Prežila Napoleona, dve svetové vojny a aj hospodársku krízu, nie však regulácie EÚ
Veľmi jednostranné stanovisko v tomto článku je veľmi zavádzajúce.
Na súčasnej kríze automobilového priemyslu majú automobilky 95%-ný podiel. V roku 2025 mal už automobil vyzerať úplne ináč ako to čo sa dnes snažia predať.
EÚ sa vyše 30 rokov konzistentne stavia k budúcnosti individuálnej mobility. Automobilky ignorovali odporúčania EÚ dokiaľ sa dalo a keď už sa nedalo, tak začali podvádzať. Dnes vyplakávajú. Situácia je bezbolestne neriešiteľná. Zákazníci zblbnutí stovkami koní a obrovskými opachami SUV nie sú schopní pochopiť a prijať udržateľný koncept individuálnej mobility.
Ak má EÚ niečo na triku, tak je to nedostatočný tlak na legislatívu, ktorá by prenášala ťažisko bezpečnosti automobilov z pasívnej na aktívnu (transpondéry, dopravná dátová sieť, komunikačné protokoly medzi automobilmi a podobne...0. To je tých 5%.
Len pre info. Som automobilový konštruktér s praxou 34 rokov. Uvádzam to, aby ste si vedeli urobiť obraz o tom, akú váhu môže mať môj názor.