Mercedes-Benz ? Asi nejaký omyl...
"my 2013" - mohli ste napísať "modelový rok 2013".
Nie každý pozná takéto anglické skratky (keby to bolo veľkým, aspoň pochopíme, že ide o skratku).
Vďaka za článok.
V tabuľke som narátal 71 svetových premiér, nie 113.
Tie ostatné sú menej mainstream?
preklepy:
"Dizajn je inšpirovaný štúdiou Tekari" -> Takeri
"V40 Cross Sountry" -> Country
Prius nemá CVT (aj keď to tak marketingovo označujú), ale planétovú prevodovku (ako býva v automatoch, lenže tu je to bez hydromeniča). Teda ide o konvenčné ozubené kolesá, žiadna trecia prevodovka a s ňou spojené straty.
V úvode sa píše: "Príležitosťou na zmeny sa stáva zavádzanie nových motorov s emisnou triedou Euro 6."
A potom v celom článku veľa rôznych informácií o skutočne výrazných zmenách... ale o motoroch ani slovo :(.
Zrejme preklep:
Volkswagen predal v posledných štyroch desaťročiach viac než 15 000 vozidiel Passat.
Podľa ich materiálov, keď si dobre pamätám, to prejde (len) na elektrinu len niečo vyše kilometra. Takže väčšinu času aj tak spaľovací motor pobeží. Keďže to vraj navyše (pri 55kW sa ani nečudujem) pri akcelerácii a ceste na diaľnici je "ako byť v izbe so zapnutým vysávačom" (ako tvrdia na akomsi anglickom webe), tak nič extra :(.
Nevyznám sa do faktov, ale toto je asi preklep:
"Giuseppemu sa podarilo udržať firmu v chode dokonca aj po vypuknutí celosvetovej hospodárskej krízy" -> malo byť zrejme Giovannimu.
"získal takmer dvojnásobný počet bodov v porovnaní s druhým motorom od VW"
288 a 401 -> veď to nie je ani o polovicu viac, nie to ešte dvojnásobný počet... to je prehnané tvrdenie.
Autor sa určite zamyslel. Rapid (trieda C) je veľkostne medzi Fabiou (B až B+) a Octaviou III (D). Čiže ide o tzv. kompakt (o čom svedčí najmä šírka, potom celkový priestor). Čo je na tom nepochopiteľné?
Čo má rázvor s veľkosťou auta? To je len jeden z parametrov, na ktorý má vplyv aj navrhnuté sedenie, alebo naopak, ktoré má vplyv na sedenie, ak chcete (keď sedia vzpriamene, stačí menší rázvor, ale väčšia výška, keď sedia viac ležato, auto môže byť nižšie, ale za cenu väčšieho rázvoru atď).
Ak sme sa len nepochopili, prosím, objasnite svoje tvrdenie.
S tým vyklápacím oknom však došlo k preklepu - píšete, že je "pri päťdverovej verzii" - malo byť "trojdverovej", či?
A vďaka za odpovede!
6) "zabudol som este, ma nizky podvozok, casto buchnem podvozok alebo spojler o cestu (panty spojlerov su casto rozbite) a ma velmi tenky plech na podvozku, normalne citis ako ti naraza sneh pod nohami (brrr)"
7) "original autoradio je total prepadak....ma to repraky iba v predu v palubovke pod celnym sklom a aj to iba priemer 10mm (ziadne basy)"
Rád by som si spravil názor, keďže nemám vlastnú skúsenosť :). Zaujímalo by ma, o koľko (a či vôbec) v týchto smeroch pokročila konkurencia (napr. NSF - aj keď to je trochu drahšie). Najmä motor tu chválite - čo teda VW ponúka vo svojom litrovom trojvalci viac a čo menej (klady a zápory)?
Chcem ešte upozorniť na preklepy a nedostatky v článku:
- vymenené výhody a nevýhody,
- matelíza
- zišlo by sa na viacerých miestach spomenúť, že ide práve o testovanú verziu, tzn. "Vzadu má Peugeot 107 len vyklápacie okná." -> "Trojdverová / táto verzia ... má len ...".
Vďaka a mnoho úspechov želám!
Dobrý deň p. Lipavský, toto auto nemám, ale v jednej diskusii na inom serveri sa raz na Toyotu Aygo "sťažoval" jeden jeho majiteľ, pričom niektoré jeho tvrdenia sa líšia od tých Vašich.
Zaujímal by ma Váš názor na tieto veci.
Samozrejme, z jeho tvrdení vyťahujem len tie "odlišné", preto to môže vyznievať negatívne (písal aj pozitíva).
1 )"tieto auta neboli stavane na vydrz, odchadzaju skoro spojky, vodne cerpadla"
2) "klima je hlucna ked sa zapina a dost ubera vykonu a auta, chladi slabsie" - tak toto protirečí vášmu tvrdeniu. Ešte keď sa smiem spýtať: ako je na tom napr. NSF (Up/Mii/Citigo) s príp. poklesom výkonu?
3) "pravidelne vrzgaju 5te dvere (okno) (v servise neopravitelne)"
4) "stierace su slabe"
5) "nakolko ma relativne silny motor a krutiaci moment ma dostupny v nizkych otackach,a tenke kolesa, tak skoro sa zoderu pneumatiky"
...
(pokračovanie ďalej)
Odporúčame