Vtedy boli aj prijímačky a dosť tvrdé. Bralo sa to ako prirodzené sito. Kto chcel vyskúšať vyskúšal. Kto na to nestačil sk9ncil
Vtedy boli aj prijímačky a dosť tvrdé. Bralo sa to ako prirodzené sito. Kto chcel vyskúšať vyskúšal. Kto na to nestačil sk9ncil
Dobre PR a reklama zadarmo. Už vidím ako ti čo si kúpili byty na zarábanie budú ubytovavat zadarmo.
Áno, hlavne treba vytvoriť čo najviac kadejakých komisií , poradných orgánov atď, aby takýto ľudia čo nemajú ani šajnu ako to v praxi funguje a nevedia zrátať koľko je 2+2.
Samé všeobecné kecy ako sa tam a tam čosi znížilo, čo sa má teoreticky robiť, tepelé čerpadlo sem , tepelné čerpadlo tam - tú elektrinu na ich pohon zo solárov vyrobíme ?. Kopec všeobecných drístov ten článok.
Či to nebude náhodou aj tým, že automobilky dvíhajú cenu áut, že poniektorí si radšej kúpia auto z bazáru. lebo to vyhováranie sa na čipovú krízu mi nejako veľmi smrdí.
a sorry preklep 4 z piatich text z článku: FIS preložila podujatie z Mariboru pre nevyhovujúce snehové podmienky a nepriaznivú predpoveď počasia.
Prestížny seriál nezavíta do Mariboru v tretej sezóne za sebou a štvrtýkrát z predchádzajúcich piatich ročníkov.
Neviem prečo sa ten Maribor furt pchá do kalendára pretekov, keď za posledné roky tam bolo veľa pretekov zrušených.(4krát z posledných 50ročníkov). Niekde som dokonca čítal, že sú v nadmorskej výške 275? metrov.
Hrajú tú istú hru čo Angličania s drevnou štiepkou a peletami. Tí zvážajú z celého sveta pelety a štiepku - spaľujú ju v tepelných fuf fuj elektrárňach s výkonom ako asi 3-4 Jaslovské Bohunice. Ale tabuľkovo to je s CO2 v poriadku, pretože drevo je "obnoviteľný zdroj " a to sa nezapočítava do štatistík CO2.
A sme doma. Kým sa budú vymýšľať ekologické blbosti tak sa budú vymýšľať aj obchádzky. Ale hlavne , že plyn je fuj fuj. a ekoteroristi by najradšej všetko riešili cez elektrinu a samozrejme taký menší detail , že kde ju ekologicky vyrobiť ich ani v najmenšom nezaujíma :)
47 rokov stála na jednom mieste kde ju majiteľ nechal a má plne nafúknuté gumy :)
Británia uhlie zruší a bude kúriť s drevenými peletkami. Niekde som čítal , že kapacita ich elektrárni na peletky je 2-3 Jaslovské Bohunice. Ale z hľadiska ekológie je to absolútne OK, lebo kurenie s drevom má nulovú stopu emisii CO2. A ešte tie peletky vozia loďami z celého sveta. žeby aj z toho nešťastného Amazonského pralesa ?
Veď je tam napísané že komerčný blog. Tým to je snáď všetko jasne
Pre redakciu- Nebolo by lepšie článok ete roztiahnuť aspon na 20 strán po 3 riadky ?. myslite si , že tým zarobíte na reklame viac ?.
Ja mám už dlhšie taký blbý pocit, že minimálne v 50% prepad predaja kvôli nedostatkom čipov sú iba výhovorky automobiliek. Jednoducho im klesá dopyt - asi najmä po drahších autách. Nárast predaja elektromobilov a hybridov je pravdepodobne iba kvôli rôznym dotáciám v rôznych krajinách. A to, že Sandero a Duster idú v predajov hore znamená asi, že zákazníci radšej chcú lacnejšie autá bez kadejakých doplnkových somarín ktoré väčšinou iba dvíhajú cenu. Respektíve načo mať na bežné použitie auto za 20-30-40.000 €. Keď na bežné jazdenie stačí oveľa lacnejšie auto.
Na príčine nespavosti všeobecné môžu byť aj tzv. Geopatogenne zóny (podzemné vody) prechádzajúce pod posteľou.
My sa tu ideme zbesniet o gramy CO2 na 100km v autách a oni postavia uholník elektráreň s výkonom 4,5GW(?) A budú ju prevádzkovať ešte 50 rokov:(
nie je tam náhodou nejaký preklep ? : vo Francúzsku len 11,5 gramu CO2 na kilometer, v Nemecku je to 91,2 gramu, teda približne na úrovni hybridov, ale v Poľsku až neskutočných 167,7 gramov.
na kilometer ?
Alebo deliace zvodidlá (neviem ako to tam je riešené) robiť na každý jeden pruh cesty a smer prejazdu jednym pruhom riešiť presmerovaním a prekladaním iba nájazdových upozornení (alebo ako sa to volá) - to by zabralo menej času.
Bol by veľký problém urobiť to tak, že ráno zo Stupavy 2 pruhy a 1 od Bratislavy a poobede naopak ? neboli by tie zápchy potom menšie. Videl som už dávnejšie nejaké video , že kdesi to tak robili a mali dokonca taký prekladací stroj, ktorý betónové deliace panely pekne rýchlo poprekladal.
A ešte poznámka pre ekonóma autora článku: Odkedy sa dane a odvody platia z čistej mzdy? Furt sa to platí zhrubej mzdy, alebo u živnostníkov zo základu dane. Či ešte väčší guĺáš sa má urobiť z daní a odvodov. Raz sa budú platiť dane a odvodej z hrubej mzdy (resp. tzv superhrubej) alebo základu dane u živnostíkov a inokedy nie? Veď to je ako jablká s hruškami rátať dokopy .. že veď to je ovocie :)
keď mám pravdu povedať neviem prečo by nemal byť na zdravotné odvody nejaký strop príjmu.
Veď ten čo zarobí 3x viacej - odvedie aj 3 krát viacej na odvodoch. kedysi dávno keď som začínal podnikať - cca (1993-1995) bolo také niečo, že sme s manželkou nedostali prídavky na deti, lebo sme mali nejako vysoké príjmy. Dane a odvody platiť ako blázon a detské prídavky nič ?. Teraz detto Keď niekto zarobí X-násobne viac (asi aj väčšinou treba pracovať X násobne intenzívnejšie) tak bude do nemoty zdanený a mať donemoty vysoké percento odvodov? Keď bude daný nejaký strop a rozumné daňové zaťaženie tak ľudia nebudú musieť vymýšľať kadejaké "optimalizácie daní a odvodov" Myslíte si, že keď niekto zaplatí 3x väčšie odvody tak má aj 3x lepšiu napr. zdravotnú starostlivosť ?. Treba motivovať ľudí aby sa snažili zarábať a nie sa priživovať na sociálnej sieti kadejakými dávkami a pod.
Možno by stačilo nechodiť na bike po ceste kde jazdí veľa áut, keď sa dá ísť po paralelnej ceste.chodim aj na aute aj na bike a zásadne sa nechám na frekventované cesty. Resp. Skôr si vyberiem cestu po chodníku v lese ako sa trepať na cestu kde chodia auta tam kde mám problém ako vodič obísť bike (zákruty a pod) tak tam na bike radšej nejazdim.
Odporúčame