Konečne začali riešiť šíriteľov neprávd o COVIDe, o očkovaní a o opatreniach. Treba im dať šancu aby obhájili svoju "pravdu" pred súdom. Nejde o fazulky,ale o ľudské životy.
Konečne začali riešiť šíriteľov neprávd o COVIDe, o očkovaní a o opatreniach. Treba im dať šancu aby obhájili svoju "pravdu" pred súdom. Nejde o fazulky,ale o ľudské životy.
Dnes nikto nevie ako to cele bude pokracovat. Automobilovy priemysel je tam kde boli výrobcovia smartfonov v období nástupu androidu. Osud Nokie poznáme. Windows mobile tak isto. HTC nezačalo zle, ale kde je dnes. Iní, ktorí tu vtedy ešte neboli, dnes prosperujú. Tak dnes len môžeme tipovať komu ostane čierny peter a koho čaká svetlá budúcnosť. Vieme však povedať, že odmietanie pokroku, nenažranosť a podceňovanie inteligencie zákazníka dláždia cestu do pekla.
Vitajte v 19. storočí. Keď sa na jednej strane nájde hlupák, čo sa začne rýpať v minulosti musíte sa pridať? Žite prítomnosťou. Dnešok nám pripravil iné výzvy ako naťahovať sa kvôli hlúpostiam, ktoré môžu vyústiť do obrovského nešťastia.
Ako vieš? Ty si to len nepochopil, ale na to musíš byť zvyknutý.
A ste sa nam predstavili v plnom svetle. Tym, ze davate nalepky iným, najviac prezradzate o sebe.
Ludia ako Slota a Duray dokázali svojou hlupostou hrat na nacionalisticku notu. Dufam, ze sa tieto časy už skončili. Na jednej aj druhej strane. Žijeme a pracujeme tu spolu tisíc rokov. Nech je to tak ešte ďalších tisíc rokov.
Nic si nepochopil. Mafia vyuzivala nas vlastny stat a jeho prostriedky proti nam obcanom. Todova je novinarka a aj keby sledovala Kalinaka a jeho deti, tak na to nevyuzivala statne prostriedky a ani ju stat za to neplatil. Maximalne ju moze Kalinak obvinit zo stalkingu.
Môžeš koňa priviesť k vode, ale ho neprinútiš napiť sa z nej! Len toľko pre skalných Smerákov.
Jednoduché riešenia ponúkajú len Uhrík, Mazurek, Kotleba a Fico. Svet je však komplexný. Aj keď COVID mapa môže byť zložitá len pre farboslepého.
Lekári mávajú pri operácii rúško už viac ako sto rokov, tak im prosím ťa, daj vedieť že to robia zbytočne. 126 rokov po smrti Luisa Pasteura sa môže chovať ako v stredoveku len úplný ignorant. Veľa peňazí by som si na tvoje vzdelanie nevsadil. Aspoň maturitu máš?
Prajem ti, aby si si ďalej spokojne mohol žiť v svojej bubline a aby sa nemusel obávať, že ťa vypláchne povodeň, potrápi dlhodobé sucho alebo ti rozstrapatí ofinu tornádo. To všetko sú veci, čo tu doteraz boli vzácne a teraz sú tu na dennom poriadku! Zrejme žiješ v paneláku a len sem-tam zodvihneš hlavu od počítača, lebo inak by si o tomto vedel a nemusíš o tom ani čítať na internete a v novinách.
Veď píšem, že v stredu dobijem pár kilowatthodín a zvysok cez víkend a to ke EV o 10:00 doma.
Uz ste niekedy počuli o úplnej charakteristike motora? Je to priestorovy diagram, kde sa na dve osi vynášajú otáčky a krútiaci moment motora a na tretiu sa vynáša merná spotreba v gramoch na kilowatthodinu. Výsledkom je plocha v tvare lavóru, ktorá má v jednom bode minimum. To je bod maximálnej účinnosti motora - jeden režim - otáčky a prislúchajúce zaťaženie. V reále motor pracuje v určitom rozsahu otáčok a zaťažení a k tomu ešte prechodové režimy (zmeny otáčok a zaťažení). S týmto sa mení aj účinnosť, s ktorou motor pracuje. Počas 99,9% času prevádzky je teda nižšia ako maximálna. Na voľnobeh je nula. Napísať, že motor v aute má účinnosť X, je veľmi scestné. Môžem vám však s určitosťou oznámiť, že tá priemerná účinnosť bude hlboko pod 40%. Možno hlboko pod 30%. Najúčinnejší motor je turbodiessel s priamym vstrekom -> profesor Urban. Dno jeho úplnej charakteristiky - cca 190g/kWh. Výhrevnosť nafty je 11,6kWh/kg. Max. účinnosť je 45%. V jednom režime. Všetko ostatné je hlboko pod.
Este si zabudol napísať, že tá úspora na benzíne môže niekoľkonásobne prekračovať celkovú cenu energie do elektromobilu. ...no a potom ešte, že každých 50 rokov treba vyvetrať celú Zemeguľu.
Asi som niečo prehliadol. Vieš o niečom čo nedymí, nevyčerpáva neobnovitelné prírodné zdroje a dá sa to masovo použiť ako auto? Daj mi vedieť. Budem ti vďačný, lebo už viac ako 30 rokov robím automobilového konštruktéra a ja okrem elektromobilu neviem o ničom.
Mne sa zdá hlúpe zomrieť len kvôli tomu, že nebudem mať rúško v preludnených slabovetraných priestoroch. Tebe nie?
Putin začal všetkých oponentov označovať za fašistov. V skutočnosti najlepšie sedí definícia fašizmu na neho samého. A tak je to aj u nás s Mazurekom, Uhríkom, Kotlebom aj s Ficom (je asi tak ľavicový ako Ernst Röhm). ...a s ich prívržencami. Fašizmus (po taliansky fascismo) je krajne pravicová politická ideológia, forma radikálneho autoritatívneho nacionalizmu vyznačujúca sa obsesívnymi predstavami o rozklade spoločnosti, dekadencii a o národnom potupení, snažiaca sa o dosiahnutie "národného znovuzrodenia".
Pozrite sa na výdavky na obranu týchto "neutrálnych" štátov.
Videl som na youtube video, keď nechali na Sibíri 3 mesiace Nissan Leaf zamrznutý v lade. Olovený akumulátor bol vybratý. Teplota pod -30 stupnov. Úbitok energie v batérii bol pár percent.
Štát robí silným inteligencia jeho občanov. Príkladom môžu byť Švajčiarsko, Holandsko alebo Švédsko. Tak vás prosím, neoslabujme sa v tejto chvíli.
Odporúčame