V článku je vysvetlené o čo ide
Reagujem na predposlednu vetu - o svoju životnú úroveň sa má snažiť každý sám. Asi si nepochopil, že ak to bude riešiť ľubovoľný úradník, životná úroveň sa všetkým zníži.
odpoveďou na tvoju otázku je pochopenie samotnej tvojej otázky :-)
Toto je štatistika "podľa zákazníkov" tzn to nie je žiadna tabuľka, to sú emócie. Takže ak VW a audi sami seba reklamujú ako nadpriemerné autá "za kvalitu sa platí" tak majiteľ to kupuje s touto emóciou, že si zaplatil za niečo viac.
A potom príde realita, lebo vw group nie je v ničom nadpriemerná, skôr naopak, tak zákazník je nahnevaný už len keď mu ráno mrzne infotainment a v tejto tabuľke hodnotení klesá.
Prečo vyhral cayman? Lebo stojí polovicu ako 911 ale jazdí lepšie ako 911, takže zákazníci sú nadšení.
A keby sa v usa predávala Dacia, tá bude na vrchole, lebo je lacná a nikto od nej nič nečaká, takže stačí ak sa to za rok ani raz nepokazí a majiteľ je nadšený...
K tvojej otázke: ak si niekto kúpil elektromobil, lebo ho oslovili nízke prevádzkové náklady, tak samozrejme, že každoročné menenie pneu je extra náklad, s ktorým nepočítal.
Narozdiel od teba poznám niekoľko policajtov a bol by si veľmi prekvapený, koľko zarába policajt, ktorý už má nárok na civil. Sú to sumy aj nad 2tis €.
Nehovoriac o tom, že majú tri týždne dovolenky navyše "na rekonvalescenciu" a PNku plne hradenu od 1. dňa.
Jednoducho platy a zabezpečenie policajtov je už dnes veľmi nadpriemerne.
Policajti odchádzajú, lebo vidia čo robia títo hlúpi politici.
Nie je to podvod. Ale treba mať aspoň IQ 90 na pochopenie. Ľutujem...
Pre časť populácie je plug-in hybrid úplne vhodný. Ja mám normálne auto, ale plug-in by mi úplne vyhovoval. Jazdim celý pracovný týždeň od 0 do 30 km denne. Cez víkend do 100km.
Takže v meste by som jazdil bez emisií a mimo mesta na spaľovací motor. Ideálny stav.
Ďalší čo nepochopil rozdiel medzi hybridom a plug-in hybridom. Áno, ak plug-in nenabijas zo zásuvky, nemôže mať normovanu spotrebu.
Opravte si gramatické chyby a preklepy - tu a potom hneď na ďalšej strane ďalší
V druhej rade sedadiel si to môže GLB „rozdať“ s pravovernými MPV. Miesta na nohy je tu neúrekom a hoci sa sedí vyššie, stále vám ostáva veľká rezerva nad hlavou. Operadlá delené v prémiovom pomere 40 : 20 : 40 majú reguláciu sklonu a lavica delená v pomere 40 : 60 je zas posuvná. Veď GLB počíta s tretím radom sedadiel, i keď mi sme ho nemali.
Nebol, netrep. Strieľajú len keď má vodič zbraň alebo auto ako zbraň používa. Dno prerazas ty.
Škoda že nie si kapitáň zemegule
Akože chcel si ísť kúpiť tuareg ale nakoniec kupuješ porsche?
Ďalší čo netuší rozdiel medzi hybridom a plug-in hybridom.
Načo lezies do diskusie, keď o téme nevieš nič?
chodí sa utvrdzovať, že vie viac a je múdrejší ako všetci naokolo...ale vieš ako to je :-D Danny Kruger nespí :-D
Ak má niekto rodinný dom, novostavba nebodaj FV, a jazdí do 50 km denne, prečo by nekúpil elektro? Bude jazdiť takmer zadarmo.
Súhlasím.
Ale nechápem, že európski výrobcovia neprídu s takýmto formátom auta - bežné kombi.
Pri dnešnej nestabilite a permanentnom raste cien phm spaľovacie auta nemajú reálnu budúcnosť.
Konečne ste otestovali aj auto, ktoré si na 5 ročné splátky môže kúpiť priemerný dezolát. Aj keď je mi jasné, že s 20 ročnou X5 urobí na valale viac parády.
K veci : podľa mňa super auto, kto by také do mesta nechcel. Má iba jeden, ale veľký problém - u nás ľudia žiaľ posudzujú podľa veľkosti auta. Jazdil som aj s takýmto malým, a je to neporovnateľne náročnejšia jazda - každý sa lepí, strka, prednosť nedá, pred seba nepustí. V SR si s takým autom out. Žiaľ toto je naša sedlacka natura.
Otázka je, či chceš podporiť Čínu alebo ČR. Lebo u mňa aj to niečo znamená.
Nie je problém v tom , že je to benzinak, problém je v tom, že ten motor nie je dobrý. Rovnaké spotreby mám v Alhambre, ktorá má o pol metra viac, o 400kg viac a o 20kw viac.
Odporúčame