Do kosacky zasadne 100 - znie to hrozne, akoze ten vyrok, ale kosacka si pochvaluje.
Do kosacky zasadne 100 - znie to hrozne, akoze ten vyrok, ale kosacka si pochvaluje.
Pred rokmi to testoval nejaky britsky magazin - natankoval a dal auta na brzdu. A meral vykon. A pri 100 Vpower nameral hot hatchu vyssi vykon. Video je na youtube.
Dalej, lepsia kontrola spalovania = lepsie vyuzitie vykonu. Mne pri 100 okt. klesa spotreba - ale jazdim len japonske auta s vyssimi kompresnymi pomermi. Akurat ze to iste pozorujem na motorke - pri 100 oktanoch namiesto 3.5 len 3.2 (je to 700 ccm)
Tabak sa pri rozprave o tabaku dusila. To nevymyslis.
Zeby nikotin? ;)
Skoda je mensia automobilka nez Mazda, vyrobi a preda menej aut - a to napriek tomu, ze dostava v ramci koncernu vsetko na podnose.
Predstava, ze tento automobilovy trpaslik posobiacii v budget segmente zachranuje jednu z najvacsich firiem sveta, ktora je jeho matkou, je vskutku usmevna.
Z rozsahu zraneni je jasne, ze Kollar a jeho spolucestujuca neboli priputani.
Nada som zazil na pracovisku - presne sedel na slavne porekadlo 'daj blbcovi funkciu'.
Neschopny manazer, s vedomostami o bezpecnostnych otazkach moze fungovat nanajvys v mimovladke, kde na neho bude makata prakticky zadarmo niekolko researcherov.
A co cakate?
Matovic je saso, ktoreho intelekt nepresiahol hranice dedinskeho podnikatela a maleho podvodnicka. Do kresla ho dostala armada rovnakych debilov, ktori spriadaju konspiracie o vsetkom moznom.
Co dodat? Spravne.
a) proti tymto vymletym fasistickym drzkam, pre ktore plati ze 'futbal je len zamienka' zasahuju v kazdej normalnej krajine - a casto tvrdsie.
b) podobne by mali zasahovat proti odporcom ockovania a stupencom konspiracnych teorii o viruse atd.
Matovica nemusim ale s tymto nema nic spolocne.
Vie niekto, aky cudzi jazyk ovlada Matovic na urovni, aby bol schopny komunikovat?
Dzurindova anglictina bola v case jeho premierovania otrasna, toto je este o cosi horsie. Ale uz pocujem pravovernych ako kricia, ze nech sa ostatni ucia po slovensky.
Bukovskemu by mali odobrat MUDr. Svoj titul ocividne zneuziva a vystavuje ludi, dlhodobo, zdravotnym rizikam.
Klasika, alergia na bielkovinu kravskeho mlieka, o dost horsie nez intolerancia laktozy. Tazko sa zistuje, tazko sa s tym stravuje ale da sa - nejest nic, co pochadza z kravy, a davat pozor na udajne 100% kozie ci ovcie vyrobky z fariem a od predajxoc z liptova - skoro vsetky su pancovane kravskym mliekom
a) kopec ludi si pri kupe SUV neuvedomi, kolko stoja pneu
b) premiove pneu zmysel maju - len ak je to Michelin. Zo skusenosti, ziadna znacka nevydrzi tak dlho pri zachovani svojich vlastnosti ako Michelin - a je jedno, ci na aute alebo na motorke.
K autu som dostal letne Dunlopy a zimne Nokiany. Zimne uz su Michelin a na jar to iste caka letne obutie.
Vcera som to pisal - akykolvek je dobry, ak je Michelin :)
Je celkom jedno, ake mate gumy... ak su to Michelin :)
Druha vec ... kvalita podvozku auta. Cim menej mechanicky vyvazeny podvozok, tym vacsia zataz na pneu.
Inymi slovami, na Mazdach, ci na starych Fordoch, ktore stali na mazdackych podvozkoch, vydrzia pneu dlhsie nez na VAGoch, PSAkach atd.
Paradoxne, dlho vydrzia aj na Priusoch/Aurisoch, ktore maju skvele rozlozenie hmotnosti vdaka baterii nad zadnou napravou.
Najlepsie je mat auto bez alternatora, rozvodov atd :)
No, ako vzdy plati, ze nie vsetky SS systemy su si rovne.
Priusy, full hybridy, najazdia bez problemov statisice kilometrov. Asi to Toyota, ako obvykle, vymyslela uz davno a lepsie ako konkurencia.
"Slabý výkon, nešťastná prehra"
To je oxymoron, nie? Ked bol slaby vykon, tak prehra je adekvatna, nie?
Odporúčame