Co nechapem je, preco sa meni EC pri predaji auta do ineho okresu - auto by malo mat EC na celu dobu svojej zivotnosti.
Funguje to v Britanii, v Cesku atd. Vyrazne to znizi dopyt po novych EC, odpadne byrokracia atd.
Co nechapem je, preco sa meni EC pri predaji auta do ineho okresu - auto by malo mat EC na celu dobu svojej zivotnosti.
Funguje to v Britanii, v Cesku atd. Vyrazne to znizi dopyt po novych EC, odpadne byrokracia atd.
Ze v Blave je vsetko drahsie ako na Slovensku sme si zvykli, a svojim sposobom je to normalne.
Ale ze je Blava drahsia ako Praha, tak to uz zavana imbecilitou systemu.
Financuju si to ti ludia sami - zarabaju na tom, ze sa na to svet pozera.
Presne tak. Som rad, ze sa najde niekto, kto pri hodnoteni diskov neskonci tezou 'v skole hovorili, ze hlinik je lahsi ako ocel'. Na hodine, kde vysvetlili, ze hmotnost sa odvija od objemu, uz asi chybali.
Nehovoriac o tom, ze pri praxi ist so zimnym plechacom o palec dole, bude liatinove koleso vacsieho rozmeru vzdy tazsie.
No, niekomu skratka ide o to, aby dohral politicku hru do konca - hlavne po tom, co sa ukazalo, ze vsetky obvinenia voci Ficovi boli v suvislosti s vrazdou Kuciaka ciste a ucelove vymysly.
Toth pracoval pre tajnu sluzbu ako novinar, inymi slovami, donasal na kolegov z branze, a zaroven pisal na politicku objednavku od ludi v okoli Dzurindu, Pittnera atd. - zaroven s divadlo na nestranneho novinara dennika Sme. To mu vynieslo post sefa kontrarozviedky.
Faktom je, ze Toth bol vzdy tam, kde sa robila politika mimo demokraticke institucie, cez paralelne tajne sluzby - a vzdy na strane ludi ako Kocner ci Kovac mladsi (akosi sa zabudlo na jeho podnikatelsku minulost).
Takze ak sa bol Toth sam prihlasit, tak jedine preto, lebo mu prituhlo...
Zimny cas neexistuje - je to klasicky stredoeuropsky cas.
Cas sa upravuje na leto.
Chapem, ze nove je nove.
Ale za 10-tisic eur sa da kupit velmi slusny ojazdeny Prius tretej generacie - ten bude mat nasledujuce vyhody.
- nizka spotreba - nizsia nez velkostou podobne auta z vyberu.
- bude spolahlivejsi - prius je asi najspolahlivejsie auto planety a budete menit len olej, takze servis netreba riesit
- je to plnohodnotne rodinne auto
- o par rokov vas s nim pustia do mesta
Vsetci zdravi doma?
Tvoj prispevok nema ani hlavu, ani patu. Ale dufam, ze sa ti pri pluti primitivizmov a osocovani ludi, ktori toho v zivote dokazali 100x viac, aspon ulavilo.
Pretoze ine normy, zatial, platia v Japonsku, ine v Cine, ine v USA a ine v EU. A uuuuuplne ine v Indii.
Takze ak sa napr. Rapid alebo variacia Renault/Nissan predava na roznych trhoch, je logicke, ze sa vyrobca, predajca snazi, aby nedaval Euro Crash component na auto urcene pre Indiu. Aj ten blby uchyt na sedacku moze byt na tych autach rovnaky, jeho strukturalna pevnost, kvalita, ci sposob uchytenia mozu byt uplne.
No, esteze jazdim na full-hybride a pri jazde cez Prahu v dopravnej spicke prejdem z 30 km polovicu na elektrinu, ktoru si sam vyrobim.
Prepadnut auto s peniazmi na vyplaty, zastrelit uctovnika.. a kupit si za to motorku. Neviem, ale v lubovolnom statnom zriadeni je toto klasifikovane ako lupezna vrazda.
Tie auta sem vozia priekupnici - nasi domaci vlastni. Ten Nemec im to rad preda aby sa toho zbavil.
Nikto nenuti Fera alebo Pepu spinavy diesel kupovat alebo nedajboze chciet. Namiesto 10-rocnej dieselovej Ochcavky moze chciet rovnako staru Toyotu s benzinom.
Mam potvrdenu alergiu na bielkovinu kravskeho mlieka a k tomu intoleranciu laktozy, inak beznu u niektorych ras.
Co mi poradi odbornicka?
Inak schvalne - pozrite sa niekedy na etikety vsetkeho, co date do kosika v supermarkete. Kuracie parky s mliecnou bielkovinou a laktozou? Chlieb s obsahom srvatky? S tym vsetkym som sa stretol, takze ocividne narod mlieko a derivaty dostava, noci nie uplne zrejmou cestou.
Sranda, ako sa tieto nasilnicke bandy akosi vzdy grupuju v juhozapadnom rohu Slovenska - Slovan, Spartak, DAC...
Ja sa z prace lekara radujem vzdy, ked urci spravnu diagnozu a naordinuje liecbu, ktora mi pomoze.
Holandania, Svedi, Dani atd. ovladaju anglictinu na urovni 'rodileho mluvciho', pretoze maju prepracovany skolsky system a chapu dolezitost vediet po anglicky, pretoze svet nekonci 100 kilometrov v okruhu nemeckych hranic.
Anglictina si zije svoj nezavisly zivot a stala sa globalnym lingua franca, pretoze sa nou dohovoris na Filipinach, v Burundi aj vo Svedsku.
Odporúčame