Re: No,kvalita,
To musiš sa opýtať na správnom mieste, mmm, najlepšie policajtov alebo mechanikov v autoopravovniach Ministerstva vnutra ;-) ...
Re: No,kvalita,
To musiš sa opýtať na správnom mieste, mmm, najlepšie policajtov alebo mechanikov v autoopravovniach Ministerstva vnutra ;-) ...
Re: Test
Z pohľadu fyziky a konštrukcie automobilov neje možne aby auto,ktoré ma tento dlhy razvor, nizku strechu a bočne dvere pre obe strany (otvory v karoserie ktorý znižujú torz.tuhosť), bolo bez vrzgania! Autor "testu" neje objektivny, lebo ak auto nie ma vrzganie a hluk karoserie, musí mať tuhosť ako Abrams a toto Logan Van ani iný automobil nie má
Priestor 2,5 m; to može byť veľke i malé, zaleži na tvaru! To individualne pre tych, kto použiva užitkovy auto. Keď ty potrebuješ previezť dlhy predmet (dreveny laty, potrubie, fľaša s CO2), bude tebe stačiť dlžka dnu 1,9m (aj to iba na podlahe, vyššie je kratši dnu o 50cm(!) kvoli stene za sed.). Ale keď ty chceš vložiť tovar v kartone alebo europaletu vysoke 1m, do Logan Van nedaš i keď má 2,5m! Preto toto je individualne pre každeho
A máš aj iné užitkove auta na trhu s 2,5m, kde vložiš aj 1m vysoke paletu, aj dlhy predmety, maju nižšie prevadzkove naklady (spotreba, interval servisu) a ich cena možno max. o €500 vyššia! Alternativ je viac.
Všetko najlepši :-)
...a dalšie 90 rokov novátorstva, originality a avantgardy ;-) .
Test
Z prečitania celého "testu" nie možem zbaviť sa pocitu, že to je reklama a nie test! A podľa toho ako autor písal je možne zistiť, že tento pan nemá nijaké skúsenosti s užitkovymi autami a ich využívaním. Napríklad názory, že "2,5 m3 je dostatočný priestor" alebo "plasotvá stena zasahujúca do nákladového priestoru nie je dovod na to, aby odradilo to od kupy tohto auta"!!! To je predsa vec individualnyh požiadaviek každého, kto potrebuje užitkový automobil! Alebo názor, že "ani na rozbitej ceste sa z nákladového priestoru neozývali pazvuky a vŕzganie príznačné pre všetky skriňové dodávky". Super!!! Dacia Logan Van je 1. na svete, ktorý pri dlhom rázvoru a nízky streche dokázal asi nadprirodzeným javom oklamať fyziku! :-©
Re: rozumne auto
Prosím, nie miešaj pojmy a dojmy! Dacia francuzske auto nie je, nie bolo a nikdy nie bude, aj keď toto patrí do Renault Group... ;-)
Re: Fantasticke!
To je tak: každý človek bude spokojný s tym autom, ktoré bolo najlepšie z všetkýh aké ten človek mal v minulosti. Ale neznamená to ešte, že nie sú aj lepšie autá. Pozor, ja netvrdím, že Panda zlé auto! Ale treba pripustiť, že v segment mini a malý vozidla sú aj lepši auta ako Panda. Lenže človek nie može vedieť o tom, lebo to lepšie ešte nemal a preto on spokojný bude aj s Panda, ktorý bolo pre tento človeka najlepšie ake on mal. Dúfam rozumiete ako myslel som to :-) . Ale výhoda pre Panda je jednoduchost auta a ľahké ovládanie. Panda nie kúpi človek ktorý očakáva od auta viac ako može auto ponuknuť ;-) .
Re: To je celkem mozne,soudruhu,
...a ak kupujú Pandy, asi vedia prečo... ano, vedia, lebo je to najlacnejšie auto na Poľskom trhu ;-)
Re: Vynikajuco
Ty si nikdy neskúšal pohon Mitsubishi, inak ty by si toto nemohol napísať!!! Systém pohonu 4x4 Mitsubishi je niečo úplne ine, ale to na internete nie vyskúšaš ;-) ...
...
Omg! Tak vyzera to, keď kórejci pre zmenu niekopirujú iný design... tieš hrozne ;-D
Re: no jasne
Prečo ty myslíš si toto? Citroen niema dovod a ani niepotrebuje kopirovať design od iné auta a značky. On ma vlastnú historiu a svoje vlastný smer ;-) . A preto to je Citroen.
Re: no jasne
Nie, Citroen nemá dovod, aby urobil 2CV z Fiatu 500!!! To neje Ford ;-) Ka = 500 :-©
Gény...
...naozaj jasné, Opel. Ale snaď ostane tento Agile tam, kde oni ho navrhli... v Brazilii :-©
Styl
Na šťastie styl každy si može vybrať vlastný. Taku "teplú" modrú strechu ja by som nechcel ;-D . Ale inak vyzerá to DS3 dobre a konečne má niečo Citroen viac ako jeho brat Peugeot :-) .
Re: Sadzobník je zbytočný
To bol asi nejaký nováčik alebo sa mu nechcelo vypisovať papiere a hlasenia ;-D
Re: Snaha sa ceni
THP je motor, ktory vznikol pri spolupráce PSA s BMW a už jazdi nejaký čas. Registruješ negativa? Ja nie. A ne je ani dovod na to ;-) . No a žrať bude tak, ako ty budeš na pedal tlačiť, to je logika.
X6 M...
...ne je prvy SUV ktorý porazil Porsche Cayenne Turbo v zrýchleni. Predtým podarilo sa to Jeep Grand Cherokee SRT8 s atmosferickým Hemi V8 6,1 l s nižšim výkonom ako Cayenne Turbo. Ale keď nejaký SUV má lepši zrýchleni, ne znamená ešte, aby on bol lepšie SUV. Porsche Cayenne bude stále kráľ SUV ;-) lebo to nie o zrýchleni je. Take prestiž, luxus, technologia a pojem nedosiahlo ine SUV lepšie, a ani X6 M, ako dosiahol to Cayenne. Porsche je legenda, preto on bude stále kráľ! A to pochopí iba ten, ktory pochopí rozdiel mezi vynimočne a bežne, ten pre ktory Porsche Cayenne vymysleli ;-) . To ne je pre bežné smrteľny ľudi ;-D .
Odporúčame