Skrývať nemusi, ale vykrikovať do celého sveta tiež nie.
Skrývať nemusi, ale vykrikovať do celého sveta tiež nie.
Vidno, že to písal ďalší ekoexpert čo nevie zrátať koľko je 2+2. Všetky tie ekozdroje budú musieť byť zálohované neekozdrojmi.
Čiže na jednej strane budeme podporovaď kadejakými dotáciami ekozdroje, eko elektrické tepelné čerpadlá elektrické autá atď.
A keď nebude fúkať a svietiť tak budú musieť nabehnúť neekozdroje. Ktoré bude treba tiež nejako financovať, aby sa firmám čo to prevádzkujú oplatilo držať ich v zálohe. ň
Výroba a aj služby atď. všetkého možného sa tým predraží.
A výsledok je vidno už teraz. Celý svet kašle na EU a smeje sa nám.
a tí ľudia a firmy čo im začínajú nové chodiť zálohové faktúry budú mať tak akurát oči pre plač.
Čo sa týka väčších firiem tie sa presťahujú inde mimo Eu do krajín kde ešte ostali nejaké zbytky zdravého rozumu.
Najprv Japonci (tým sa najprv smiali, že nedokážu postaviť poriadne auto), potom Kórejci a terazky Číňania. Keď sa EU nebreberie z toho ekošialenstva a vymýšľania nereálnych emisných limitov. Tak za chvíľku budú najlacnejšie autá stáť 30-40.000€. Malé autá sa asi nikomu neoplatí vyrábať vzhľadom na emisné limity. A ostaneme s otvorenými ústami. Ale holt kým sú v európskej komisii pri vesla samí filozofovia, sociológovia atď . čo nemajú ani šajtnu o technických veciach a ekonomike tak dopadneme ako dopadneme :) a to pekne natvrdo na papuľku :)
Aha a z čoho budú ľudia žiť? všetci pôjdu montovať autá
alebo nebodaj z turistického ruchu ? z predaja krojov
a kto bude vyrábať tie výrobky s pridanou hodnotou ? aké firmy - z hrušky spadnú tie firmy
a budú sa biť o to aby na slovensku vyrábali výrpbky s vysokou pridanou hodnotou?
podnikal ste vy vôbec v živote aspon kúsok či? .... sme iba premúdretý teoretik ?
Už o väčšej somarine ste nevedeli prebrať článok ? :)
Vtedy boli aj prijímačky a dosť tvrdé. Bralo sa to ako prirodzené sito. Kto chcel vyskúšať vyskúšal. Kto na to nestačil sk9ncil
Dobre PR a reklama zadarmo. Už vidím ako ti čo si kúpili byty na zarábanie budú ubytovavat zadarmo.
Áno, hlavne treba vytvoriť čo najviac kadejakých komisií , poradných orgánov atď, aby takýto ľudia čo nemajú ani šajnu ako to v praxi funguje a nevedia zrátať koľko je 2+2.
Samé všeobecné kecy ako sa tam a tam čosi znížilo, čo sa má teoreticky robiť, tepelé čerpadlo sem , tepelné čerpadlo tam - tú elektrinu na ich pohon zo solárov vyrobíme ?. Kopec všeobecných drístov ten článok.
Či to nebude náhodou aj tým, že automobilky dvíhajú cenu áut, že poniektorí si radšej kúpia auto z bazáru. lebo to vyhováranie sa na čipovú krízu mi nejako veľmi smrdí.
a sorry preklep 4 z piatich text z článku: FIS preložila podujatie z Mariboru pre nevyhovujúce snehové podmienky a nepriaznivú predpoveď počasia.
Prestížny seriál nezavíta do Mariboru v tretej sezóne za sebou a štvrtýkrát z predchádzajúcich piatich ročníkov.
Neviem prečo sa ten Maribor furt pchá do kalendára pretekov, keď za posledné roky tam bolo veľa pretekov zrušených.(4krát z posledných 50ročníkov). Niekde som dokonca čítal, že sú v nadmorskej výške 275? metrov.
Hrajú tú istú hru čo Angličania s drevnou štiepkou a peletami. Tí zvážajú z celého sveta pelety a štiepku - spaľujú ju v tepelných fuf fuj elektrárňach s výkonom ako asi 3-4 Jaslovské Bohunice. Ale tabuľkovo to je s CO2 v poriadku, pretože drevo je "obnoviteľný zdroj " a to sa nezapočítava do štatistík CO2.
A sme doma. Kým sa budú vymýšľať ekologické blbosti tak sa budú vymýšľať aj obchádzky. Ale hlavne , že plyn je fuj fuj. a ekoteroristi by najradšej všetko riešili cez elektrinu a samozrejme taký menší detail , že kde ju ekologicky vyrobiť ich ani v najmenšom nezaujíma :)
47 rokov stála na jednom mieste kde ju majiteľ nechal a má plne nafúknuté gumy :)
Británia uhlie zruší a bude kúriť s drevenými peletkami. Niekde som čítal , že kapacita ich elektrárni na peletky je 2-3 Jaslovské Bohunice. Ale z hľadiska ekológie je to absolútne OK, lebo kurenie s drevom má nulovú stopu emisii CO2. A ešte tie peletky vozia loďami z celého sveta. žeby aj z toho nešťastného Amazonského pralesa ?
Veď je tam napísané že komerčný blog. Tým to je snáď všetko jasne
Pre redakciu- Nebolo by lepšie článok ete roztiahnuť aspon na 20 strán po 3 riadky ?. myslite si , že tým zarobíte na reklame viac ?.
Ja mám už dlhšie taký blbý pocit, že minimálne v 50% prepad predaja kvôli nedostatkom čipov sú iba výhovorky automobiliek. Jednoducho im klesá dopyt - asi najmä po drahších autách. Nárast predaja elektromobilov a hybridov je pravdepodobne iba kvôli rôznym dotáciám v rôznych krajinách. A to, že Sandero a Duster idú v predajov hore znamená asi, že zákazníci radšej chcú lacnejšie autá bez kadejakých doplnkových somarín ktoré väčšinou iba dvíhajú cenu. Respektíve načo mať na bežné použitie auto za 20-30-40.000 €. Keď na bežné jazdenie stačí oveľa lacnejšie auto.
Na príčine nespavosti všeobecné môžu byť aj tzv. Geopatogenne zóny (podzemné vody) prechádzajúce pod posteľou.
My sa tu ideme zbesniet o gramy CO2 na 100km v autách a oni postavia uholník elektráreň s výkonom 4,5GW(?) A budú ju prevádzkovať ešte 50 rokov:(
nie je tam náhodou nejaký preklep ? : vo Francúzsku len 11,5 gramu CO2 na kilometer, v Nemecku je to 91,2 gramu, teda približne na úrovni hybridov, ale v Poľsku až neskutočných 167,7 gramov.
na kilometer ?
Odporúčame