Ex 622 Tatran z Košíc zrejme nechali stáť v Brestovanoch pred Trnavou, stanica v krajskom meste nemá kapacitu na prijatie ďalších vlakov!
Ex 622 Tatran z Košíc zrejme nechali stáť v Brestovanoch pred Trnavou, stanica v krajskom meste nemá kapacitu na prijatie ďalších vlakov!
v úseku (Trnava -), ale určite Pezinok - Bratislava mali vybudovať aspoň tretiu koľaj, ale to by rekonštrukciu nikdy neukončili...
Dnes o 19:28 hod. došlo k zrážke dvoch vlakov v úseku Pezinok – Svätý Jur. Podľa predbežných informácií sa na odchodovom zhlaví v smere na Bratislavu zrazil vlak REX 1814 s práve prechádzajúcim vlakom Ex 620.
vlaky treba odkláňať, kým sa neupchá žst. Trnava!
daný úsek má povolených 140 - 160 km/h...
dispečeri dopravy na ŽSR 120 a 130 sa celkom zapotia, kým všetky nedeľné vlaky presmerujú do Bratislavy...
zajtra nemusia ľudia využívajúci trať 120 sa ani len pokúšať cestovať do Bratislavy, železničná doprava bude celkom nemožná... Vláda by mala vyhlásiť voľno a prázdniny :D
od Trnavy treba otáčať radenie vlakov na Galantu a tam zase na Bratislavu, aby sa galantská trať upchala na obchádzke cez Bratislavu východ...
13. dôchodok nie je krytý reálnymi odvodmi, a to platí už od 10. dôchodku, ktorý ide na sekeru...
Situáciu Francúzska a Talianska zachraňuje vysoká produktivita počítania na hlavu. My oproti nim dosahujeme nanajvýš polovičné hodnoty...
Naozaj podarený výber plagiatorov...
Škoda, že banderovcom neoznámil nutnosť rešpektovať geograficku situáciu v susedstve Ruska, mohol mať väčšiu zásluhu na normalizácii situácie...
Nejde o žiadnu prevratnú informáciu, údaj koloval už v čase jeho aktuality...
štylistika tejto pisateľky je priam zúfalá...
Na kriminalite sa podieľa rastúca chudoba obyvateľstva...
postaviť kontajnerové prekladisko na lacnej poľnohospodárskej pôde a pri úplne periférnej trati, ale potom žiadať jej zdvojkoľajnenie a kompletné zelektrifikovanie je také - slovenské...
Pán Kiss zabudol, že prioritnými v štáte sú celkom iné trate!
Rakúšania majú na "dolnú zem" (Maďarsko) plno vlastných spojení, naozaj nepotrebujú jazdiť cez Slovensko.
Ale prekvapivo, rušne ÖBB (viacsystémové!) veselo premávajú najmä na západnom Slovensku, vrátane smeru Bratislava - Kúty - Breclav, aj prechod do Marcheggu, takže zrazu im nevadia "schátrané slovenské železnice"...
Áno, zaspali sme koridorizáciu aspoň o dvadsať rokov, takže súvislých výluk bude iba pribúdať!
krajina nie je uspôsobená, ale nároky na tovar majú aj domáci spotrebitelia...
nehnevajte sa, ale zverejňujete nezmysli. Rakúsko na trati Wien - Bruck/Leitha - Parndorf - Hegyeshalom (- Budapest; Raaber Ostbahn) ani na metri nestavia žiadnu tretiu koľaj, aktuálne rekonštruuje jednu stanicu pred Viedňou (Himberg) a viaceré už takýmto zásahom prešli. Jednalo sa o debarierizáciu a odstránenie priecestí.
Skôr by mohli dostavať druhú koľaj na odbočke z uvedenej trate v smere Bratislava-Petržalka, táto by mohla byť väčším snom súkromného železničiara...
Odporúčame