Tiež si myslím, že ten asistent diaľkových svetiel dostal veľký podiel v hodnotení, tak 20% by som nič nepovedal, ale 43%? Kvalita svetla je na prvom mieste, potom zákruty, až potom asistent - môj názor.
Tiež si myslím, že ten asistent diaľkových svetiel dostal veľký podiel v hodnotení, tak 20% by som nič nepovedal, ale 43%? Kvalita svetla je na prvom mieste, potom zákruty, až potom asistent - môj názor.
"nemohlo nezaobísť bez kompromisov"
Priveľa záporov - a omyl, naformulované je to nakoniec presne naopak, ak to autor zamýšľal. Zrejme malo byť: "nemohlo zaobísť bez kompromisov", teda "muselo zaobísť s kompromismi".
TIe informácie o motoroch sú nejaké zmätočné. Píše sa o štyroch dieseloch, potom sú však spomínané len tri. Píše sa o alternatívach pre manuál / automat, ale v tabuľke sú už pre dva z troch dieselov len automaty... prosím, skorigujte si to.
Ináč vďaka za článok.
Náhodou, mne sa zas to auto páči.
O kvalite mám tiež mierne pochybnosti, ale kto vie, možno to bude lepšie ako Dacia - rumunsko-francúzske autá montované v Afrike. A ako sa pritom predávajú....
Mám pochybnosti skôr kvôli logistike - kapacita "až 400 tisíc ročne" je dosť len vtedy, ak to chcú predávať v Európe, ale predpokladám, že chcú predávať aj doma (kde je väčší trh). Veď každá automobilka na Slovensku, pokiaľ sa nemýlim, má približne rovnakú kapacitu. Navyše stále tie autá dovážať.... Kia/Hyunday si zvolili inú stratégiu: udomácnili sa v Európe.
Dobrý deň,
chýba ešte pár fotiek, napr. kritizujete to madlo vo veku kufra, ale ako to vyzerá, nám neukážete :)
Vďaka za článok, predsa len prehrešok proti slovenčinovi hneď v nadpise:
"jazdí za jedna" -> jazdí na jednotku.
A čo sú letky v opierkach? LEDky?
"Do celkového hodnotenia zahrnie totiž Euro NCAP prítomnosť systému monitorujúceho maximálnu povolenú rýchlosť a od roku 2014 aj systém automatického núdzového brzdenia."
To druhé ešte chápem. Ale to prvé? To mi pripadá za vlasy pritiahnuté....
Ďakujeme za článok,
určite to bolo veľa práce.
Pozor na preklepy a hrubky (napr. "Boleslavy" mi ihneď udrelo do očú :)).
Vďaka za článok, ako vždy super. Muselo to byť dosť práce....
Bolo načase!
Vždy som si myslel, že hybridy (aj elektrické vozidlá) majú najväčší význam v busoch / mestskej zásielkovej spoločnosti.
Alebo to tu je už dávno, len sa o tom nehovorí?
Načo je tam ten druhý menší výfuk na druhom obrázku dole (ľavá zadná časť auta)?
Vďaka za článok, teším sa na testy. Ale pripadá mi taký marketingový..
navyše je plný preklepov a niektorých "faktografických" periel - napr. že aké je to úžasné, že má auto ESC - ale to musí, ináč by to už v EÚ nemohli zaregistrovať a predávať.
Chýba jedna kategória.
Alebo ináč: v texte sa píše o siedmych kategóriách, z toho 4 vyhrali DE a 3 iné autá.
Ale potom sa všade spomína len 6 kategórií (chýba akýsi japonský víťaz).
Dobrý deň,
tento model nepridáva automatickú prevodovku, žiadnu totiž nemá. Hybridný systém Toyoty (ináč to určite nebude E-CTV, skôr E-CVT) nemá s automatickou prevodovkou (ale ani s klasickým CVT) takmer nič spoločné.
Drobná poznámka: "čerpadlo-tryska" je to isté ako "pumpa-dýza" (čerpadlo je ekvivalent k pumpe, tryska je české slovo pre dýzu).
Predtým tam mali nejaké rotačné čerpadlo alebo čosi také... ale neštudoval som to.
Posledný odstavec mal byť s ostatným textom - nepatrí k tabuľke, pod ktorou je napísaný.
"má nielen variabilné časovanie sacích a výfukových ventilov, ale aj premenlivý zdvih sania"
Som laik, ale pod "premenlivý zdvih sania" si predstavím to isté, čo pod "variabilným časovaním sacích ventilov". Alebo sa mýlim?
Vďaka za info.
Na jednom mieste "Linkoping", na ďalšom "Lingoping".
Mimochodom, ako ma to chce potrestať ranou do nápravy? Ako môže byť náprava zranená? (-> úderom)
Odporúčame