Alebo deliace zvodidlá (neviem ako to tam je riešené) robiť na každý jeden pruh cesty a smer prejazdu jednym pruhom riešiť presmerovaním a prekladaním iba nájazdových upozornení (alebo ako sa to volá) - to by zabralo menej času.
Alebo deliace zvodidlá (neviem ako to tam je riešené) robiť na každý jeden pruh cesty a smer prejazdu jednym pruhom riešiť presmerovaním a prekladaním iba nájazdových upozornení (alebo ako sa to volá) - to by zabralo menej času.
Bol by veľký problém urobiť to tak, že ráno zo Stupavy 2 pruhy a 1 od Bratislavy a poobede naopak ? neboli by tie zápchy potom menšie. Videl som už dávnejšie nejaké video , že kdesi to tak robili a mali dokonca taký prekladací stroj, ktorý betónové deliace panely pekne rýchlo poprekladal.
A ešte poznámka pre ekonóma autora článku: Odkedy sa dane a odvody platia z čistej mzdy? Furt sa to platí zhrubej mzdy, alebo u živnostníkov zo základu dane. Či ešte väčší guĺáš sa má urobiť z daní a odvodov. Raz sa budú platiť dane a odvodej z hrubej mzdy (resp. tzv superhrubej) alebo základu dane u živnostíkov a inokedy nie? Veď to je ako jablká s hruškami rátať dokopy .. že veď to je ovocie :)
keď mám pravdu povedať neviem prečo by nemal byť na zdravotné odvody nejaký strop príjmu.
Veď ten čo zarobí 3x viacej - odvedie aj 3 krát viacej na odvodoch. kedysi dávno keď som začínal podnikať - cca (1993-1995) bolo také niečo, že sme s manželkou nedostali prídavky na deti, lebo sme mali nejako vysoké príjmy. Dane a odvody platiť ako blázon a detské prídavky nič ?. Teraz detto Keď niekto zarobí X-násobne viac (asi aj väčšinou treba pracovať X násobne intenzívnejšie) tak bude do nemoty zdanený a mať donemoty vysoké percento odvodov? Keď bude daný nejaký strop a rozumné daňové zaťaženie tak ľudia nebudú musieť vymýšľať kadejaké "optimalizácie daní a odvodov" Myslíte si, že keď niekto zaplatí 3x väčšie odvody tak má aj 3x lepšiu napr. zdravotnú starostlivosť ?. Treba motivovať ľudí aby sa snažili zarábať a nie sa priživovať na sociálnej sieti kadejakými dávkami a pod.
Možno by stačilo nechodiť na bike po ceste kde jazdí veľa áut, keď sa dá ísť po paralelnej ceste.chodim aj na aute aj na bike a zásadne sa nechám na frekventované cesty. Resp. Skôr si vyberiem cestu po chodníku v lese ako sa trepať na cestu kde chodia auta tam kde mám problém ako vodič obísť bike (zákruty a pod) tak tam na bike radšej nejazdim.
a čo keby sa radšej pozrela pošta na "výhodnosť zmlúv" so svojimi subdodávateľmi ktorým zadala kadejaké kuriérske služby a doručovanie balíkov ? Namiesto toho aby to robili sami ?
Takže celý ten cirkus v médiách okolo toho , že krematória nestíhajú pochovávať je kvôli tomu, že ich je funkčných na Slovensku dokopy 6. Ale bombastické nadpisy treba písať.
Slabý titulok - mali ste dať "čakajú nás desaťtisíce hospitalizovaných". Dokedy ešte budete súťažiť o najstrašidelnejšie titulky hyeny novinárske.
Slabý titulok - mali ste dať "čakajú nás desaťtisíce hospitalizovaných". Dokedy ešte budete súťažiť o najstrašidelnejšie titulky hyeny novinárske.
hej lenvstupne data na to robia samy špitály. A dosť ťažko je s nimi polemizovať o tom kedy majú koho pustiť zo špitálu domov. Čiže to sú úplne blbo stanovené vstupné data na farebné označovaie okresov. A kým sa toto nezmení tak budeme niež čierny a červený ale fialový a čojaviem aký, Plus politici všade na svete sú posratí z uvoľnovania opatrení lebo furt sa nájde nejaký reportér alebo ľudia čo budú klásť otázky typu či sa ten ktorý politik cíti zodpovedný za tých čo zomreli na covid.
možno jednoduché vysvetlenie.
Ak špitál dostáva nejaké financie za lôžkodni (možno za covid pacientov viac) tak potom sa netreba čudovať, že si udržiavajú obsadenosť oddelení na 80-90%.
a keď je na takéto čísla nastavený covid automat ... tak asi nem dobre..
Nie je to náhodou počet mrtvych za Nedeľu aj Pondelok ?
Novinárske hyeny všetkých krajín spojte sa.
alebo Čo všetko sa dá urobiť pre bombastický titulok.
Hláška o mrkve zlepšujúcej zrak vznikla cez II. sv. vojnu. Angličania potrebovali nejako utajiť príčinu spresnenia bombardovania pomocou systémov H2S a OBOE (Hoboj). a tak vymysleli, že piloti jedia veĺa mrkvy a preto lepšie vidia:)
nedostatok batérii je skôr marketingová výhovorka. V Nemecku pošta s veľkou slávou a veĺkým mediálnym ohlasom spustila projekt poštových elektro dodávok. Po pár rokoch to zabalili tuším, že až tak že posledné vozy boli zošrotovane. Dôvody boli zhruba také, že dodávka s celkovou hmotnosťou do 3,5tony vrátane batérii a nákladu veľa nákladu neuvezie reálny dojazd tak 200 km. Ťažšia dodávka - tam už treba iný vodičák - dojazd tiež o ničom. Elektrické Autobusy MHD majú reálny dojazd do 100 km čo je tiež o ničom.
+ Ku tomu dlhé dobíjanie + problémy s kapacitou potrebnou na nabíjanie viacerých dodávok naraz.
Prepisujte to do textu - komu sa chce pozerať 20 minút video + ku tomu ke´d si niečo chcem vypočuť znovu tak si to spätne prehrávať. To je fakt blbá móda riešiť to videami a podkastami v kadejakých médiách.
Neviem či si takto získate predplatiteľov - skôr nie ako hej.
Pre redakciu Pravdy: Vy chcete aby sme podporili Vašu serióznu žurnalistiku a ešte nadrbete do diskusií pomaly každý 3-tí príspevok reklamu ?
akurát tak na papieri keď sa zrátajú maximálne výkony :)
12 rokov ste držali hubu a krok a drukovali vedúcej stranovláde a teraz každý odrazu druhý deň niečo chcete :)
Ináč ten posledný bod to je výsmech. Čiže odborári v nejakej firme môžu byť aj taký čo tam nerobia ? :)
Zase si chce pár ľudí urobiť teplé fleky tým že budú sedieť a funkcionárčiť (a poberať peniaze) v odborárskych radách v XY firmách kde ani nepracujú :)
z ekonomického hľadiska je totálna blbosť, aby mesto platilo úplne celé náklady za niečo čo im vyrába stratu. Teda okrem napr. MHD, zdravotníctva a podobne
až tak nezakážu, lebo inde som čítal, že hybridy ostanú povolené.
To je celé taký politický ekologický marketing. Sami asi vedia že to je blbosť , ale aby boli IN a dostatočne Zelenýtak sa vymýšĺajú takéto somariny :)
Odporúčame