Ja budem voliť PS, ale radšej by som bol, keby vznikla široká koalícia "NIE Fico!". Tú by sme volili všetci normálni ľudia. Aby neprepadol ani jeden hlas.
Ja budem voliť PS, ale radšej by som bol, keby vznikla široká koalícia "NIE Fico!". Tú by sme volili všetci normálni ľudia. Aby neprepadol ani jeden hlas.
Fico, Uhrík a Danko. To je úplný "výkvet". Niekedy si myslím, že ich volia len nešťastníci v osadách, ale že by volili aj toho Uhríka. Nepoznám žiadneho voliča Uhríka. Vy viete o niekom kto by sa otvorene prihlásil k tomuto fašistovi?
Orbán sľúbil Maďarom kráľovstvo nebeské. Tí aspoň vedia prečo ho volia. Ale sprostí Slováci veria Ficovi aj keď im nesplnil ani tú dialnicu do Košíc. ...a ona tam naozaj nie je!
Smeráci by počas COVDu ukradli aj ten výrus!
Pane, moje najväčšie nešťastie je, že zdielam štát s ľuďmi ako vy.
To ale nie je dôvod dôverovať Ficovi.
Kde bol pán 2020 až 2023? Progresívci vo vláde neboli. Ani v parlamente.
Inteligentní ľudia emigrovali. Keby bol rok 2006, tak ok. Ale Fico mal možnosť dokázať, že niečo urobí pre občanov a štát už 4krát. ...a nič! Len zlo na všetky 4 svetové strany. To je u nás toľko masochistov?
Pri rýchlosti 150km/h míňate 1,5x viac energie na kilometer jazdy ako pri rýchlosti 130km/h a 2,5x viac energie ako pri rýchlosti 110km/h. U elektrického auta je to priamo spojené a dojazdom. Dojazd 250km pri rýchlosti 110km/h sa scvrkne na 100km pri rýchlosti 150km/h.
Toto hovorí jednoznačne PROTI takýmto experimentom.
.
Fico bude musieť povedať ľuďom, že hody na pôžičku sa skončili. Problém nebude na budúci rok a rok potom. Problém bude už tento rok. V septembri sa roztočí kolotoč prepúšťania u dodávateľov automobilového priemyslu. VW, JLR aj Stellantis. Tí čo platili dane a odvody, budú natŕčať ruku na podporu od štátu. To nebude len zníženie príjmov štátneho rozpočtu. To bude zároveň zvýšenie výdavkov.
Fica obesia tí, čo ho volili.
Lenže potom začne byť problém tá príjmová strana. Veľký problém, lebo kto by investoval peniaze do frontovej línie? A kto by tu ostal, keby na nás cez plot mierili ruské hlavne?
Toto si nedomyslel, mudrlant.
Prosím posledného Slováka aby tam, zhasol svetlo. Končíme. Už aj ja, čo mám pár rokov do dôchodku, som opäť zamestnaný v zahraničí. Vrátil som sa na Slovensko, na mesiac presne, pred 21 rokmi. Vtedy vládla nádej, že sme sa pohli správnym smerom. Stali sme sa členmi EÚ a NATO. Fico ma však presvedčil, že vrátiť sa, bola chyba. Doma si na dôchodok nezarobím. ...a ani mi naňho nebude mať kto zarábať.
Nie, ja som na to musel prispieť z daní, odvodov a iných poplatkov tomuto štátu.
Čo obedy zadarmo, vlaky zadarmo, trinásty alebo aj štrnásty dôchodok a iné hlúposti nebudú? Deti na to už robiť nechcú... Odtiahli do sveta.
Voliči Smeru predali svoje deti za Ficov judášsky groš. Teraz môžu chodiť pozerať do poštovej schránky, či im neprišla pohľadnica z Česka, Nemecka alebo UK.
Ano schvaľujem aj to výpalné. Nie je vinou EU, že automobilky nechcú vyrobiť funkčný elektromobil. Stačilo by, keby sa aspoň priblížili Tesle Model 3 spred piatich rokov. Cenou aj parametrami. A povedzme si úprimne, že nefunkčné sú dnes už aj autá so spaľovacími motormi. Nie kvôli motorom, ale kvôli samotnej podstate automobilu ako fyzikálneho telesa. Európa nie je taká bohatá aby si mohla dovoliť páliť 60kWh na 100km jazdy vozidla. Skrátka nemáme dosť peňazí na to aby sme držali svet vyspádovaný smerom k nám.
Spomenul som Tesla Model 3. Aj ten má ďaleko k tomu ako by malo vypadať auto v roku 2025. Napísal som už, že dobré elelktrické auto sa začína spotrebou 15kWh/100km a menej.
Aj EU má svoj podiel na súčasnej kríze. Najmä tie zlodejstvá s nabíjacími kartami a ceny na verejných nabíjačkách, ale sú tu aj ďalšie veci... Legislatíva ohľadne bezpečnosti. Je tu aj chýbajúca regulácia pre Vehicle to Load funkciu elektromobilov a wallboxy s obojsmerným nabíjaním .
Podľa teba...? Ja som automobilový konštruktér. Vyštudovaný za socíku. Mám 34 rokov praxe. S CAD som začínal v USA v dobe, keď v Tatre Kopřivnice mali dva kreknuté AutoCADy. Na začiatku 10 rokov v MB v Česane. Oddelenie TKI-1. Potom som išiel svojou cestou. 2010 až 2020 hlavne projekty JLR. Po roku 2020 hlavne BMW z toho 2 roky projekt Rolls Royce.
Predstav sa aj ty, aby sme vedeli akú váhu má tvoj názor.
Len jedna otázočka.
Zaplatím 1,5 EUR na pumpe za liter benzínu. To je 9kWh energie. Môžem ich spáliť v aute - 3kWh sa premenia na pohyb auta a 6kWh vyhodím von oknom - výfuk, chladič a brzdy. Zahodím jedno EURO z 1,5 EURA. U elektromobilu mi stačia 4kWh energie a z nich 3kWh sa premenia na pohyb vpred. To je rozdiel vyhodiť 6kWh alebo 1kWh.
OTÁZKA: Je normálne takto vyhadzovať peniaze von oknom?
Nie zákaz spaľovacích motorov, ale zákaz akéhokoľvek tepelného stroja na pohon osobného automobilu by mal byť na stole. Tepelné stroje treba používať tam, kde sa využuje ako mechanická práca, tak aj tepelná energia, ktorú produkujú - napríklad v kogenerácii, príprave teplej vody v zime... Všade tam, kde potrebujeme teplo a mechanická práca (premenená na el. energiu) sa vyrobí ako vedľajší produkt.
Trh kolabuje kvôli tomu, že automobilky tu 15 rokov dokazujú ako to nejde a zákazníci sú úplne osprostení, pretože tu chýba akákoľvek vízia a osveta zo strany automobiliek.
Tvoj súkmeňovec tu píše, že nikto sa Ukrajincom neprosil... Tak tak by sa sem dostali, že by Ukrajinci "zbytočne nepredžovali vojnu".
Prosím ťa, buďte konzistentní. To znamená, že hovorte veci a vety za sebou tak aby tvorili nejaký ucelený názor. Ja viem, že Fico to tak nerobí, ale on už nie je celkom pri zmysloch.
Kto by sa bezdôvodne takto blamoval pred verejnosťou? O tom čo všetko má Fico na rováši, vie najlepšie on sám a tieto nehoráznosti, ktoré tu robí denno-denne nám ostatným len napovedajú, že ešte sa o ňom dozvieme všelijaké veci, pretože toto robí len človek zahnaný okolnosťami úplne do kúta. Klamstvami a našimi peniazmi si kupuje u svojich prisprostastých nasledovníkov mesiac, deň, hodinu navyše pri moci.
Odporúčame