Salvini: Najväčším problémom Stellantisu je jeho vlastnícka štruktúra
33 rokov sledujem cestu automobilového priemyslu do pekla. Robil som na projektoch všetkých európskych koncernov okrem Volva . Manažerské poučky, vzdelanie v MBA a samozrejme aj obchodovanie s akciami automobiliek velia jasne. Hodnota firmy nezávisí od toho, či pre ňu robí "Petr alebo Pavel", Hodnota firmy sa odvíja od efektivity procesov, marketingovej stratégie, efektivity výroby automobilky samotnej ako aj celého jej dodávaťelského reťazca. Lenže má to háčik. Inteligencia je v populácii rozdelená podľa Gaussovej krivky. V osemdesiatych rokoch pracovali vo vývojí automobiliek len tí najinteligentnejší ľudia. Lenže mažérsky prístup, že na človeku nezáleží, viedol k tomu, že v deväťdesiatych rokoch začal proces postupnej degradácie kvality osadenstva. Nielen vo vývoji, ale všade. Tá najinteligentnejšia frakcia ľudstva dnes robí úplne niečo iné ako pred 40 rokmi a rozhodne nie je vo vývojových centrách európskych automobiliek. Tam sedia chronickí alibisti a experti na prežitie.