Zlaté časy elektromobilov sa len začínajú :P
Zlaté časy elektromobilov sa len začínajú :P
Renault Zoe mi so všetkými poplatkami vyšla na HoppyGo pod 100€ na deň, redakcia
Správa NHTSA má jeden zásadný problém. Neudáva počet kolízií voči najazdeným kilometrom. Práve tu Tesla ako znaćka dominuje. Počet týchto hávarií sa stal na miliónoch najazdených kilometrov so zapnutím Autopilotm (L2). Ak si dobre spomínam na FSD Beta (L3) správa spomínala 1 haváriu pri Tesle. V oboch prípadoch je to obrovských skok od L0 autonómie = auto vedie človek.
Ešte jedna vec - väčšina automobilke v tejto správe nebola schopná dodať kvalitné dáta - počty km so zapnutým systémom a pod.
Zaujímavé je aj počet havárií a ich vážnosť - pri ktoromkoľvek systéme autonómneho riadania dochádza k výraznemu zníženie vážnosti havárie.
Zmeňte, prosím, titulok na odzrkadlujúci realitu - OTA update, nie fyzické zvolávanie.
Vďaka!
Tomáš Andrejčák, chystáte sa aktualizovať článok po tlačovej správe Green NCAP? https://www.greenncap.com/press-releases/lca…
Prosím, Tomáš Andrejčák, prečítajte si hodnotenie tejto NCAP štúdie znalcami: https://twitter.com/AukeHoekstra/status/1518…
Mať diesel a tankovať liter za 1.79 libry ja ďaleko väčšia úzkosť :D
Ehm, včera dalo JATO von dáta za február. Trošku meškate.
Redakcia Pravdy, prosím, pozrite si viac info - ide len do veľkej miery len o Over-the-air updaty. Ala, keď si aktualizujete operačný systém na smartphone. Nerobte z komára, somára.
Tesla valcuje. Kto by pred 2 rokmi povedal, že bude v top 20 hneď za Octaviou :)
Žiadne "Mercedes má veľký problém" v titulku ako pri zvolávačke Tesly (poškodenie káblu pre parkovaciu kameru)?
Veľké problémy? Kábel, ktorý prenáša video z parkovacej kamery sa používaním kufra odiera a môže prísť k poškodeniu a teda strate videá z tejto kamery. Toto bude jedna z najlacnejších zvolávačiek hneď po Tesla "zvolávačke", ktorá bola relane len OTA software update. Žiadne veľké problémy.
Naopak, Tesla zbúrala všetky odhady analytikov a zaznamenala 87% rast 2020 vs. 2021
Toto keby zaviedla EÚ pre všetky vozidlá - energetické štítky, aby sa dali férovo porovnávať spaľovacie, hybridy, vodíkové aj bateriové autá by bolo skvelé.
Mal som byť konkrétnejší - jeho sila vo VW Group klesá lebo kope tú firmu k zmene a firma nechce a nechce
Nie kvôli manažmentu VW groupy, ktorá neurobila správne kroky včas? Tá istá Groupa zabila aj EV verziu CityGo. Čoskoro sa zbaví aj CEO, ktorý sa ju snaží prehupnuť do éry elektromobility?
Fakt za to môžu produkty?
Odporúčame