Ty asi nevieš čo je to robota. Garantujem ti, že tvoji starí rodičia si ani nevedeli predstaviť to čo my podstupujeme každý deň. Myslím nás, čo robíme tu na Slovensku v malých firmách. Zákonník práce je len rozprávka na dobrú noc.
Ty asi nevieš čo je to robota. Garantujem ti, že tvoji starí rodičia si ani nevedeli predstaviť to čo my podstupujeme každý deň. Myslím nás, čo robíme tu na Slovensku v malých firmách. Zákonník práce je len rozprávka na dobrú noc.
Otvára sa mi nožík vo vrecku, keď znova a znova čítam tieto hlúposti. V dnešnej podobe automobilu je príliš veľa emócii a príliš málo rácia a cena, ktorú platíme za tento už dnes neúnosný stav je privysoká. Z automobiliek počujeme len vyplakávanie. 30 rokov ignorovali jasné signály EU. Osprostievali zákazníkov predimenzovanými opachami a tí majú dnes úplne skreslené očakávania. ...aj v diskusii pod týmto článkom sa to iste prejaví.
Len som usúdil, že komunikovať s takýmto človekom je zbytočné, ale keď ináč nedáš tak ti to vysvetlím jednoducho. Bez ohľadu na to, kto je vlastníkom banky, je bezpečnejšie mať peniaze v banke, ktorá obhospodaruje miliardy ako v banke, ktorá sa stará o päť korún.
Toto opatrenie skrotí akurát ekonomickú aktivitu, hrubý domáci produkt a aj výber daní. Vieš, my tu v tom to zakliatom královstve nie sme pupok sveta a skratka k prosperite povedie mimo nás. Len idiot by platl niečo, čomu sa dá ľahko vyhnúť.
Všetci vedia, že je to sprostosť. Efekt bude záporný alebo len minimálny. Dopad na ekonomiku bude absolútne devastujúci. Všetky tie opatrenia na na zlepšenie výberu daní sa otupia. Pamätáte si bločkovú lotériu, registračné pokladne a e-kasa. Teraz to celé znegujú. Hotovosť bude kralovať a s tým aj všetky daňové úniky.
Napríklad e-shop, ktorý mohol mať financie na Slovensku sa napojí na platobný portál v zahraničí - v inej krajine Eurozóny a peniaze budú končiť v banke v zahraničí. Aký bude prínos pre Slovensko? Záporný, lebo v slovenských bankách bude menej peňazí.
V krajinách, ktorým ide o hospodársky rast a zvyšovanie životnej úrovne rozmýšľajú úplne opačne ako Fico.
Slovenské firmy, ktoré tak ešte neurobili, si založia podnikateľské účty v iných krajinách Eurozóny a tak finančné toky obídu Slovenskú republiku veľkým oblúkom. Platby sa budú realizovať mimo slovenský bankový systém. Tak sa z potenciálneho plusu pre rozpočet vlády SR stane obrovský mínus. Pre rozpočet aj pre banky. Tak dovidenia v pekle ficovoliči. Tento nápad skončí tak, že sa Slovensko ocitne v postavení mimo hry.
Kresťanský liberál - to je čo, alebo kto? To znie ako mäsožrútsky vegetarián. Nemáš náhodou v hlave ryžovú kašu?
Za Matoviča, možno by odišli tiež, lebo si myslel to isté čo Fico, že si kúpi ľudí za gorálky a zrkadielka. Lenže, ktoby sa dnes chcel dobrovoľne zúčastnovať sporenia na dôchodok v slovenakej sociálnej poisťovni? Alebo kto by platil zdravotné poistenie, bez akejkolvek nádeje na nejakú protihodnotu? Alebo čo tento štát dáva ľuďom ako protihodnotu za platenie daní? Prísľub , že nás ľudia ako Danko, Blaha alebo Blanár hodia Putinovi do papule? To je dôvod prečo mladí odchádzajú. Žiadna perspektíva, len zúfalstvo.
Lenže koľko je takých detí? Vieš si to vôbec predstaviť. Masarykova univerzita v Brne je stargate kde sa strácajú tisíce slovenských detí. Ďalšie také stargejty sú v Prahe, Viedni a Budapešti. Moje deti študovali v Bratislave a to je tiež pre mnohých len prestupná stanica do Rakúska, Nemecka, Francúzska alebo UK. A Slovensko bez nich neprežije. Opýtaj sa Laca Stouna koľko aký je to mínus na daniach, zdravotnom a sociálnom poistení. Jeden takýto kvalifikovaný človek je pre SR mínus 20tisíc EUR len na týchto platbách. ...plus hodnota, ktorú vyprodukuje a ktorú zdaní podnik, pre ktorý pracuje. To je v režime zamestnanca - vtedy sú tie škody najnižšie. Tak si ži spokojne vo svojich bludoch, lebo keby Slováci neodchádzali za prácou do zahraničia, tak by mohol byť rozpočet SR minimálne dvojnásobný.
Ďakujem. ...ale ja ostávam tu. Tu budem čerpať dôchodok. Od Fica. Spolieham sa aj na ten trinásty :-) Len deti odišli. To len na dokreslenie obrazu. SR je v tejto akcii v absolútnom mínuse aj keď časť dôchodku budem mať zo zahraničia.
Ficov program:
1. Vyhnúť sa spravodlivosti a zabezpečiť beztrestnosť pre celú mafiu
2. Osprostievať svojich stúpencov a podporovateľov aby ho udržali pri moci
3. Uspokojovať kreatúry ako Danko a jeho zoologickú záhradu aby sa udržal pri moci
To je celé. Žiadny zámysel urobiť niečo pre SR alebo pre občanov tam nenájdete.
Naša rodina bude pokračovať už mimo Slovenskej republiky. Skončili sme márne čakanie na to, že tu ľudia raz dostanú rozum. Ja som sa sem po rokoch v zahraničí vrátil. Mečiar bol na ústupe a boli sme ekonomickým tigrom, ktorý práve vstúpil do EÚ a NATO. Naše deti však tento rok opustili SR a rozhodli sa pracovať a žiť v zahraničí. Sú to kvalifikovaní strojní inžinieri a Ficovi odkazujú aby si robil srandu z plastelíny...
Je smutné čítať tieto sprostosti. VW nie je v problémoch kvôli elektromobilite, ale kvôli vlastnej nenažranosti a neschopnosti. Elektromobily dobre živia Teslu. Mohli by aj VW, keby mali parametre ako má Tesla. ...alebo sa mohli vydať cestou ľudového elektromobilu. Auta s dojazdom 300km s nabíjaním 50kW, ktoré dovezie takmer zadarmo človeka z predmestia, alebo priľahlého vidieka do zamestnania. Namiesto toho vybudovali na elektrickom powetraine, ktorý v podaní VW nedosahuje žiadne špičkové parametre, alegorické vozy ako ID3, ID4, ID5 a ID7. Tešili sa ako budú kasírovať OD 45tis EUR za takéto opachy. ...a nekasírujú nič. Elektromobilita v podaní VW, ale aj BMW, Mercedesu a celého Stelantisu je ukážka ako to nemá vypadať. Tak nevyplakávajte!
Dnes majú riešiť také platformy aby mohli konkurovať autám ako Tesla Model 3, Nio ET5, Xiaomi SU7 a podobne. Tieto veci s dodávkami majú čas po roku 2030.
Nekecajte a dodávajte!
Fabrika mala byť ideovo ďaleko pred EÚ. Nebola.
Ja som v tomto businesse 33 rokov. Som konštruktér a vidím aké sprostosti robíme. Ešte stále zatĺkame klince do truhly automobilového priemyslu. Nie mňa, ale študenta v škole sa treba opýtať ako to vidí. ...ale keď sa pýtaš na môj názor, tak ti ho zopakujem. Treba sa vrátiť ku koreňom a treba riešiť fyziku vozidla. Jazdné odpory a energetickú náročnosť idividuálnej dopravy v službách udržazelného rozvoja a ekológie. To všetko podporené najmodernejšími technológiami ako napr. AI. Ľudia potrebujú autá, ktoré im budú slúžiť nie autá, ktorým slúžia oni.To, že sa už konečne niečo deje si všimneš tak, že prestanú pribúdať nové SUV modely, alebo crossovery. Zatiaľ sa nedeje nič. Nikde. Len vyplakávanie zúfalcov.
Netreba siahodlhé rozbory situácie. Fabrika má vyrábať autá, ktoré sú na špičke doby a prekonávajú očakávnia zákazníkov. Toto sa však nedeje. Môže za to len fabrika. Nielenže neprodukuje špičkové produkty, ale navyše sa podiela aj na nesprávne nastavených očakávaniach zákazníkov. To vlastne platí pre všetky automobilky v Európe. Dokonale domotali zákazníkov, ktorí dnes vlastne ani nevedia čo chcú, alebo čo by mali chcieť. Skrátka kolaps zavinený ľudskou hlúposťou a nenažranosťou.
Odporúčame