:-)
Sú to občania. Tak volia.
:-)
Sú to občania. Tak volia.
Robil si s Číňanom? Nepodceňuj ich. Je to veľký a pracovitý národ. Ja keď dostanem od Číňana-nástrojára pripomienky k vyrobitelnosti dielu, tak tá prezentácia hovorí sama za seba. A že som už za tie roky takých vecí robil veľa.
Ja som sa viezol v Tesla Model Y. Vyrobené v Berlínskom závode. Rok výroby 2024. Nič neškrípalo. Ale všetci hovoria, že robia pokroky a nevylučujem, že to bolo v minulosti horšie. Neviem. Aj Model 3 Highland chvália za to aký je tichý.
Kde? Trpíš nejakou utkvelou predstavou?
Ja v tomto svete žijem 33 rokov. V Číne som bol ešte v roku 2009. To sa len nadychovali k ofenzíve.
Pochybovači o Čínskych EV, toto je pre vás:
Ako je možné potom, že sú špička v batériách, softvéri a elektronike vozidla. Neklam sám seba. Pozri si testy napr. Nio ET5 alebo Xiaomi SU7.
Troška sa zaujímaj a zistíš ako sa mýliš. Alebo si počítaj čo o tom hovorí šéf Fordu, keď mne neveríš. Môžem ti prezradiť, že vyladiť jazdné vlastnosti dnes už nie je žiadna veda a v Číne je dosť inžinierov aj z Európy, keď si myslíš že Číňan to nedokáže. Chémia batérií je na vyššej úrovni, teda aj energetická hustota. Čína disponuje veľkými zásobami surovín pre permanentné magnety. Takže motory nemusia mať budenie a to je výhoda. Softvér a chipsety infotainmentu a celej riadiacej elektroniky sú niekde inde. Svetelná technika je na vyššej úrovni ...
Pochopil si ma presne. Na mieste sú otázky:
1. Koľko vieš jazykov?
2. Akú školu si vyštudoval a akým spôsobom?
3. Kde si získal prax a akú?
4. Koľko hodín týždenne pracuješ a ako sa ďalej vzdelávaš?
5. Čo si ochotný riskovať pre úspech
6. Bol si sa pozrieť niekde vo svete a získal si tam nejaké pracovné skúsenosti?
.
.
.
Toto celé je dosť nepremyslená akcia. Sú tie čínske autá lepšie len v cene? Nie, pretože prekonávajú európske EV vo všetkých parametroch. Maslo na hlave majú teda aj manažéri automobiliek. Nedokážu vyrobiť výrobok na úrovni doby a chcú sa schovať pred konkurenciou pod sukňu Leyenovej. Asi by ich mala poriadne prefackať a vrátiť do reality. Nevzdelanosť, nezáujem a sprostota. To sú najrozšírenejšie vlastnosti medzi manažérmi. Za mlada som vnímal Ferdinanda Piecha veľmi negatívne. Mýlil som sa. Katastrofa je to dnes aj keď aj za neho sa diali všelijaké prehmaty. Napr. VW Phaeton. Vykročil na cestu energetickej efektivity VW L1 v sérii Lupo 3L, Audi A2 3L alebo VW XL1. Možno predčasne. Čo sa deje dnes SUV, CROSSOVER, SUV, CROSSOVER dokola...
Svet úplne osprostel. Dnes je toľko nespokojných ľudí, ktorí hľadajú chybu všade len nie v sebe, že sa tento systém zrúti sám do seba.
Ja ti nehovorím, že tu je to lepšie. Je to zlé aj tu. Nechápeš, že my sme vlastne jedna veľká firma? ...lenže ovládací panel je v Nemecku. Dodávateľ tiež nemôže prosperovať, keď projekt nedosahuje plánovanú produkciu.
Buď rád, že ten Čech ešte verí v možnosť vrátiť ťa na cest zdravého rozumu.
Keď pred 35 rokmi viala ruská zástava na každom kroku tak to bolo dobre? Živili sme tu 75tisíc ruských vojakov a oni sa rozťahovali aj v lese za našou dedinou kde si nikto ani nemohol drevo ísť pozbierať? Kde vlaje UK zástava dnes a kde sú ich vojaci? Prestaň tu trieskať sprostosti!
Referendum za odvolanie? Odvolávanie v parlamente kvôli mentálnej nespôsobilosti? Vyšetrovanie podozrenia zločinov proti republike? Vyber si.
Tá kritika od britského veľvislanca nie je informácia určená Ficovi. To je informácia pre nás občanov, že keď necháme toho idiota Fica ďalej takto fungovať, tak nás hodia cez palubu - teda Putinovi do papule - lebo mi to tak asi chceme. Čo sa samotného Fica týka, tak by bolo dobré preskúmať aké záväzky podpísal počas svojho členstva v KSČ.
Firmy sa utápajú v neproduktívnych mítingoch. Zamestnanci sú vyťažení zbytočnou administratívou. Vývojový proces sa zmenil na periodický masaker vývojových dodávateľov. Auto sa dnes nekreslí ceruzkou na papiet, ale v modernom CAD systéme CATIA. Jeho základnú myšlienku však ani po 20 rokoch od nástupu 99% inžinierov nepochopilo a nevie využívať jeho prednosti a používajú ho ako pästný klin. Automobilky majú implementované moderné PLM systémy na správu CAD dát, ale spôsob akým sú využívané je predpotopný. Toto je výsledok.
A čo ja spomínam spaľováky? Ja som mal na mysli focus na jazdné odpory a energetickú efektivitu. Teda opustenie trendu nenormálnych oblúd čo vážia 2,5 tony.
Pravdu máš je to vták. Ale nie orol...
Odporúčame