pozrel som sa pozorne na fotky 5. dverí a bielo zelenú nálepku tam nevidím. teraz sa priznám, že neviem, ako je to legislatívne opatrené v prípade fabrického LPG, musím si to prečítať, ale pri klasickej montáži LPG je nálepka povinná.
pozrel som sa pozorne na fotky 5. dverí a bielo zelenú nálepku tam nevidím. teraz sa priznám, že neviem, ako je to legislatívne opatrené v prípade fabrického LPG, musím si to prečítať, ale pri klasickej montáži LPG je nálepka povinná.
Tomi, kosoštvorcová nálepka je povinná. Policajt nemusí podrobne skúmať TP, stačí mu, ak Ťa vyzve na kontrolku motorového alebo batožinového priestoru. - pokiaľ nemáš alternatívny pohon zapísaný v TP, je to dôvod na odobratie TP.
K testu - zostal som nepríjemne prekvapený, že splynovač v dustery tak dobre nefunguje - kašlanie, trhnutie...
osobne vlastním aurisa s motorom 1.6 a minulý rok som do neho dal LPG. Na LPG som spravil za 5 mesiacov vyše 10 tis km. Žiadne trhnutie pri automatickom, alebo manuálnom prepínaní plynu necítim a takisto pri akceláracii, decelerácií a opätovnej akcelerácii nedochádza k žiadnemu stratu dychu - splynovač fičí perfektne. Medzi benzínom a LPG nie je poznať žiadny rozdiel, takisto rozdiel v spotrebe je do jedného litra. Reálne sa vozím za 7,4 litra plynu dlhodobo a to auris využívam v celom spektre otáčok. Je pravda, že som išiel do kvalitného splynovača.
Osobne si myslím, že LPG systém v dustery nebol ešte dobre zladený.
dokážem pochopiť odôdodnenie, že SaS nerobí regionálnu politiku, nakoľko okrem Ficovho Smeru, to nerobí nikto.
Fico veľmi dobre pochopil silu regionálnej politiky a akívne pracuje v tejto oblasti. Tí skalní pravičiari pomaly odchádzajú, viď prípad v SaS.
Musí to byť veľmi frustrujúce, keď regionálny politik nevie pomôcť svojmu kraju cez svoju stranu a vidí, že smerácky regionálny politik je v tomto smere úspešný. Má za sebou silnú stranu, ktorá na neho nekašle a keď treba niečo vybaviť, zariadiť, tak to aj zariadi, alebo vybaví.
pH v žalúdku si organizmus reguluje sám a nemá s tým žiadny
vplyv cukru na odvápňovanie kostí - nie je mi to známe.
jazdil som vw koncern, momentálne mám aurisa, moja tretia toyota. koncern má zavreté brány do mojej garáže.
jednoducho človek zistí, že kvalita motora je dôležitejšia ako prestíž značky a design...
super čítanie pán Lipavský, ďakujem
momentálne nadávate na dzurindu...
ale asi nikto z vás nevie, že východoslovenské železiarne v čase predaja boli len len niekoľko dní pred krachom a veľa serióznych záujemcov o kúpu nebolo.
keby sa železiarne vtedy nepredali tak dnes tam nič nie je.
američania priniesli inú kultúru.
doporučujem prečítať gabriela eichlera, bývalého manažéra železiarní, ktorý vsž zachránil pred nárokmi bánk.
hotovosť je rovnako nebezpečná ako vklad v banke.. naša história už bola svedkom, keď sa hotovosť menila vo veľký neprospech obyvateľstva. či už to bolo prvej alebo druhej vojne.
napríklad po prvej svetovej vojne, keď sa ČSR odtrhlo od rakúsho-uhorska, vtedajší minister financií dal hermeticky uzavrieť hranice, aby zastavil akýkoľvek tok peňazí a nastala výmena peňazí. veľmi tvrdú výmenu spravili aj komunisti krátko potom, ako sa dostali k moci.
pán Lipavský patrí k tomu najlepšiemu, čo motonovinárska obec teraz má, ak nie je priamo najlepší. to čo produkuje pán Chvála na sme.sk sa s jeho prácou nedá porovnať.
čo sa týka PR článkov, tie tu budú vždy... musíme si uvedomiť, že reklama je dôležitý zdroj príjmu pre každého vydavateľa.
ja som mal tiež túto dilemu a nakoniec som kúpil jazdeného aurisa.
nedokázal som prežuť prevodovku na 301/elisse, francúzi sa dodnes nenaučili robiť prevodovky.
na aurise to ide jedna báseň... mám 1.6 benzín, ťahá to, ide to, dal som do toho plyna a vozím sa za 7,5 l plynu na 100 km. riadenie hoci je elektrické, patrí k špičke vo svojej triede. je pravda, že sa to nikdy nevyrovná hydraulike alebo elektrohydraulike, ktorú má napríklad aj 301/elisse.
teším sa na tohto kombíka. momentálne jazdím krátkeho aurisa 1.6 (moja tretia toyota) a musím povedať, že toyota vie spraviť motor veľmi dobre, trošku zaostala v kvalite spracovania interiéru v predchádzajúcej generácii aurisa, ale ten novší je lepší. iba mi bude chýbať vyvýšená šaltpáka
Nasledna oprava a dekarbonizacia hlavne sacieho traktu motora je nakladna a spinava. - nepovedal by som - špinavá áno, nákladná nie.
upchatý filter pevných častíc - aj je niekto sprostý a kúpi si diesel do mesta, alebo na dochádzane 4 km do práce nech za svoju blbosť platí,
kvalita paliva - na slovensku palivo vyrába jedna jediná rafinérka - Slovnaft. Z Rakúska sa vozí iba prémiové palivo.
Všetky pumpy na východnom Slovensku sú plnené z plničky v Kapušanoch pri Prešove. Takže či je to Slovnaft v Medzilaborciach alebo Shell v Prešove, mali by mať rovnaké palivo z rovnakej plničky a od rovnakého dodávateľa.
Všetko ostatné je do veľkej miery placebo efekt.
pracoval som v írsku dva roky na pumpe ako asistent manažér.
stojany, pištole sa čistili 3x denne, plus koše, odpadky okolo pumpy, čistila to zmena, ktorá končila, odovzdala kasu a mala to ako poslednú činnosť.
čistili sa regále v obchode - každý mal svoj vlastný, ktorý musel raz za mesiac vyčistiť. okná sa umývali na týždennej báze. podlaha sa umývala viackrát denne podľa znečistenia.
všetko sa dalo, bolo to len a len o organizácii práce a finančnej motivácii na tržbe.
vzorec - čistá benzinka hoci za vyššiu cenu paliva o 1 cent oproti konkurencii fungoval najmä u žien. denne sa čistila - wapkou autoumývarka. hoci sme boli v zapádakove, boli sme veľmi slušne navštevovaní, napriek tomu, že aj veci v obchode boli z tých drahších
golf ikona? passat ikona? stačí len opustiť stredourópsky priestor a razom zistíte, že golf a passat nie sú preferovaným typom auta. Napríklad na ostrovoch (Anglicko, Írsko) sa hovorí o mondeo triede a focus triede. Keď sa človek obzrie po ulici, tak zrazu zistí, že polovica áut je japonskej produkcie.
Osobne vlastním aurisa 1.6. Motor je geniálny, ťahá až do 7000 otáčiek, radosť predbiehať. Je to moja tretia toyota. Auris má jeden obrovský nedostatok a tým je riadenie. Elektrický posilovač riadenia zabil zážitok zo šoférovania. Je pravda, že svojou presnosťou patrí k tomu lepšiemu na trhu (napríklad suzuki SX4, alebo honda civic sú na tom podstatne horšie) ale hydrualika je "user friendly". Keď na aurise šoférujem dlhšiu trať, bolia ma ruky. Z hydrauliky, ktorá aj niečo odpustí ruky nikdy nebolia.
pán redaktor, trochu Vám ušiel preklad alebo skladba článku:
"S celkovou výškou 4275 mm je vôbec najnižším modelom svojej triedy"
4 metre vysoké osobné auto??? asi ste mysleli dĺžku. aurisa prvej generácie vlastním, ten je nižší ako ja a ja mám 1600 milimetrov
keďže sudca je platený z mojich odvodov a daní, bol by som rád, keby takéhoto človeka prepustili so zázkazom činnosti v štátnej službe, nechcem platiť takéhoto človeka.
ak by som ja spravil vo firme kiks, tak letím. on spravil megakiks, tak nech poletí.
myslím si, že by mala existovať možnosť, aby aj ľudia mohli odvolávať referendom, nielen voliť.
nečumeli... v normálnej firme je vedenie pripravené aj na takútu akciu zo strany zamestnancov.
- najprv sa nauč gramatiku;
- kto si 1.2 kupuje na jazdu na diaľnicu je blázon - htp je určené a mestskú a prímestskú dopravu, kde via v pohode jazdiť za polovicu; sám na dochádzanie do práce mám fábiu s najslabším trojvalcom a kombi spotrebu mám 5,6 litra na sto kilometrov, Jazdím s ňou 9km do práce a späť, olej mením každých 8 tis km, s motorom nemám absolútne žiadny problém. na diaľkové cesty mám iné auto.
problém je v tom, že to slováci kúpia. Žiaden obchodník nechce mať na pulte tovar, ktorý stojí a nezarába.
Čo sa týka kvality potravín, cena potravín vždy odráža kvalitu. Jednoducho saláma za 2,30 eur za kilo sa nemôže porovnávať so salámou za 10 eur za kilo. Rovnako je to aj ostatnými výrobkami. Je to žiaľ povaha nášho národa, že chce všetko najlacnejšie. Zoberme si auto. Mám doma okrem iného starú corollu z roku 1999. Tá corolla má od výroby nerezový výfuk. Kolega má z toho obdobia mégana. On výfuk mení asi každé 3 roky. Ja ani raz. Corolla bola v danej dobe o vyše 170 tisíc korún drahšia ako jeho megane. Zase cena zodpovedá kvalite. Corolla má bezporuchových 400 tis km. V energetike platí to určite to isté.
Odporúčame