Platí sa to z eurofondov
Mňa zas neprekvapuje že ničomu nerozumieš a ešte sa tým aj chvasceš.
Ako mali zistiť kto šoféruje? Podľa pachu?
Načo potrebuješ svetu ukazovať, že si hlupák? Sed a ticho suchaj nohami.
Vo štvrtok som išiel BA -BB, tempomat 143km/h a zatiaľ čo ja som predbehol množstvo áut, mňa možno 10?
Ľudia jazdia 120
Test som nepozeral ale prečo to auto nie je vhodné napr na cestovanie vo fr.alpach alebo istrii?
Ad blue s dpf nič nemá
10 rokov vydržia a potom je policajné auto tak či tak na odpis
Tie skratky na palubnom počítači musel písať nejaký dement. Je fakt smutné, že časť národa nepozná základné gramatické pravidlá. A ešte smutnejšie, že to niekto bez kontroly pustil von.
Auto pekné a za dobrú cenu.
potom sa na VW fóre nezabudni stažovať na nekvalitnú spojku...
Otáčky turba nie sú úplne závislé od otacok motora ale aj od polohy plynu. Na prudkom stúpaní napr za L,Mikulášom na Východnú ideš do kopca a turbo fúka ďaleko viac a teda má aj vyššie otáčky ako keď ideš opačným sm - turbo vtedy takmer nič netlačí.
Chladiť treba vždy po diaľnici.
A dobré je, že mnohé autá majú dochladzovanie aj po vypnutí motora.
Prečo sú tesly smejdy? Lebo to hovoria na autoroforum?
Myšlienka je to určite lepšia ako tlačiť všetkých do elektromobilov.
Čo sa týka plug-in hybridov, tam by mal majiteľ preukazovať nabíjanie.
Nehovorím, že ES je zlé auto, ale za 53t máš ES v základnej výbave, s napr jednoduchými led svetlami, dvojzónová klíma, predokolka, 9s na 100
Superb v testovanej verzii je proste iný vesmír.
a ešte jedna poznámka, ktorú si ako bývalý majiteľ nemožem odpustiť: lexus nie je auto pre široké masy, a hoci ten môj nemal vysoký nájazd a bol v stave nového auta, nemohol som sa ho zbaviť. Superb by mi trhali z ruky. Suma sumárum, celkové náklady na lexus budú omnoho vyššie oproti škodovke, ako by si si na prvý pohľad (do cenníka) myslel.
Max rýchlosť kamiónov je 86km/h
Lenže moskvic sa robil 1980+ a tá 2cv od 1955...
Pre výrobcu nemusí byť dôležitá cena, ale škôr marža. Ak na vw id zarobí 10%!a na lavide 1%, tak mu stačí na rovnaký profit predať 10tinu id.... A nezer tak to autoforum, rozmýšľaj
V EÚ je kopec automobiliek, ktoré nevznikli pred 100 rokmi.
To že ty to nevieš je tvoja základná neznalosť, hlavne že si napísal nezmyselný elaborat.
iste že nie.
Ale ak príde silná konkurencia a EÚ výrobcovia predajú 50% z toho čo dnes, tak to ohrozi európsky autopriemysel.
je to jasnejšie?
Odporúčame