Chlapci, menej tetovania a viac hrat :)
To nebol zapas, to bolo vrazdenie neviniatok.
Chlapci, menej tetovania a viac hrat :)
To nebol zapas, to bolo vrazdenie neviniatok.
Poucka: akonahle je do niecoho zamontovany Lipsic, konflikt a vyber z nezakonnosti je nevyhnutny.
Som husakovo dieta, vyrastol som v panelaku - na rozdiel od vacsiny Slovakov som mal to stastie, ze som zil, pracoval, platil ucty a dane v 4 krajinach. Takze par poznatkov.
- Panelaky na SK su vo vseobecnosti o 2 triedy kvalitnejsie (stavba, vybava, prevedenie) ako v Cesku.
- Panelaky na SK su v porovnani s dobovou vystavbou 'na zapade' lepsie. Kto zil v Britanii, pochopi.
- Panelaky nie su vymyslom socializmu - v 60. a 70. rokoch dochadzalo k masivnej urbanizacii vsade vo svete a bolo treba ubytovat sialene monozstva ludi za kratku dobru na obmedzenom priestore.
- Pre 99% obyvatelov bol presun do panelaku neuveritelnym zlepsenim urovne kvality zivota - tepla voda, kurenie, zachod, sucho.... a to tak na SK ako aj napr. v Britanii, Francuzsku...
Vedeli ste, ze vacsina bytov v 'kondominiach' (panelakoch) v USA ci Kanade ma spolocne pracovne? Ze v niektorych panelakoch na 'zapade' boli spolocne kuchyne aj kupelne (na poschodi)?
Na panelaky mi nesiahajte!
Pred cca 15 rokmi mala Mazda celu flotilu aut so spalovacim motorom pohananych vodikom. Islo o niekolko stoviek aut prenajatych prefekturam spolu so sietou vodikovych cerpacich stanic.
Auta - RX-8 a Premacy (Mazda 5) boli pohanane Wankelom, ktory dokaze prakticky bez uprav spalovat benzin aj vodik, auta teda dokazali jazdit na ktorekolvek z paliv.
Vzhladom na strategicke partnerstvo Mazdy a Toyoty moze Toyota cerpat z najrozvinutejsieho programu vodikovych spalovacich motorov na svete.
Holt, sme narod nepoucitelnych.
Prius s 200-tisic km bude spolahlivejsi a lacnejsi na prevadzku ako Audi so 100-tisic km.
Sranda je, ze nech je Jaro Nad kdekolvek - ministertvo, mimovladka, vlada, doma.... vzdy si velmi rychlo vybuduje povest neschopneho blba.
Jaro... o demisiu sa neziada, demisia sa podava.
Matovic, Sulik, Kollar... ani jeden z nich nema inteligenciu na to, aby pochopil zodpovednost za fungovanie statu.
Ani jedna strana nema normalne, stranicke struktury, cez ktore prechadzaju vzdelani ludia dalsim vzdelavacim procesom a manazmentom veci verejnych cez komunalnu, regionalnu az po celostatnu sferu.
Preco je to dolezite? Pretoze riadit stat a riadit firmu su dve odlisne veci.
SME a dalsie podobne media doslova a dopismena vyrobili tak Sulika, Matovica aj toho amaterskeho fasistu, a to tym, ze demagogicky, stylom a metodami, za ktore by sa nemuseli ziadny totalitarny platok.
Lexus nikdy neprezentoval RX ako auto do terenu.
A nikto, naozaj nikto, si nekupuje Lexus aby jazdil off road.
Ked Nad niekoho odporuca, je dobre sa tomu cloveku vyhnut. Hovorim z vlastnej skusenosti s Nadom.
V praxi? Aj zakladny iPhone SE je rychlejsi.
1300 eur za nezabezpeceny Android telefon plny bloatware a bez zaruky podpory moze dat len idiot.
a) Vyborne.
b) Ziadny poslanec nie je poslancom premiera. Moze byt poslancom strany, ale hlavne je poslancom volicov.
Matovicov kult osobnosti sa zacina rucat. Je to ako kralovsky dvor, akurat namiesto krala ma Slovensko Sasa a najmiesto jedneho dvorneho sasa celu armadu.
Zaujimave, ze hybridy od Toyoty v prehladoch nie su. Skoda, pretoze to by tie rebricky vyzerali inak.
Ukazte mi jedine auto, kde po piatich rokoch a 98 tisic, mate na konte akurat vymenu oleja a filtrov. A povedzme prednych kotucovych brzd a dosticiek, preventivne kvoli miernej korozii, inak by este dalsich 30-tisic dali (ano, aj tie dosticky).
"Táto hybridná zrkadlovka je tým najlepším foťákom, aký Sony doposiaľ vyrobilo a na chvíľu ním asi aj zostane."
Oprava: Táto hybridná zrkadlovka je tým najlepším foťákom, a na chvíľu ním zostane.
1. Bezzrkadlove zrkdlovky su na trhu vyse desatrocie - a prislo s nimi Sony.
2. Bezzkradlove zrkadlovky Sony boli od momentu 0 lepsie nez cokolvek, co dokazali ponuknut Nikon ci Canon. Malicka RX100 prvej generacie bez problemoc strcila do vrecka full-frame zrkadlovky od konkurencie - museli ste mat premiove biele sklo, aby ste sa v cistote a preklesleni detailov dokazali dostat na uroven RX100. Hasselblad na nich postavil svoje fotaky. HASSELBLAD!
3. Zobrazovacie cipy v Canonoch a NIkonoch su od Sony.
Konecne! Konecne! Konecne! V Britanii od pociatku sveta, v Cesku uz par rokov.... tak hadam konecne aj na SK.
Este keby sme tak dospeli do stavu, ked sa da cela administrativa kupy auta vyriesit bez toho, aby som siel na AKYKOLVEK urad. Tak ako v Britanii.
Kto nemoze nabijat kazdy den... nech si kupi hybridnu Corollu kombik.
Spotreba bude nizsia, resp. rovnaka, auto ma plnohodnotny kufor a spolahlivost bude vyrazne lepsia.
Mimochodom, mam Auris hybrid kombik (vychadza z Priusu III) a na dialnici pri tachometrovych 130 zerie menej ako tato KIA.
Skratka a dobre, este nikto nevymyslel nic lepsie ako Toyota.
Odmietam sledovat videa.
1. Nie je hybrid ako hybrid. Fakt je, ze nikto na Toyotu nema, pretoze zatial ani jedna konkurencna automobilka nedala na trh hybrid, ktory by sa do ucinnosti vyrovnal Priusu druhej generacie. Co je auto stare 15 rokov.
2. Servis mojej hybridnej Toyoty stoji menej ako ako servis klasickej benzinovej. Do buducna, ma menej pohyblivych suciastok ako klasicky benzinovy model.
Samozrejme, mozes urobit chybu, a ist do hybridu od konkurencie, kde najdes kraviny ako 'mild hybrid', motory so smiesne nizkym kompresnym pomerom, ktore nikdy neboli stavane na pouzitie s elektromotorom, alternatory, rozvody a prevodovky s pevnymi stupnami, ktore sa nikdy neboli stavane na pouzitie s elekromotormi.
Odparovanie v uzavretom systeme? OK, z fyzikalneho hladiska ano, ale takym tempom a v takom mnozstve, ze to mozeme pokladat za bezpredmetne.
Nie nevyhnutne - SkyActiv od Mazdy a motory, co pouziva Toyota v hybridoch maju dnes najvyssie kompresne pomery (14 a vyssie) a pre inych vyrobcov nedosiahnutelnu ucinnosti.
A staci im 95 oktan.
Odporúčame