Tak na toto klamstvo si počkám.
Hlavne, že včera na ČT24 priamo v postihnutej oblasti ukľudňovali majiteľov domov, že kríž na budove znamená, že bola prehliadnutá záchranármi. Títo si tak označovali objekty aby vedeli, či už bol objekt prehľadaný alebo nie aby nestrácali čas pri vyhľadávaní zavalených osôb či tých čo potrebujú pomoc opakovanou kontrolou ktorá už bola vykonaná.
Prepáčte, ale ak ste si nevšimli je tu 30 rokov kapitalizmus. Každý sa snaží nájsť také zamestnanie aby mohol uživiť svoju rodinu a "žiť". V ďalšom sa strašne zmenilo postavenie samotných učiteľov čo sa týka ich postavenia v "morálnom" rebríčku spoločnosti a väčšina rodičov si myslí, že jedine učiteľ je zodpovedný za vedomosti ich deti. Kým sa rodičia "nespamätajú" tak to bude len horšie a horšie. Na druhej strane ministerstvo školstva má tiež maslo na hlave. Len tým, že sa nakupujú počítače sa úroveň vedomostí žiakov nezvýši. Stále zmeny v osnovách a nedostatok kvalitných učebníc hrá tiež svoju rolu. Toto je beh na dlhé trate kde je potrebná spolupráca a ochota všetkých. Peniaze vyriešia len časť problémov. PS: tak "hlúpe" a "nedospelé" deti vo veku 20 rokov ako teraz som v živote nezažil.
MTV je predsa predseda OLAJNO. Teda asi on vybral a súhlasil aby LENG stal ministrom ZV Ak LENG nie je schopný vykonávať svoju funkciu tak to svedčí o neschopnosti MTV vybrať schopného ministra. Alebo žeby OLAJNO nemalo žiadnych schopných odborníkov. Ja sa prikláňam sa k tejto variante. Mohli by skúsiť pána PROČ. Ten má aspoň skúsenosti s vystupovaním pred kamerou. Odborne by sa nič nezmenilo, ale možno by nás aspoň rozosmial.
Ja ako najväčší problém vidím prístup štátu k analýze toho čo sa stalo a čo sa deje. Štát nikdy neoperuje vlastnými dátami, len hovorí tam majú toľko, a tam inde toľko. Pandémia je tu už vyše roka tak kde sú naše dáta? Naše proste neexistujú. Potom príde analytik a pána KRČ rozbije na tisíc kúskov. KRČ nemá nič čím by mohol argumentovať. Že vtedy a vtedy v Afrike bol SARS nemá teraz relevantnú hodnotu. Ako má občan štátu veriť, keď ten nevie svoje tvrdenia ničím podložiť. Pani doktorka sa v debate len zmohla na odpoveď že aj oni vyhodnocujú dáta. Aké ani boh nevie. U nás sa operuje len tým čo sa deje v zahraničí.
Väčšiu hlúposť si už nemohol napísať. To je akokeby si chcel vyhrať 24hod LeMans spôsobom, že si kúpiš tesne pred pretekmi 1 auto a najmeš na jeho šoférovanie 1 šoféra, ktorý by predtým 1 rok nejazdil. 2 lietadlá + 2 piloti denne 24 hod v hotovosti. Každý z nich musí mať vylietanú triedu a minimálne 100 letových hodín ročne. Norma NATO je okolo 150 hod ročne. Toč 2 pilotov denne v 24 hod smene. Tak si skús spočítať koľko pilotov potrebuješ aby si zabezpečil 24 hod službu. Minimálne 8-mich a to budú sedieť len v hotovosti, alebo budú mať voľno po smene bez toho aby nalietali čo len 1 hod. Lietať môžu hlavne mimo hotovosti. Na čom majú tých 120 až 150 hod nalietať? Pripočítaj dovolenky atď (nemoci, to že niektorí piloti skončia proste zo zdravotných dôvodov) . Potom ak 1 lietadlo nalieta 120 hod ročne (aby si neprekročil/nevylietal technický život lietadla) si to vynásob počtom pilotov a víjde ti počet lietadiel. A to sme sa nebavili o údržbe lietadiel a odstraňovaní porúch.
Vyjadri sa k téme nie ku diskutujúcim nech vieme s kým máme tu česť.
Vyjadrovanie sa inom ako "prirodzenom" rode môže byť prejavom schizofrénie. Blbec zostane blbcom aj keď sa bude vyjadrovať v strednom rode. PS: som zvedavý ako by napríklad "modifikovali" slovo blbec do iného rodu.
Do ceny letovej hodiny sa započítava aj nákupná cena. Ceny pred 20 až 30-timi rokmi boli úplne iné. Tým pádom letová hodina tých Mig-29 čo máme bude vždy násobne nižšia ako u nových strojov. Môžeš porovnávať len stroje rovnakej kategórie vyrobené v približne rovnakom čase.
Tento senilný a neschopný "JOHN" používa slová ako "syntetický" o ktorých pravdepodobne nemá ani šajnu čo znamenajú aby svojim vyjadrenia dal váhu "odborníka". Bohužiaľ mi to pripomína jedného slávneho člena UVKSČ, ktorý si vo svojom prednesenom prejave zamenil pojem slov slová brojler a bojler. Bol na smiech celej republike. Bratranci češi na to majú pojem : Snúška nesmyslú a pi.ovin Tento pán ma však nerozosmial. Keď čítam a vidím jeho vyjadrenia chce sa mi plakať.
++++++++ :-))))))))
OLAJNO a MTV nemusím. Ale tento psychopat MTV sa zase potrebuje zviditeľniť. Ako vždy spôsobom na niekoho nakydám. Po tom ako to tu viedol s pánom KRJ by mal zaliezť do kanála a nikdy sa neukázať na dennom svetle. Najlepšie by bolo aby kanálom cez rieky postúpil až do Čierneho mora.
Prosím ťa nepíš bludy. MiG-31 je prepadový stíhač a Mig-29 je taktický frontový stíhač. MiG-31 je následníkom MiG-25. Tieto dva stroje nemožno porovnávať. To je ako porovnanie F-15 s F-16. Každý má iné určenie. Teraz je to ako porovnanie F-22 oproti F-35.
Každý z diskutujúcich by si mal uvedomiť, že sme členský štát NATO. Máme podpísaných záväzky o vlastnostiach a parametroch systémov vo forme STANAG tak aby naša výzbroj bola kompatibilná s NATO. Teda „ruské“ stroje sú automaticky mimo hry akokoľvek lacné a dobré by boli. S týmto mal problém aj Grippen. Kôli takýmto problémom pri predaji výzbroje sa Švédsko stalo partnerom NATO lebo členom ako neutrálny štát nikdy nemôže byť. Letectvo je v rebríčku po strategických raketách a námorníctve tretie najdražšie. 2motorový stroj je dražší pri nákupe a má vyššie náklady na letovú hodinu, ale pri poruche motora je schopný pristátia. 1motorový väčšinou havaruje. Z uvedeného dôvodu štáty lietajúce ponad more atď uprednosťňujú 2motorové. Aj Španieli kúpili preto F-18 a Francúzi využívajú Raffal. Ak padnú 2 1motorové tak je vyrovnaný rozdiel v nákladoch oproti 2motorovým. Pád 3. 1motorového je už finančnou stratou a prevádzka 2motorových je ekonomickejšia (plati pre menší počet lietadiel do 15 ks).
mohol by mi niekto ozrejmiť kde sa vzala 60 mil € za ochranu ročne ktoru sa tu operuje??? Skúste si pozrieť alebo nájsť cenu tejto služby pre pobaltské krajiny.
Sorry ale si tvrdohlavý ako koza.
delenie ČSFR 9+1, 1993/4 5+1, 1995/6 7+1, modernizácia na MiG-29AS/UBS 10+2
Divím sa, že k tomuto sa vyjadruje NKU. Takéto dačo sa nekupuje na burze, alebo verejnou súťažou. Sú to zmluvy štát - štát. Toto musel odobriť senát USA. Ceny samotného lietadla sa nikdy nezverejňujú. Dočitate sa max, že štát XY kúpil XX strojov YY s nejakým vybavením za AAAA miliónov. O počte potrebných lietadiel na konkrétnu úlohu nemá NKU ani šajnu. To kontrolovala a odobrovala vláda SR. Ak si niekto myslí, že minister obrany povie kúpte mi to za toľko a niekto mu to zožerie bez podrobného zdôvodnenia tak je na omyle.
MiG-29 uvádzaš zle - bolo ich 10+2 z pôvodných 21+3
Odporúčame