Ked Nad niekoho odporuca, je dobre sa tomu cloveku vyhnut. Hovorim z vlastnej skusenosti s Nadom.
Ked Nad niekoho odporuca, je dobre sa tomu cloveku vyhnut. Hovorim z vlastnej skusenosti s Nadom.
V praxi? Aj zakladny iPhone SE je rychlejsi.
1300 eur za nezabezpeceny Android telefon plny bloatware a bez zaruky podpory moze dat len idiot.
a) Vyborne.
b) Ziadny poslanec nie je poslancom premiera. Moze byt poslancom strany, ale hlavne je poslancom volicov.
Matovicov kult osobnosti sa zacina rucat. Je to ako kralovsky dvor, akurat namiesto krala ma Slovensko Sasa a najmiesto jedneho dvorneho sasa celu armadu.
Zaujimave, ze hybridy od Toyoty v prehladoch nie su. Skoda, pretoze to by tie rebricky vyzerali inak.
Ukazte mi jedine auto, kde po piatich rokoch a 98 tisic, mate na konte akurat vymenu oleja a filtrov. A povedzme prednych kotucovych brzd a dosticiek, preventivne kvoli miernej korozii, inak by este dalsich 30-tisic dali (ano, aj tie dosticky).
"Táto hybridná zrkadlovka je tým najlepším foťákom, aký Sony doposiaľ vyrobilo a na chvíľu ním asi aj zostane."
Oprava: Táto hybridná zrkadlovka je tým najlepším foťákom, a na chvíľu ním zostane.
1. Bezzrkadlove zrkdlovky su na trhu vyse desatrocie - a prislo s nimi Sony.
2. Bezzkradlove zrkadlovky Sony boli od momentu 0 lepsie nez cokolvek, co dokazali ponuknut Nikon ci Canon. Malicka RX100 prvej generacie bez problemoc strcila do vrecka full-frame zrkadlovky od konkurencie - museli ste mat premiove biele sklo, aby ste sa v cistote a preklesleni detailov dokazali dostat na uroven RX100. Hasselblad na nich postavil svoje fotaky. HASSELBLAD!
3. Zobrazovacie cipy v Canonoch a NIkonoch su od Sony.
Konecne! Konecne! Konecne! V Britanii od pociatku sveta, v Cesku uz par rokov.... tak hadam konecne aj na SK.
Este keby sme tak dospeli do stavu, ked sa da cela administrativa kupy auta vyriesit bez toho, aby som siel na AKYKOLVEK urad. Tak ako v Britanii.
Kto nemoze nabijat kazdy den... nech si kupi hybridnu Corollu kombik.
Spotreba bude nizsia, resp. rovnaka, auto ma plnohodnotny kufor a spolahlivost bude vyrazne lepsia.
Mimochodom, mam Auris hybrid kombik (vychadza z Priusu III) a na dialnici pri tachometrovych 130 zerie menej ako tato KIA.
Skratka a dobre, este nikto nevymyslel nic lepsie ako Toyota.
Odmietam sledovat videa.
1. Nie je hybrid ako hybrid. Fakt je, ze nikto na Toyotu nema, pretoze zatial ani jedna konkurencna automobilka nedala na trh hybrid, ktory by sa do ucinnosti vyrovnal Priusu druhej generacie. Co je auto stare 15 rokov.
2. Servis mojej hybridnej Toyoty stoji menej ako ako servis klasickej benzinovej. Do buducna, ma menej pohyblivych suciastok ako klasicky benzinovy model.
Samozrejme, mozes urobit chybu, a ist do hybridu od konkurencie, kde najdes kraviny ako 'mild hybrid', motory so smiesne nizkym kompresnym pomerom, ktore nikdy neboli stavane na pouzitie s elektromotorom, alternatory, rozvody a prevodovky s pevnymi stupnami, ktore sa nikdy neboli stavane na pouzitie s elekromotormi.
Odparovanie v uzavretom systeme? OK, z fyzikalneho hladiska ano, ale takym tempom a v takom mnozstve, ze to mozeme pokladat za bezpredmetne.
Nie nevyhnutne - SkyActiv od Mazdy a motory, co pouziva Toyota v hybridoch maju dnes najvyssie kompresne pomery (14 a vyssie) a pre inych vyrobcov nedosiahnutelnu ucinnosti.
A staci im 95 oktan.
Do kosacky zasadne 100 - znie to hrozne, akoze ten vyrok, ale kosacka si pochvaluje.
Pred rokmi to testoval nejaky britsky magazin - natankoval a dal auta na brzdu. A meral vykon. A pri 100 Vpower nameral hot hatchu vyssi vykon. Video je na youtube.
Dalej, lepsia kontrola spalovania = lepsie vyuzitie vykonu. Mne pri 100 okt. klesa spotreba - ale jazdim len japonske auta s vyssimi kompresnymi pomermi. Akurat ze to iste pozorujem na motorke - pri 100 oktanoch namiesto 3.5 len 3.2 (je to 700 ccm)
Tabak sa pri rozprave o tabaku dusila. To nevymyslis.
Zeby nikotin? ;)
Skoda je mensia automobilka nez Mazda, vyrobi a preda menej aut - a to napriek tomu, ze dostava v ramci koncernu vsetko na podnose.
Predstava, ze tento automobilovy trpaslik posobiacii v budget segmente zachranuje jednu z najvacsich firiem sveta, ktora je jeho matkou, je vskutku usmevna.
Z rozsahu zraneni je jasne, ze Kollar a jeho spolucestujuca neboli priputani.
Nada som zazil na pracovisku - presne sedel na slavne porekadlo 'daj blbcovi funkciu'.
Neschopny manazer, s vedomostami o bezpecnostnych otazkach moze fungovat nanajvys v mimovladke, kde na neho bude makata prakticky zadarmo niekolko researcherov.
A co cakate?
Matovic je saso, ktoreho intelekt nepresiahol hranice dedinskeho podnikatela a maleho podvodnicka. Do kresla ho dostala armada rovnakych debilov, ktori spriadaju konspiracie o vsetkom moznom.
Odporúčame