Ja mu netlieskam ale hlavne ak by si bol múdry a rozhladeny tak by si vedel, že angličtina nemá ustaleny systém výslovnosti, napr na rozdiel od francúzštiny. Takže rozoberať niecie priezvisko je len také....
Ja mu netlieskam ale hlavne ak by si bol múdry a rozhladeny tak by si vedel, že angličtina nemá ustaleny systém výslovnosti, napr na rozdiel od francúzštiny. Takže rozoberať niecie priezvisko je len také....
V teste je povedané, že toto auto má stále remeň.
Chýbala info či nejakým spôsobom vyriešili problém s rozvodovym remenom, alebo skrátili servisné intervaly alebo všetko po starom a majiteľ si to musí ustrážiť?
Ďakujem za príspevok k veci. Súhlasím.
Ľudia tu žerú huliakovu (a iných neschopakov) bezbrehu kritiku EÚ a zrazu príde výrobca s 260k benzínovým motorom za normálnu cenu.
Tak kde je teda chyba?
Malé mestá to majú tažké, lebo problémy s parkovaním môžu mať ako tie veľké, ale ich parkovací systém na seba nikdy nezarobí.
takže nesúhlasím, že sa jedná o daň resp napĺňanie rozpočtu.
veď Eniaq je Kodiaq.
tak prosím ťa o čom rozprávaš. Kto chce spaľovák kúpi Kodiaq, kto chce EV kúpi Eniaq.
Je to práve naopak, že ak sa spaľovacie auto vyrába aj ako EV, tak toto EV nevyužíva priestor tak dobre ako čisté EV.
vodcom kolóny to určite nie. Ako podmotorizované to je, nehádam sa. Ale 100kw je dosť aby auto zvládalo akékoľvek kopce v MPR.
vidím, že fanklub srandovnej postavičky menom Pali3xy sa rozrastá :-D
napísal si to presne.
nemáš rozhľad.
Sú automobilky, ktoré prestávajú vyrábať spaľovacie motory ešte pred tým, ako im to dovolí legislatíva.
Preto vyjadrenie škodovky, že ich bude robiť - kým sa bude dať - je jasné, zrozumiteľné a logické vyjadrenie.
podľa mňa sa počet valcov preceňuje. Vo viacerých testoch znie, že ten motor je síce na veľkosť auta málo, ale správa sa kultivovane a ticho.
Navyše, má naozaj dobrú spotrebu. Novinársky priemer 7,4 v tomto období znamená celoročný priemer 7,2
Veď to je super.
Takže omnoho dôležitejšie je aby to nebol ten motor s remeňom a nech ten nový s reťazou nemá nejaký ďalší problém.
Samozrejme to auto má ešte jeden veľký problém a to je, že je francúzske. Ale trojvalec ako princíp pohonu zjavne žiaden problém nie je.
čo má s týmto EÚ? Škodovka dáva naftový motor do octavie, kodiaku a superbu. A žiadne podvýživené ale všetko 2,0tdi s výkonmi aj cez 200k. A aj s 4x4.
takže keď to škoda / vw vie a PSA nie, tak nie je chyba v EU ale v PSA. Rovnako nie je chyba EÚ že PSA nevie urobiť kvalitný malý benzínový 4 valec
Toto je veľmi zvláštna situácia. Ako sa mohlo na verejnosť dostať, že firma môže do roka padnúť? Veď už len toto samo o sebe ich pripravuje o zákazníkov. Plus teda to, že najvyšší manažmenť odmieta niektoré podmienky.... podľa mňa nie sú zverejnené všetky info, resp sú veľké nejasnosti.
Napríklôad redaktor napíše - renault pomaly odchádza z konzorcia. To ako? Podľa náznakov sa mi zdá, že predáva akcie. Kto tie akcie kupuje? Kupuje ich späť Nissan, alebo anonymní kupci?
chcelo by to lepšiu robotu p. Domček. Toto je veľmi povrchné.
kapacitou 42 kWh predurčuje túto dodávku najmä pre mestskú premávku. Deklarovaný dojazd 195 km
Pri reálnej kapacite 38kwh by to muselo mať spotrebu 19kwh čo pri naloženej dodávke neverím
10 ročný Prius/auris / corolla jazdí v kombinácii pod 5.
Renault 5,6 a 6 - tlieskam Francúzom 😆
veď aj stavajú, preto od 2010 jazdíme do KE po diaľnici.
po prvej vete som prestal čítať, lebo hneď som odhadol že si totálne mimo.
urob manželke skleník a natankuj jej tam CO2, bude jej to rásť ako najaté. A zdravo!
bože to sú zasa blbosti.
každopádne, elektrické auto je pre zákazníka takmer vo všetkom lepšie ako spaľovacie.
samozrejme že cenu nezníži, keď vie predať už dnes. Ty ponúkaš zamestnávateľovi nech ti platí menej?
Odporúčame