"Ministerstvo dopravy však tvrdí, že mestá a obce časový priestor mali ešte pred príchodom zimných mesiacov.'
Presne tak, odhrniem na jesen a v zime mam pokoj :)
"Ministerstvo dopravy však tvrdí, že mestá a obce časový priestor mali ešte pred príchodom zimných mesiacov.'
Presne tak, odhrniem na jesen a v zime mam pokoj :)
Mam hybrid s Euro 6. Tomu sa hovori urobit rozumny spotrebitelsky krok.
Tych nackov je v Europe nejak vela.... Myto maju v Taliansku, Francuzsku, Rakusku, Cesku.... a aj na Slovensku!
Na com jazdis doma, ty trubiroh?
Ty jo. Sneh v januari.
Pozeram na tie fotky a je jasne, ze mnohe cesty snezny pluh nevideli. Ani obycajny posyp.
Este dodam, ze zachytne letisko je dimenzovane pre 6000 kamionov, takze aj tych planovanych 150 je slaby odvar - podobne kolony, i daleko vacsie, som zazil oboma smermi.
Jeden/dva pruhy pre osobne auta boli stale k dispozicii, ale vzhladom na to, ze na trajekty sa v Doveri jazdi prakticky cez centrum a pobreznu promenadu, akekolvek zvysenie poctu kamionov sposobi katastrofu.
Sneh v januari? Kto by to cakal....
Zase budu hovorit, ze nestihaju pri takej intenzite snehu a dopravy, ze v Bratislave su kopce a o tie sa staraju prednostne....
Cyril a Metod boli Greci :)
Na druhej strane kvitujem, ze z dvoch zbojnikov (Janosik a Babis), sa do prvej desiatky dostal len ten prvy. Hoci je jeho cinnost z 80% fabrikat.
Protivakcivacne kampane a ich participanti.... mali by sme sa s nimi vysporiadat pomocou legislativy o vseobecnom ohrozeni, sireni poplasnych sprav a o trestnom cine podvodu.
Akurat to chce prokuratora a sudcov, ktori najdu odvahu posadit tych nevzelanych blbcov za mreze. Inak sa vratime do stredoveku.
A Stefanik? Politik, astronom, statnik, bez ktoreho by si panov Masaryka a Benesa v Parizi velmi nevsimali.
Co sa hokeja tyka - mame vacsie mena. Peter Stastny, v 80. rokoch bez debaty druhy najlepsi hokejista na svete po Gretzkom, jediny holejista, ktory reprezentoval tri krajiny a pomohol dotiahnut slovensky hokej medzi elitu.
Alebo Stan Mikita - absolutna hokejova a kulturna legenda.
Ja sa slovenskym vyhybam* - a v podstate aj europskym. Jedinou vynimkou su Rioja a JP.Chenet. Inak zasadne kalifornia a australia, hoci S.Blanc z Ontaria je vynikajuci.
Je to hlavne cena, kolisava kvalita a smiesna proliferacia suchych kvalitnych vin, ktore uz ked su, tak su snobsky drahe.
Nejaky zdroj? Pretoze inak je tvoj vyrok, s prepacenim, nepravdivy.
Noooo, tak napriklad Rav4 - ked si hybridnu 4-kolku s max vybavou (cena pred zlavou 37500) dovybavim vsetkym moznym, skoncim niekde okolo 40 tisic eur.
Ravka je o cca 10 cm kratsia a ma o cosi mensi kufor - ale ziadny diesel, ziadne dsg, ziadny alternator, rozvody atd.
No a LandCruiser zacina na 50-tisic.
Lexus RX zacina na 52 a odporucam pozriet sa na cennik mensieho NX300h - to zistis, ze za cenu Kodiaku mozes mat obdobne vybaveny Lexus - a ze kupa Kodiaka LK je absolutny nezmysel.
Je vzdy vtipne sledovat, ako je moznost drahych priplatkov pri skodovkach hodnotena ako velke plus. ;)
“Testovaný Kodiaq je autom, ktoré sa triafa do vkusu slovenských motoristov.”
Reklamna veta ako vysita, autor uz ani nemusi zastierat, ze tento ‘test’ je PR clanok.
Tak 10-11 rokov dozadu si Jeee a Teee zmysleli predavat v Riekaparku holobyty za ceny, za ktore sa v tom case dali kupit ekvivalenty v Londyne ci Parizi - akurat zariadene, v rezidencnych oblastiach a bez otravujuceho hotela.
Uz neviem, kolko pytali za najdrahsi, ale za tie prachy mal clovek byt s rovnakou rozlohou kusok od Vitazneho obluka v Parizi - mramomr na dlazke, stenach a tak. Riverpark bol holobyt.
Ked ma raz osud zavial do sportovej predajne v projekte, bolo mi jasne, ze ide o pracku - modely tenisiek na predaj za 150% ceny ako odporucana cena vyrobcu, cize prakticky 2x tolko ako stali kdekolvek inde.
Holt, specifika bratislavskeho trhu.
S takou spotrebou jazdi benzinova Mazda CX-5 s automatom.
Ziadny hybridny system, ktory vyuziva prevodovku so stalymi prevodmi, nebude fungovat optimalne, pretoze bude sadzat kvalty podla potrieb /otacok/ spalovacieho motora - to sa tyka dsg, hydro atd.
Napriklad HSD od Toyoty vyuziva eCVT, co nema s CVT nic spolocne, a dovoluje aby tak spalovak i elektromotor pracovali v idealnych rezimoch nezavisle od rychlosti vozidla A rychlosti (aj smeru) otacania kolies.
Riesenim je hybridna RAV-4.
JEDINY dovod na to, aby sa tento clanok objavil v mediach je, keby bolo 20. jula.
“Najviac toho uvidia na Českej televízia”
A co madarsky televizio?
A este k tomu Huawei nadstavba na Android..., ktora uz z aj tak deraveho Androida robi studnicu sukromnych udajov....
V benchmarkoch tento telefon zaostava za rok a pol starym iPhonom X. Pri XS Max nema sancu.
https://www.redmondpie.com/huawei-mate-20-pr…
A 999 eur za telefon s Androidom? Od Huawei? S proprietarnym typom pamatovej karty?
A mimochodom... Apple nikdy nepovedal, ze citacka v displayi je neprekonatelny problem.
Odporúčame