Malo byť škrupinova konštrukcia
Malo byť škrupinova konštrukcia
Malo byť škrupinova konštrukcia
Pamiatkarom chýbalo ku šťastiu vyhlásiť toto za kultúrnu pamiatku. V meste sú spolu 3 takéto objekty, prečo práve z tohoto urobili kultúrnu pamiatku. Ináč. Je to iba skupinová konštrukcia, zospodu nadávala vodu do stien ako špongia. Šatne chceli postaviť mimo budovy ale pamiatkári povedali že nie. A teraz to je vo vnútri všetko natlacene
Voľakedy som čítal, že v eu sa ušetrila za určité obdobie cca 1 gigatona CO2 a vo vo zvyšku sveta CO2 stúplo o cca 15-20 gigatona. Takže blbnime ešte ďalej vzburu ku svetlejsim zajtrajšom. Budeme vzorom pre celý svet, akurát v to že ako sa dá odpilit vlastná ekonomika
Tá Čína čo ide v najbližších rokoch postaviť ekologické uhoľné elektrárne o výkone 160GW ?
Na zlý spánok u malých detí a dospelých od cca 40 rokov majú vplyv aj podzemné vody. Niekedy sa to zvykne volať aj geopatogenne zóny. Pod názvom dračie žily to poznali už aj v starej Číne. Vyskytujú sa v pásoch o šírke cca 0,5-3 metre. Ak Vám takéto niečo ide pod posteľ tak senzitivnejsi ľudia môžu mať problémy so spánkom. Viac informácií nájdete aj na stránke dracie-zily(bodka)sk
Nebojte sa , už sa chystá riešenie - pridajú ďalší medvedí tím. A budú tých tímov pridávať toľko až kým ich nebude viac ako medveďov. :) Aspon sa vykáže zvýšenie zamestnanosti:)
Ešte by sa patrilo napísať koľko z celkovej hmotnosti auta vážia batérie. Odhadujem že okolo tony aby to malo takýto dojazd.
už by im mohli napariť aspon zopár týždňov verejnoprospešných prác, alebo takú pokutu, že ich tieto srandičky prejdu. Dokedy bude blokovať zopár ľudí čo si zmlý a kedy si zmyslia.
Treba Europsku komisiu poslať do patričného ústavu. Na 5 rokov zmraziť nové rozhodnutia lebo to už nie je možné aké hlúposti vymýšľajú. A hlavne presadiť aby o technických veciach rozhodovali ľudia s technickým vzdelaním a nie kadejaký filozofovia, sociológovia, a pod.
Ináč najbližších 10 rokov nehrozí aby sa začali vyrábať nejaké 5x lepšie superbatérie. Všetko čo sa momentálne vyvíja a ohlasuje ako superbatérie tak to funguje iba v nejakých laboratórnych podmienkach. Do reálneho nasadenia a hromadnej výroby to má superďaleko. Buď tie batérie nevyhovujú z hľadiska teplôt v praxi (-30C do +50C) alebo cenovo atď.. A hlavná vec - elektriny sa dá dosť vyrobiť, ale na nabíjanie elektromobilov, tepelné čerpadlá a pod. jednoducho nie sú stavané rozvodné siete a to sa nedá ani za 15 rokov celé prestavať na X krát väčšiu kapacitu. A aby to celé nezdochlo ako pes, keď sa elektroautá prestanú dotovať. Aby sa neukázalo do 2-3 rokoch , že bez dotácií po elektroautách neštekne ani pes.
no a terazky mi povedzte, ze kedy nabíjajú tie autá ked vecer a v noci ked sú z autami doma slnko nesvieti ?
či to dobíjajú z bateriek domových - ale to velmi ekonomické asi nebude , väčšie baterie nestoja 5 korún, El. auto tiez nestojí 5 korún a fotovoltaika tiež nie. Čiže kde tu máme nejakú ekonomiku ? . Bez dotácií z toho seriózna návratnosť nevyjde.
to je tak, keˇv Europskej komisii majú až dvaja ľudia technické vzdelanie a ostatní sú filozofova atď.
Potom vymýšľajú kadejaké technické a ekonomické nezmysly. :)
iba na ilustráciu v MHD bude treba cca 2x viacej autobusov. Polovica bude jazdiť a druhá polovica sa dobíjať. Aj to iba vtedy keď budú rozvodné siete kapacitne stíhať.
Presne to som chcel napísať, že už 40 rokov počúvam ako bude 9 chvíľu kopa zeme pod vodou, a to nebolo že 43 CM ale rádovo v metroch. Zaujímalo by ma ako merali v Tom roku 1900. Akumali na to metodiku. Lebo aj s týmeranim teploty, pred družica mi dá menili metodiky a časy merania teploty. A potom sa to nejako preratuvalo. Asi cez nejaké bulharské konštanty.
Skrývať nemusi, ale vykrikovať do celého sveta tiež nie.
Vidno, že to písal ďalší ekoexpert čo nevie zrátať koľko je 2+2. Všetky tie ekozdroje budú musieť byť zálohované neekozdrojmi.
Čiže na jednej strane budeme podporovaď kadejakými dotáciami ekozdroje, eko elektrické tepelné čerpadlá elektrické autá atď.
A keď nebude fúkať a svietiť tak budú musieť nabehnúť neekozdroje. Ktoré bude treba tiež nejako financovať, aby sa firmám čo to prevádzkujú oplatilo držať ich v zálohe. ň
Výroba a aj služby atď. všetkého možného sa tým predraží.
A výsledok je vidno už teraz. Celý svet kašle na EU a smeje sa nám.
a tí ľudia a firmy čo im začínajú nové chodiť zálohové faktúry budú mať tak akurát oči pre plač.
Čo sa týka väčších firiem tie sa presťahujú inde mimo Eu do krajín kde ešte ostali nejaké zbytky zdravého rozumu.
Najprv Japonci (tým sa najprv smiali, že nedokážu postaviť poriadne auto), potom Kórejci a terazky Číňania. Keď sa EU nebreberie z toho ekošialenstva a vymýšľania nereálnych emisných limitov. Tak za chvíľku budú najlacnejšie autá stáť 30-40.000€. Malé autá sa asi nikomu neoplatí vyrábať vzhľadom na emisné limity. A ostaneme s otvorenými ústami. Ale holt kým sú v európskej komisii pri vesla samí filozofovia, sociológovia atď . čo nemajú ani šajtnu o technických veciach a ekonomike tak dopadneme ako dopadneme :) a to pekne natvrdo na papuľku :)
Aha a z čoho budú ľudia žiť? všetci pôjdu montovať autá
alebo nebodaj z turistického ruchu ? z predaja krojov
a kto bude vyrábať tie výrobky s pridanou hodnotou ? aké firmy - z hrušky spadnú tie firmy
a budú sa biť o to aby na slovensku vyrábali výrpbky s vysokou pridanou hodnotou?
podnikal ste vy vôbec v živote aspon kúsok či? .... sme iba premúdretý teoretik ?
Už o väčšej somarine ste nevedeli prebrať článok ? :)
Vtedy boli aj prijímačky a dosť tvrdé. Bralo sa to ako prirodzené sito. Kto chcel vyskúšať vyskúšal. Kto na to nestačil sk9ncil
Dobre PR a reklama zadarmo. Už vidím ako ti čo si kúpili byty na zarábanie budú ubytovavat zadarmo.
Odporúčame