Hm fakt v Berline ?
lidi toho nakecaj ...:-)
Hm fakt v Berline ?
lidi toho nakecaj ...:-)
Zial Americke uvahy preiehaju v inych intenciach ...
Kazde vystrelenie americkej rakety je uspesne zadlzenie Ukrajiny ....
ruske rakety pri manevrovani bezne znasaju pretazenie okolo 100G ...
uspesnost zapadnych teda najma americkych protiraketovych systemov
klesla z 37 na 6% zachytenych ruskych rakiet so zmenenym firmwerom ....
ruske rakety sa prestali spravat balisticky inymi slovami stali sa nevypocitatelnymi ....
Meciar neprivatizoval ...
Protimeciarovska kampan a politickz PR KDH boli viac ako pravdepodobne
financovane z prostriedkov korupcie prezidenta Kovaca kauza Technopol ...
jednalo sa o 2.5 miliona $ ...
cez tuto uspesnu kampan proti Meciarovi KDH a SDK sprivatizovalo statny majetok
hned v uvode predali Vychodoslovenske zeleziarne ...
Testovali ci si niekto nepomyli supermodernu rusku diesel elektricku ponorku
s tankerom tienovej ruskej flotily snaziac sa ju zajat .... :-)
.
Rusi su velmi sikovni cokolvek sa stalo tomu majestatnemu stroju ...
pre vasu informaciu
skratova odolnost zariadeni v energetike sa pocita v kiloamperoch ...
pricom zakladnym pravidlom chranenia v elektrotechnike
je ze pri poruche elektrickeho zariadenia nesmie dojst
k narastu povoleneho dotykoveho napatia na nezivych castiach
v case bezpecneho vypnutia zariadenia ...
toto pravidlo vyzaduje poznanie teorie vypoctu skratovych prudov ...
kazdy revizny technik tuto teoriu musi vediet odvodzovat
alebo pracovat s potrebnymi grafmi a tabulkovymi hodnotami ...
Najzlozitejsimi vypoctami v tejto oblasti su vypocty linkovych vedeni
a diferencialnych ochran transformatorov coho ste si urcite vedomy...
cize z praktickeho hladiska tato teoria rovnako zasahuje oblast elektromobility
pricom neexistuje legislativa ktora riesi bezoecnost prevadzky bateriovych
vozidiel v oblasti periodickej revizie skratovej odolnosti ktora je klucovym
faktorom pre posudzovanie bezpecnosti prevadzky takych vozidiel ...
Vyvstava otazka preco je tomu tak ?
u motorov malych vykonov to nie je tak prenikavy problem
navyse vytahy s asynchronnym pohonom pouzivaju protivahu
ktora znizuje potrebny vykon elektromotora a tym aj zapinacie razy ...
tiez pomaha specificka konstrukcia a zapojenie vinutia
s nizkym mernym prudovym zatazenim ...
ich vykon sa pohybuje v oblasti cca 2,5 kW co zvladaju bezne stykace ...
ale priemyselne technologie bez softstartu ak nedojde k
uspesnemu zapnutiu a rozbehu asynchronneho elektromotora
uz s vykonom niekolko 10 kW a viac plati uvedene ...
Napriklad starsie elektricke lokomotivy vyzaduju velmi citlive zaobchadzanie
s transformatormi a regulaciou pohonov kde vykony sa pohybuju v radoch Mega Watt ...
LiFePo baterie mozu byt lepsim riesenim ....
kym tam prisli poziarnici ti vo vnutri boli uz po kremacii ...
ak spozorujete vyron dymu z baterii spravidla mate cca 3 sekundy na vystupenie
v mestskej premavke to zvladnete este ako tak ak ste na to pripraveny
ale dieta zo zadu uz nestinhnete ...
Na dialnici kym koli silnemu prudeniu vzduchu okolo vozidla
situaciu vyhodnotite ako vaznu je spravidla neskoro
nakolko na zastavenie vozidla je potrebnych viac okolo 10 sekund
cize spravidla vas zasiahnu plamene alebo uz ste v bezvedomi
z nadychania splodin horenia ...
teda klucky v takom pripade nehraju rolu ...
Elektromotor.
Zakladne zariadenie vyuzivajuce silove ucinky magnetickeho pola
kedy sa rotor otaca v dosledku posobenia Lorentzovych sil na vodice
ktorymi preteka elektricky prud ...
Z tohto hladiska si treba uvedomit problematiku lakovanych izolacii
kde faktorom spolahlivosti je pocet cyklov zohriatia pripadne prehriatia
v spickovom a specifickom zatazeni ...
Typickou ukazkou obmedzenia elektrickych pohonov je studeny start
ktory ma spravidla 3 pokusy za hodinu inak hrozi poskodenie elektrickych
casti elektromotora v ceskej terminologii sa tomuto fenomenu hovori
horka skvrna v kotve asynchronneho motora ...
Z istych dovodov vo viadcerych nemeckych metropolach ZAKAZALI prevadzku elektrobusov ...
chceli ste povedat ze problemove su hybridne pohony kde problemom
je elektricka cast ....
K veci ...
prve zemne spojenie pri elektrickych pohonoch nieje az taky problem
v Energetike na 250 MWatovom generatore cini akceptovatelna
zlozka zemnych prudov max 20 A pri jeho prekroceni dochadza k
progresivnemu zniceniu mechanickych casti k vyiskrovanim co pri zadnedbani
konci fatalnymi nasledkami ....
Viacnasobne zemne spojenie je uz NEBEZPECNE hrozi prudke zahrievanie
magnetickych a elektrickych obvodov co sa prenasa do abnormalnej teploty celeho sustroja ...
Apropo tocivy moment elektromotora je sposobeny tlakom vodica ako reakcie
magnetickej sily v drazke v ktorej je vodic navinuty cize spolahlivost stroja
je dana mechanckou benevolenciou vinutia a jeho elektrickou huzevnatostou ...
Tym je povedane vsetko ...
vyhladom na nasu historiu pod vplyvom rimskokatolickych elit
a ich neslavnom pokuse o globalnu moc skrz 3. reich
mali sme tu v Europe pokusy kedy Ensteinovu teoriu
nazyvali amoralna zidovska fyzika a chceli ju zakazat ...
Tolko k 1500 rocnej diskriminacii Zidov na uzemi Europy
kedy v obdobi vtrhnutia talianskej armady do Rima
tymto praktikam odznelo aby este s vacsou silou
tato politika udrela na Zidov a dalsie narody a masy nepohodlnych ...
Je preto vylucene povedat ze plany 3. reichu nesuviseli
s politikou papezstva v obdobi polovce milenia do poslednej dekady
predchadzajucej 20. storociu ...
Presne v tento cas sa narodil Albert Enstein nespochybnitelne Zidovskeho povodu
Zid ktory bez akehokolvek vybavenia polozil na lopatky celu dovtedajsiu pychu
poznania Europskych priekopnikov matematiky a fyziky ...
preto E=mc² je historickym mementom ako Boh zjavuje principy vyvolenosti ...
co vedecky teda priam matematicko-fyzikalne vysvetluje ze Muzi
takym pocinanim mozu dosahovat vacsie zivotne uspokojenie ... :-)
.
Prosim v pripade zaujmu
granty na vedecku cinnost posielat na inzinier.oresnikov@ .....
tato teoria by mohla stat za tym, ze muzi
pri spolocenskom navstevovani Hospod
sa snazia o dosiahnutie narusenej rovnovahy ... :-)
za pouzity, ale vystizny cechizmus sa ospravedlnujem ...
Treba si uvedomit ze niekolko tisicrocna historia Izraela
bud ako naroda alebo statu potrdzuje, ze nebezpecnost
mocenskych ci nadradenych spolocenskych ambicii spociva
v rimskom intelekte kultury, ktora expandovala do viadcerych svetovych kontinentov ...
teda za svetovymi konfliktmi a napatim v pripade nazorovej prezistencie
stoji v drvivej vacsine Europa a Severna Amerika coho je protirusky konflikt na Ukrajine
jasnou ukazkou ...
vedecky by to vysvetlovalo
ze tento prirodzeny rozdiel
moze stat za tym,
ze si hladaju partnerstvo s muzmi ...
Tahsie sa vysvetluje situacia u muzov ... :-)
tieto prestrelky su smiesne
je to velka vec ze doslo k presadeniu
spravnych veci do ustavy ...
tymto patri vdaka poslancom od Matovica
ze dokazali odolat politickemu tlaku a zahlasovat
jednoznacne spravne ...
Teda samotna veda tvrdi, ze zeny nie su kompletne,
chyba im chromozom Y ... ;-)
Odporúčame