Clovece - osypky su INFEKCNE ochorenie.
Ustipnutie vcelou sa neprenasa.
Admin by ti mal za tieto nevedecke kecy dat dozivotny ban. A mal/mala by si stratit narok na zdravotnu starostlivost. Treba ta izolovat, pretoze si pre spolocnost nebezpecny/a.
Clovece - osypky su INFEKCNE ochorenie.
Ustipnutie vcelou sa neprenasa.
Admin by ti mal za tieto nevedecke kecy dat dozivotny ban. A mal/mala by si stratit narok na zdravotnu starostlivost. Treba ta izolovat, pretoze si pre spolocnost nebezpecny/a.
Prosim Admina aby tento prispevok zmazal - ide o zamerne zavadzanie, zamerne sirenie nepravidvych sprav, ktore mozu sposobit hromadnu chorobnost.
Lenze Beatles mali prvych 5 priecok - a to v case, ked na predaj musel fanusik fyzicky vstat z gauca a ist si kupit singel.
Ako dieta som mal chronicku bronchitidu a kazdy rok som bol na Strbskom Plese na lieceni - v spolocnosti asi dalsich 90 deti. Vsetko astmatici, bronchitici.... decka na liekoch, casto alergici, vytiahnut sanky do meirneho kopca bol problem, nikto z nas nebol fyzicky schopny dat 12-minutovku. Lieky pomahali viest ako tak normalny zivot. Ano, cyklistika ci plavanie pomahalaju, mierne tempo po rovinke, pokojne plavanie v bazene ako aerobne cvicenie. Da sa nim dosiahnut vela.
Ale neexistuje, aby astmatik mohol robit vrcholovy sport - a uz vobec nie na urovni TdF ci olympijskych plavcov.
Astma je legalizovana zasterka pre doping, nic ine.
Pamatate sa na byvaleho ministra kultury, zasluzileho umelca a este zasluzilejsieho neuspesneho kandidata na najroznesjie funkcie?
Nuz, Milan Knazko svojho casu pristupil k recnikovi, vybral z ust zuvacku, a recnikovi ju hodil do pohara s vodou.
Ze tym recnikom bol Ivan Lexa nie je podstatne.
Presne to som chcel napisat. Ocividne v TASR chodia lyzovat.
pri pokuse o utek a kladeni odporu mali strielat.
Nuz, clovek, ktory zostavil ten letak o otvaracich hodinach v ZOO by si zasluzil zastrelit.
Forma, stylistika a celkove prevedenie su absolutne diletantske - ako navstevnik, cakam, ze najdolezitejsia informacia o ZOO, otvaracie hodiny, bude sprostredkovana jasne tak, aby som pri tom nemusel robit semanticku analyzu textu.
A k postovej znamke...
"Za prvé dve poštové známky na svete sú považované portréty kráľovnej Viktórie."
Portrety urcite nie su povazovane za znamky. Na znamkach je portret Viktorie, ale portret nie je povazovany za znamku.
Toto je elementarna stylisticka a logicka chyba textu.
Voci tomu nie je immunne ziadne auto. Ale mozem ti dat priklad Mazdy MPV, ktoru kupil znamy v Calgary ako 10 rocnu. A dalsich 10 rokov na nej jazdil. Bez korozie.
1. Mazda 6 rocnik 2009/2010 v USA nema nic spolocne s Europskym modelom - OK, 2.5 litrovy benzinovy motor. Americke auto bolo vyrobene v Michigane a je sesterskym modelom americkeho Fordu Fusion.
2. Od roku 1997 sme mali v rodine tieto mazdy: Mazda 323F, 626, 323GT, 6, Premacy, 6MPS, 3, 2, 6, 3 - ANI JEDNA nemala problem s koroziou. Opakujem, ANI JEDNA. A to som dve auta parkoval vo vlhkom Londyne na brehu Temze.
Hm, keby tak existovala aj mestska hromadna doprava... napr. elektricky.
Jeden mudry clovek raz povedal:
Rozvinuta krajina nie je stat, kde chudobni maju auta. Je to stat, kde bohati pouzivaju verejnu dopravu. Ale slovensky zamestnanec nadnarodnej spolocnosti, ktory triedi excelovske tabulky, predsa nepojde vlakom, ako nejaky top trader z londynskej City, ktory za den toci miliony.
To je tu zase kecov - spravidla od ludi, ktori o elektromobiloch a hybridoch nielenze nic nevedia, ale ani v nich nesedeli.
Jazdim na full-hybride od Toyoty.
Moje auto nema alternator, rozvody, starter, prevodovku (eCVT je jednoduchsia nez manual), elektricke zariadenia nie su zavisle od klasickej baterie a dobijania...
Naozaj mam menej suciastok, nez kolega vo svojej obycajnej toyote.
A elekromobily su este jednoduchsie.
Samozrejme, primitivne hybridy od VAG ci Hyundai-Kia, kde je ku klasickemu benzinovemu pohonu a komplexnej dvojspojke este navyse pridany elekromotor a bateria, maju suciastok viac. Ale to je dan za nezvladnuty vyvoj.
A to su kilometre pred alebo po prichode na vychodoeuropske trhy? ;)
Ja chapem tvoju loyalitu k vedeniu klubu, ale neodskriepitelny fakt je, ze Slovan je na tom mizerne - financne i herne.
Zhadzovat niekoho, kto je s klubom dlhodobo spaty, len preto, ze popise veci pravym menom, je ubohe a prizemne.
Moze na to zavidiet polka, valcik aj tango.
Viest hlavny tranzit do CR a AT cez centrum, to chce genia. Cele riesenie od Avionu po VAG je prejavom idiocie najvyssieho kalibru, pretoze len blbec navrhne 'obchvat' tak, aby sluzil zaroven pre tranzit a vnutromestsku 'commuting' dopravu a to zasadne okolo nakupnych centier.
Otazka je, ci ludia chodia na Slovan, alebo pozriet sa na superov, v drvivej vacsine pripadov, kvalitnejsi tim.
Takto sa opravuju cesty - 8. novembra sa prepadne cesta a vznikne 30 metrova diera. 15. novembra toho isteho roku sa jazdi:
https://www.theguardian.com/world/video/ 2016…
Nicmenej, zapchy boli, su a budu. Problem je, ze ludia nevedia jazdit - to je JEDINA pricina nehod. Zil som roky v Londyne a to, co zaziva Bratislava teraz, je slaby odvar kazdodennej londynskej reality - raz som siel cez kruhovy objazd (mal 4 pruhy), do prveho exitu... 40 minut - bolo to asi 20 metrov. Nikto netrubil, kazdy nechal tomu druhemu dost priestoru, a islo to.
Ani raz som tam nezazil v zapche dopravnu nehodu - Blava, Praha... co auto, to blbec.
Je zapcha, sedim v aute, tak akceptujem realitu a nesnazim sa narvat tam, kde nie je miesto, a sledujem, co sa okolo mna deje.
Nuz hej... Jedinym dosledkom usilovnej protivladnej partizanciny dennikov Sme a N, stranickeho angazovania apolitickeho Kisku:
- posilnenie ludovo-umeleckeho kruzku naivnych fasistov z LSNS
- posilnenie obycajnych paranoikov z OLANO
- posilnenie promiskuitnych zastanov rodiny s napojenim na podsvetie zo Sme rodina
Gratulujem.
Odporúčame