Áno, za komunizmu to perfektne fungovalo - žiaci sa učili vyrábať nezmysly, ktoré sa nedali nikam vyviezť a ak, tak na dlh, ktorý nie je splatený dodnes.
Áno, za komunizmu to perfektne fungovalo - žiaci sa učili vyrábať nezmysly, ktoré sa nedali nikam vyviezť a ak, tak na dlh, ktorý nie je splatený dodnes.
Túžiš po tom aby Európa zaviedla proti svojim občanom také represie ako to robí Čína?
Máš pravdu, že efektivita a suv si nepasuju. Ale referencia suv pred klasikou je výber spotrebiteľa. Žiadne suv nebolo lepšie ako ich štandardný ekvivalent, napriek tomu ich spotrebitelia tak preferovali, že niektorí výrobcovia klasiku zarezali.
Koľko % HDP EÚ ide na pomoc Ukrajine? Je to zanedbateľne málo.
Ekonomike EÚ škodia najmä nezmyselné regulácie a sociálne programy (aj pre ľudí ako ty)
Ale v čom konkrétne zaostali?
Opakujem, že vw, Mercedes a bmw sú najlepšie automobilky sveta. To by sa nestalo keby, im 25 rokov stalo R&D
Takže tvoj argument je povedal by som iba jednotlivá skúsenosť
Ešte by som dodal, že kopec potápačov si za potápanie so zralokmi vyslovene chce zaplatiť.
Pán asi nie je potápač, len išiel okolo
Pravdepodobne ide spaľovací motor pri rozbehu, kedy je veľmi vysoká spotreba (ale aj účinnosť) pri konstantnej jazde to ide na elektro a pri brzdení taktiež... To by sedelo na tie % a aj spotrebu
Neviem ako vyzerá vývoj v automobilkach, ale som prekvapený, koľko ľudí narába s narativom, že európske automobilky sú zaostale. Nie sú. Keď sa vezme do úvahy efektivita, tak vw a Toyota má najlepšie spaľovacie motory. Keď sa vezme do úvahy životnosť vozidla, tradičné automobilky opäť vedú. Toyota a VW sú stále najväčšie automobilky sveta. Najviac luxusných áut predáva Mercedes-Benz a BMW.
Tesla má nadskok v efektivite pohonu, cca 10% čo nie je veľa.
Okrem tesly nie je žiadne čínske auto kvalitatívne porovnateľné s tradičným výrobcom.
Nikto skutočne ekonomicky aktívny tam nežije, tak načo cesty odpratavat.
Tak to rozved.
Efektivitou sa tesle nepriblizuju. Tak neviem čo priniesli.
Čínske auto plné kamier...prečo asi
Čína žiadne špeciálne technológie nemá. Má len lacnú pracovnú silu a vývoj z dotácií.
Takže otázka je - chceš dotácie, tzn aj ty sa budeš vw a spol skladať na vývoj?
Spoločné podniky s odovzdávaním technológií -presne tak.
Aj keď myslím si, že momentálne Čína žiadne špeciálne technológie nemá. Má len lacnú pracovnú silu a vývoj z dotácií.
Nuž je to logické. Ak ti priepustnosť cesty klesne na 20-30% - lebo vodiči správne idú pomalšie s väčšími rozostupmi, tak sa vytvorí obrovská zápcha a je to kalamita.
Žiaľ ľudia ako ty a Tivoli niečo také nechápu. Nízke IQ je nízke IQ.
Počkajme si, či o 5 rokov zopakujú svoje rozhodnutie.
Pali je príkladom obyčajného človeka, ktorý objavil internet a že na ňom môže svetu prezentovať svoje názory, hoci sú podložené nezmyslami.
Dobré je to, že je to bežný občan. Zlé je to, že dnes sú takí ľudia aj v politike.Huliak, taraba atd
škoda láme predaje s eniaqom, tesla predala za prvý polrok 150tis áut (mazda 90tis) a ty napíšeš, že trh je nasýtený...
odpoveď na problém predajov tesly je konkurencia, ktorá sa doťahuje.
Sa mi páči keď človek ako ty bude nadávať Európanom - tzn sebe, do lenivych 😆
Odporúčame