Veličina, ktorá má priamy vplyv na výkon motora sa nazýva VYHREVNOSŤ paliva.
Veličina, ktorá má priamy vplyv na výkon motora sa nazýva VYHREVNOSŤ paliva.
Neviem ako u vás, ale u nás najlepšie opadnú listy zo stromov až po tom, čo klesnú nočné teploty pod nulu. Potom to trvá ešte 3 až 4 týždne, kým postupne opadajú všetky listy a je možné ich pohrabať a v záhrade zakopať. Menšiu kôpku lístia v kúte záhrady nenechávame kvôli vetru, ktorý by ich rozfúkal a susedia by z toho radosť nemali.
Kašlite na mierové plány. Nenastavujte rusom druhú tvár. Nie sme žiadni náboženskí fanatici. Rusi chcú boj a raz prinútia aj takého idiota ako je Ficiak aby vyhlásil mobilizáciu.
...alebo dajte tým Ukrajincom aj posledné trenky, čo máme, nech majú všetko aby to s tými rusmi ukončili.
Len tieto 2 možnosti máme a komu to nedochádza, ten sa preberie až v zákope.
Toto presne hovorí môj strýko. Celý život tvrdo makal, zarábal a platil dane a odvody a dnes, keď má 76 rokov sa je ho dôchodok dostal na úroveň ľudí, ktorí celý život len čakali, kedy sa otvorí ráno krčma. Toto sú tzv. sociálni demokrati. Peniazmi usilovných ľudí si kupujú dezolátov.
Za 7 rokov idem do dôchodku. To budem mať odrobených 41 rokov po vysokej škole. K tomu brigády od 16 rokov vždy keď sa len trocha dalo a vždy ťažká fyzická práca. Dodnes som nevyčerpal jediný deň PN. Priemerne si vyberám menej ako 2 týždne dovolenky za rok napriek tomu, že ročne odrobím viac ako 3000 hodín. Automobilový priemysel je neúprosný zákazník a život konštruktéra nemá preňho žiadnu cenu. Bolo by dobré, keby politici Smeru nechali kontakt na úrade vlády aby som vedel, kam sa mám ísť opýtať, kde je môj dôchodok.
Pravdepodobne jediné moje šťastie je, že mám 10 rokov odrobených v Čechách a dnes som zamestnaný v Nemecku.
Neschopná vláda a nefunkčný štát vedú k takýmto riešeniam.
Čo keby sme sa nestavali proti povolenkám, ale začali fungovať v súlade s odporúčaniami EÚ. Ešte by sme ušetrili na energiách a boli by sme energeticky nezávislí a sebestační.
Prečo si myslíš, že na vine je green deal? Čo by bolo inak keby tu nebol? Odkiaľ by sa generoval dopyt po autách ako Multivan? Nie je tu takých áut už dosť?
ID.Buzz je iný príbeh. To je technický nezmysel a de facto nepoužiteľná drahá haraburda na krku.
Záver: Chyba je vo výrobku. V jednom aj v druhom. Ne je po nich dopyt. ...a nie je ani dôvod aby bol. Ten dôvod musí vytvoriť výrobca. Musí zmeniť tie autá tak aby tu ten dopyp bol. Stylingom to nepôjde - viď ID.Buzz. Musia sa zmeniť úžitková hodnota a technické parametre.
Americká naivita nemá hranice.
Toľko šťastia nám pánbožko asi nedopraje. To máme za to neoľudáctvo v nás. Normálne sa tomu hovorí, že sme fašisti až do špiku kosti. Tým myslím hlavne SMER, SNS, Republiku a čiastočne aj Matoviča, KDH a Hlas. Normálnych ľudí je menšina. Bohužiaľ.
Koľkými rečami hovoríš? Koľko kníh si prečítal? Naozaj si myslíš, že je primitívna?
Pani Magda je v inej lige. Na Slovensku riešime veci, ktoré sú v Čechách jasné aj tomu poslednému pivárovi v hospodě. Napríklad, že rusi ešte nikde žiadnu dobrotu nezariadili. Ona však naložila aj tým Čechom, že majú viacej zabojovať. My sme oproti nim v úplnej diere a to aj napriek tomu, že si zvolili Babiša. Čistá beznádej.
Už ho mám naozaj plné zuby.
Automobilový priemysel uspokojuje svojimy produktami potreby spoločnosti.
Lenže páliť 3x toľko energie v benzínovom aute oproti elektrickému, len tak, zo zvyku je asi hluposť.
O 10 rokov auto na benzín nebude nikto chcieť. Zrušenie zákazu je úplne bezpredmetné. Ja by som ho zrušil hneď. O emisiách sa tiež nemusíme vôbec baviť. Bavme sa o energii. To sú čisté peniaze. A tu platí, že elektrické auto spotrebuje tretinu energie na 100km jazdy oproti benzínovému. Tretinu!
Dokážeme si robiť problémy, ale toto je len sekundárny prejav úplného zúfalstva v hladaní cesty z bludiska tejto krízy. Primárny prejav je výrobok, ktorý sa stáva stále menejba menej atraktívnym pre zákazníka. Dokonca stále menej a menej potrebný pre spoločnosť. ....a už vôbec nie za tú cenu. Ano. Píšem o aute. Auto dávnejšie znamenalo slobodu. Dnes znamená stratu času v zápche, problémy s parkovaním v mestách a enormnú finančnú záťaž na krku.
Veľmi jednoducho vidíš problém automobilového priemyslu. Myslíš, že keby dnes mohli výrobcovua vyrábať autá s Euro5 alebo Euro4 tak by bolo všetko v pohode? Nebolo. Toto nie je len o green deale. Toto je hlavne o zaostávaní automobilového priemyslu za spoločenským vývojom. Je to kríza automobilu ako výrobku. Dnes už malo auto vypadať a fungovať úplne inak. Dokonca úplne inak ako to vyžaduje green deal. A úplne inak aj ako nám ho predvádzajú Číňania. Už dávno mala byť centrom pozornosti energia. Emisie sú popri nej podružná téma.
.
...lebo sme v roku 1520 prehrali bitku pri Moháči, lebo sme v roku 1713 obesili Jánošíka, lebo sa v roku 1855 Štúr postrelil na poľovačke, lebo bolo v roku 1944 potlačené SNP, lebo sme v roku 1989 nepovešali komunistov, lebo .... Daj ešte nejakú sprostosť!
Fico programovo odvádza pozornosť od katastrofálneho stavu štátu takými sprostosťami. Už na zajtra má pripravenú tému, že "...na salaši, na tom hornom, zabil bača ženu exkrementom. Kto neverí, nech tam beží, ešte tam ten exkrement leží...". Hlavne nech sa nikto nepýta prečo krachujeme, prečo nefunguje zdravotníctvo, prečo narástla enormne kriminalita, prečo sa očakáva vlna prepúšťania, prečo sa zrážajú vlaky, prečo padajú mosty, prečo máme najdrahšie potraviny, prečo mladí opúšťajú tento štát, prečo zaostávame za všetkými okolitými ekonomikami,..
Odporúčame