Kupit hybridnu Ravku a clovek bude mat pokoj.
Lepsie, kvalitnejsie, spolahlivejsie auto s lacnejsim servisom.
Kupit hybridnu Ravku a clovek bude mat pokoj.
Lepsie, kvalitnejsie, spolahlivejsie auto s lacnejsim servisom.
Dnesny Fico je do velkej miery plod prezidentskeho suboja Kiska - Fico.
Ze Kiska je uzernik, podvodnik, atd. sa vedelo uz pri kampani. Ale kandidoval proti Ficovi, a to bolo rozhodujuce. Demokraticke media mlcali, dovod lebo-Fico stacil na podporu kohokolvek ineho.
Paradoxne, kampan v terene za Kisku, podielal sa na nej moj dobry kamarat, sa niesla v duchu hesla 'nevolte Fica'.
Nebolo to o voleni Kisku, bolo to o nevoleni Fica. Keby vtedy proti Ficovi kandidoval kelimok od jogurtu, tak vyhra.
Je to celkom vtipne, ze politologickeho hladiska minimalne - za uspechmi Kotlebu, Matovica, a teraz Fica stoja Sme, N, a podobne media, ktore sa akosi vzdy uspesne postavili na stranu PROTI Ficovi (a predym proti Meciarovi), vyhlasili tento nazor za jediny spravny (ako to demokrati robia, vsak ;) ) a akosi ludom nevedeli predstavit volbu ZA nieco.
A tak ludia volili ZA to, s cim sa vedeli stotoznit, pretoze to sa k nim nespravalo ako debilom.
Co sa Simkovicovej tyka, tak politika nepolitika, ale pri jej mene by mal stat citat zo Svejka:
„Já si nemohu pomoct,“ odpověděl vážně Švejk, „já jsem byl na vojně superarbitrován pro blbost a prohlášen ouředně zvláštní komisí za blba. Já jsem ouřední blb.“
Pezinsku Babu som si presiel na motorke oboma smermi - jednym smerom za sera, druhym smerom v augustovom lejaku. Nie cielene, skratka som sa chcel vyhnut BA a navstivit znamych v Pezinku.
Anyway... v oboch pripadoch som mal cestu pre seba, pretoze miestna hrdinska uderka sviatocnych pretekarov za sera a v dazdi nejazdi, pretoze to skratka nevie. Nie, netahajte tu ako argument slicky, ad 1 su nelegalne, ad 2 slicky su urcene na specialny asfaltovy povrch okruhov, na normalnej ceste, detto na Babe, je to viac na skodu, takze ak si ich niekto na Babu nasadi, je z principu blbec.
Baba je rovnako vtipna ako vsetky horske prechody. Da sa prejst uplne normalne v pravom pruhu. Takze ako motorkar... dotycny to skratka prestrelil.
Inak motorku som mal ako primarny dopravny prostriedok, jazdil som do zaciatku decembra a od konca februara.
Hasek bol vyborny brankar. Ale stacilo aby otvoril usta a platil citat z Karla Kryla: Dokud jsi, tupče, mlčel, byl jsi filosof.
Teraz nejde len o jeho podnikanie, ktore vzdy skoncilo fiaskom. Navyse, chlap zil a pracoval dlhe roky v USA. Z jeho anglictiny si robili srandu aj ceski krajania.
Treba pokojne spavat, drviva vacsina predajov Skody v CR a SR je fleet. Skodovka sa nekupuje, skodovka sa fasuje.
Tam sa nakupuje za cennikove ceny, az si myslim, ze tie cennikove ceny pre beznych ludi sa zamerne sialene (akoze Skodovka za cenu nalozeneho Lexusu????) pretoze pre Skodu je v tomto regione predaj pre koncoveho zakaznika jednoducho stratovy.
Operaky a fleet dealy zarucia pravidelny odbyt, servis a prisun penazi, hoci marze z predaja su minimalne.
Ziadny futbalista, kdekolvek na svete, nema narok na viac penazi ako posledny obvodovy lekar.
Je to jeho subjektivny nazor, jeho pocit. Nikoho do toho nic nie je. Spytali sa ho, odpovedal.
A zvrejnovat fotky domu atd. bez jeho suhlasu v mediach je neprofesionalne.
Samozrejme, Lexus RX 350h...
RX 350h - vo výbave F Sport Design stoji akciovych 66 400 eur
Toyota Highlander Executive stoji 65 200.
Akoze sorry, ale kupec Kodiaqu musi byt uplny idiot.
Klasicka 'cena od'.
Navyse brutalne dotovana (Skoda prerobi na kazdom aute)
Auto ma klasicku EV architekturu z dielne VAG, ktora patri medzi najhorsie na trhu.
Sucasne EV su a zostanu fascinujucou slepou ulickou.
Energeticka ucinnost hybridov od Toyoty (v spojeni s ICE architekturou od Mazdy, co su dnes najlepsie spalovaky na trhu bez rozdielu triedy), doaahuje vyssie hodnoty nez lubovolne EV. Preto je Prius PHV najekologickejsim autom, ktore sa dnes da kupit.
Vyber ma neprekvapuje. Tie auta su lacne uz ako nove. A navyse niektore stracaju hodnotu velkym tempom. A ludia sa ich zbavuju.
A kedze su z definicie lacne, tak idu ako lacne a rychle riesenie ako 'druhe' auto alebo prve auto pre rozvoz jedla.
'Ako sa volalo' je v mnohych pripadoch nezmysel.
Kolonialne nazvy boli vymyslene Europanmi, neskor sme sa vratili k povodnym nazvom.
Hawaii bol Hawaii aj pred tym, nez tam s Cookom pristal Sandwich :)
Zvlastne... majitelia Toyota bZ4X bezne dosahuju 400 km...
Zase jeden z tych nemeckych testov, kde su vsetky podmienky akoze prisne kontrolovane... az na to, ze nie su.
Boze, to je magor....
Postavit luxusne auto na EV platforme, ktoru by normalna automobilka nepustula ani do beta testu bola od VAG drzost. Akurat nemal po dieselgate inu moznost.
Specificky pre VAG a Stellantis je problem so softwerom ako takym. Vzhladom na brutalny tlak produktovat elektromobily, ktory bol sposobeny sialenou stavkou na diesle, boli zdroje presunute inde. Napriklad VSETKY elektromobily z dielne VAG maju sialene diery a chyby na urovni kernelu a CPU - skrz celu platformu. Tie sa nedaju opravit, pretoze su doslova 'zapecene' do hardwaru. Daju sa len kompenzovat, softverovo, dalej v retazci.
Pri Forde je problemom stavka na Android platformu, co je jedna z najhorsich architektur v dejinach.
Takze akakolvek implementacia perfiferii nevyhnutne pracuje s obchadzkami, zaplatami, improvizaciou, atd, pretoze to skratka inak nejde. Je to ako mat osmicku na kolese a snazit sa vytvarovat pneumatiku tak, aby tu osmicku vykompenzovala.
Svagrina nafasovala Skodu Suberb, teraz ma cca 5 rokov. Plne nalozena LK vybava...ale bez cuvacej kamery. Simply clever. Ale bol na to dovod. Skratka to bola ochrana pred problemami.
Svojho casu som pracoval pre jednu mimovladku v Blave. Na zivnost, tak ako vsetci.
Zmluva bola de facto kopiu TPP .... akurat bez vyhod, ktore TPP zamestnancovi priznava.
Dostal som laptop, mobil, pausal, miesto v kancelarii. Bol som zivnostnik ale o dovolenku som si musel 'ziadat'. Diety na cesty neboli, len preplacanie 3 jedal denne. Na cent presne. Spatne, nie vopred. Nadcas? Praca cez vikens? Ved si zivnostnik!!!
Mimovladka mala stedrych sponzorov, ale 'platy' mizerne. Navyse dobra stvrtina boli 'stazisti' - na zivnost za symbolicku odmenu.
Takze svarcsystem ako vysity. Toto fakt nie je v poriadku.
Reklama na Skodu (resp. redaktorskej naletel na PR spravu Skodovky) alebo sa to na autach inych znaciek vyskytuje vo vyrazne nizsej miere.
Odporúčame