor? Pokiaľ viem, v motorkách sa stále používajú, zvlášť v týchto malých prdítkach. Tam sa potom moc na emisiách neušetrí.
Keď už niekto chytá hada do ruky, aby si ho lepšie pozrel, tam ide asi aj o inú diagnózu ako o uštipnutie.
Mňa ako decko raz ponaháňala vretenica a keď som to povedal fotrovi, dostal som riadnu facku a odvtedy ma podobné veci chytať ani nenapadnú.
1. Na francúzoch mám niečo odkrútené.
2. Nemám Fabiu.
Ďalší francúzsky šrot.
Neviem, či ešte niekto vôbec verí kecom o zvýšení kvlaity francúzskych áut, o ktorých to výrobca tvrdí minimálne od prvej generácie Meganu. To je taký problém za 22r popracovať na prevodovke, dielenskom spracovaní, riadení a pod.? Veď im to vytýkajú v každom jednom teste.
Dôvod je ten, že keď si chceš dopriať komfort individuálnej dopravy, tak musíš rátať s ďalšími nákladmi. To že sa na tom kde-kto nabalí je druhá vec.
Ja túto reakciu vôbec nechápem.
Takže ak máš vlastný pozemok, ktorý si si kúpil, platíš zaň daň (podotýkam tiež miestnej samospráve) a parkuješ tam auto, je to ok a je to tvoj problém - veď ho môžeš prenajať.
Ale keď užívaš verejný priestor grátis, tak je zrazu nemorálne pýtať poplatok? Užívaš verejné priestranstvo, teda nejaký priestor. Svojim vozidlom zaberieš a znemožníš ho v tej chvíli využiť iným. Pozemok predsa tiež niekomu patrí, teda mestu, obci, štátu... a musí sa nejako spravovať.
Táto sebranka by sa už konečne mohla pozrieť aj trocha do sveta, ako sa robí pravicová politika ešte predtým, ako niečo splodia. (Mimochodom, nie som volič Smeru a podobných červených brigád.)
Odporúčame