Štyri.
Je nám toto treba? Aký je prínos Fica pre štát a občanov? Žiadny! Len samé negatíva! Atmosféra v spoločnosti je vďaka Ficovi zasmradená až do hneda. Tohoto sa normálny a hlavne príčetný človek zastávať nemôže. Ani ten Pelle to nedáva a ten má žalúdok z nerezu.
Hovoria historické skúsenosti.
Oslabenie ruska je vítané. Silné rusko je velký problém pre mier v Európe.
Smutné, kam sme sa dostali. Hanba nám. Úprimnú sústrasť rodine.
Takto mali vyzerať tie opachy ID4, ID5 a ID7. Tie majú nadváhu cez 600kg. Ja si ale predstavujem niečo čo išlo smerom k VW XL1, ale štvormiestne. Len štvormiestne. Nie päťmiestne.
Čítajte knihu: Július Mackerle, Automobil s vyšší účinností, SNTL 1984. Mám 57 rokov. 34 rokov som automobilovým konštruktérom. Elektrické auto nevyformuje do použiteľnej podoby styling ale fyzika. Škoda, že hlúposť dnes (a aj posledných 20 rokov vládne automobilovému priemyslu. Niet závhrany pred úplným kolapsom. "Víra vám nepomúže, je konec světa!" Najprv to musí fungovať a až potom prichádza na radu styling a marketing. Nedá sa predať niečo čo nefunguje. Ani za 25tis EUR. Možno raz, ale už tu boli ID3 ID4 ID5 a ID7.
Pzn. Manželka ma donútila napísať to sem natvrdo.
Ešte stále sa snažia dokázať, že to nejde. Čakal som superaerodynamickú siluetu katosérie - nízky profil a dlhšiu zadnú časť pre minimalizáciu vírenia za vozidlom. Veľké kolesá a hlavne úzke pneumatiky. Nízku hranu kapoty. Hmotnosť blízko ku 1300kg. Batériu nižšej kapacity - pod 50kWh - avšak vďaka jazdným odporom pod úrovňou 13kWh/100km dojazd až 400km. Myslím dlhodobú spotrebu. To, čo je na obrázku, je len zaze ďalšie nešťastie.
Fico, a čo tá posledná kauza s tzv. penziónmi? To je tiež len nejaký blud? Na to vymyslieť nejakú rozprávku pre idiotov nebude ľahké. Verím však, že už si na to nasadil "najlepších" rozprávkarov v Smere.
Lenže s rusmi sa diskutuje len cez dátovu linku útočného dronu.
Keď sa do týchto ozbrojených zložiek nanominujú všelijakí Uhríkovci, Brav za brava a Harabinovci, tak si vlastne doma sami vybudujeme a zaplatíme ďalšieho nepriateľa proti, ktorému sa budeme musieť brániť. Tomuto hovorím streliť si do vlastnej nohy. Alebo je to vlastne úmysel?
Od skutočných lídrov by som čakal program ako sa Slovensko postaví na svoje nohy aby nemuselo byť závislé od eurofondov a nemeckého kancelára. Týto duševní invalidi sú schopní kadiť do ruky, ktorá ich živí. Idioti.
Ruské sprostosti si rozprávajte doma v rusku. Tu na to nie je nikto zvedavý.
Ty musíš byť rus. Toľko žlče by zo seba nevychŕlil žiadny oblbnutý zaslepenec.
Tebe čo sa stalo, keď máš v hlave svet otočený hore nohami?
Hitler bol Nemec, ale Putin, jeho žiak, čo prekonal učiteľa, je rus.
Súhlasím s Merzom. Načo by si choval idiota na Slovensku? Návrat k zdravému rozumu sa samozrejme Ficovi nepáči.
Dobre. Ja toho Putina ľutovať nebudem. Nech ide vyplakávať do psej ...
Ja píšem o socíku v 80tych rokoch. V 60tych rokoch to bolo ešte celkom OK. Situácia sa postupne zhoršila po roku 68. Eko omika išla rapídne dole. Kvalita výrobkov v porovnaní so svetom bola úplne úbohá. Najlepšie to ilustruje automobilový priemysel. Škoda 440, Škoda 1000 MB, Škoda 100, Škoda 105/120. Ten začiatok sa ešte dal porovnať so svetom. Koniec bo úplný koniec. Favorit sa to snažil zvrátiť, ale v porovnaní s Golfom 2, Renaultom 5,9 a 11, Fiatom Uno, Tipo, Peugeotom 205, 309 a 405 to bolo už zase celé zle. Chýbal motor OHC, vstrekovanie paliva, tvarové výplne dverí.
Ja som vtedy žil. Cez letné prázdniny som si zarobil na jedny ryfle. Stáli 140 bonov, za ktoré som dal 750 Kčs. Nosil som ich do školy každý deň celý rok. Prali sa v sobotu. Aby som nemusel nosiť komunistické tesilky, ktoré hrýzli ako nemecký ovčiak. Za rok sa rozpadli, ale to som už brigádoval aby som si mohol kúpiť nové. Tričko s krátkym rukávom bolo len bielej farby. Iné sa nevyrábalo. Z NDR mi sestranica doniesla modré s trojštvrťovými rukávmi. Nosil som ho k tým ryfliam.
Odporúčame